• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 10:15

Detail zákazky Z202312687

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 10:15

Základné údaje

Z202312687

OF-281790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8585346

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby, čistiace prostriedky

Hygienické potreby, toaletný papier, papierové utierky na ruky, čistiace prostriedky

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby, čistiace prostriedky
Funkcia
Hygienické potreby, čistiace prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toaletný papier JUMBO, dvojvrstvový, biely, priemer 19 cm, 12 ks/bal.  alebo ekvivalent bal 22
2. Toaletný papier 3- vrstvový, HARMONY XXL Family Pack (24 ks v balíku) alebo ekvivalent bal 10
3. Papierové uteráky biele skladané ZZ 2-vrstvové KAMIKO na ruky, rozmery 25x21 cm, 20 bal./kart., alebo ekvivalent kartón 20
4. Domestos WC - tekutý, dezinfekčný a čistiaci prostriedok, 750 ml, alebo ekvivalent ks 15
5. Pulirapid na hrdzu a vodný kameň, 750 ml , alebo ekvivalent ks 15
6. Jar citrónová, umývací prostriedok na riad, 900 ml alebo ekvivalent ks 10
7. Univerzálny čistiaci prostriedok Lavon-pomaranč, 5 liter alebo ekvivalent ks 3
8. Cift Cream Lemon tekutý čistiaci prostriedok na plochy, 500 ml alebo ekvivalent ks 6
9. Vrecia na odpad 50x60 cm, 30 l, 50 ks/bal. bal 10
10. Hubky na riad s drôtenkou, v balíku 10 ks bal. 6
11. Hubky na riad PROFIL s drôtenkou sada, v balíku 5 ks WW alebo ekvivalent bal. 6
12. Utierka hubková Spontex Antifungi, v balíku 3 ks alebo ekvivalent bal. 10
13. Antibakteriálne toaletné mydlo PROTEX 90g alebo ekvivalent ks 15
14. Antibakteriálne tekuté mydlo 5 litrov ks 5
15. INDULONA krém na ruky nechtík lekársky alebo Kamilka, 85 ml alebo ekvivalent ks 10
16. Rukavice z prírodného latexu na upratovanie, veľkosť M ks 10
17. Handra z mikrovlákna na umývanie, rozmery 30x30 cm ks 10
18. Fixinela tablety do pisoárov Borovica 1 kg alebo ekvivalent ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2023 08:00 — 28.11.2023 08:00

18,00 položka

1 217,48

1 217,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2023 08:11

15.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 656
 50
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2023 10:48 - Vstupná ponuka 1 217,40 € Cena s DPH
15.11.2023 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS