• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 14:57
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 15:55

Detail zákazky Z202312678

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 14:57
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 15:55

Základné údaje

Z202312678

OF-281844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592531

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44422211

TAMAS MM s.r.o.

Ukrajinská 13, Košice - Krásna nad Hornádom, 04018, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na Autobus IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M

Náhradné diely, Autobus, IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na Autobus IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
Funkcia
Nákup náhradných dielov na Autobus  IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M  za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bočné obrysové číslo, výkres: 500 308 514 ks 6
Smerové svetlo, výkres: 504 047 573 ks 2
Rameno stierača pravé, výkres: 501 019 7 364 ks 1
Rameno stierača ľavé, výkres: 501 001 9 545 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne, zabaleného v originálnom obale od výrobcu. alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.11.2023 14:57 — 07.12.2023 14:58

10,00 KS

941,61

941,61

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2023 14:59

16.11.2023 14:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 15:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2023 18:53 - Vstupná ponuka 941,00 € Cena bez DPH
15.11.2023 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS