• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 13:40

Detail zákazky Z202312664

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 13:40

Základné údaje

Z202312664

OF-281827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611190

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na snehové radlice

snehová radlica, koliesko, pantograf, valec, bolec, závesná doska

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na snehové radlice
Funkcia
Nové, nepoužívané náhradné diely na snehové radlice určené na čistenie pozemných komunikácii v zimnom období, odolné na prácu v ťažkých snehových podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Horné Áčko SRSD 3500 ks 2
2. Spodné Áčko SRSD 3500 ks 4
3. Komplet koliesko 6.00-9 SRSD 3500 plná pneu ks 4
4. Komplet koliesko 4.00-8 RSK-P 3500 plná pneu ks 4
5. Horný pantograf RSK-P 3500 výkyvná ks 2
6. Spodný pantograf RSK-P 3500 výkyvná ks 2
7. Závesná doska RSK-P 3500 ks 2
8. Natáčací valec RSK-P 3500 ks 4
9. Zdvíhací valec RSK-P 3500 ks 2
10. Bolec natáčacieho valca komplet RSK-P 3500 ks 8
11. Bolec zdvíhacieho valca komplet RSK-P 3500 ks 4
12. Závesná doska RSKT-3500 nový typ ks 1
13. Zdvíhací valec RSKT-3500 ks 2
14. Nastaviteľná tyč komplet RSKT-3500 ks 1
15. Koliesko 6.00-9 plná pneu ks 4
Priemer osky mm 30
16. Koliesko 4.00-8 plná pneu ks 4
Priemer osky mm 30
17. Koliesko 4.00-8 dušová pneu ks 4
Priemer osky mm 30
18. Koliesko 15x4 1/2 -8 plná pneu ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Liptovský Mikuláš.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za predmet zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru aj s fotkou.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorázové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné .
Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list.
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto kúpnej zmluvy, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

04.12.2023 08:00 — 20.12.2023 12:00

1,00 predmet zákazky

30 474,74

30 474,74

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2023 08:13

22.11.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 133
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2023 10:27 - Vstupná ponuka 30 474,74 € Cena bez DPH
21.11.2023 06:30 - Najvýhodnejšia ponuka 30 470,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS