• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 12:55

Detail zákazky Z202312663

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 12:55

Základné údaje

Z202312663

OF-281860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592527

Objednávateľ

00313271

Mesto Banská Bystrica

Československej armády 26, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31338551

Konica Minolta Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 17/B, Bratislava, 821 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie na softvér Microsoft 365 na 1 rok vrátane podporných služieb

softvér, licencia, Microsoft 365

  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie na softvér Microsoft 365 na 1 rok
Funkcia
Nákup licencií na softvér Microsoft 365 pre zamestnancov objednávateľa - varianta Annual - predplatená na 1 rok vrátane podporných služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Microsoft 365 Business Basic ks 190
2. Microsoft 365 Business Basic EEA (no Teams) ks 100
3. Microsoft 365 Business Standard ks 240
4. Microsoft 365 Business Standard EEA (no Teams) ks 60
5. Microsoft 365 Apps for Business ks 150
6. Office 365 E1 ks 1
7. Office 365 E1 EEA (no Teams) ks 1
8. Office 365 E3 ks 1
9. Office 365 E3 EEA (no Teams) ks 1
10. Exchange Online (Plan 2) ks 1
11. Power Automate per user plan ks 1
12. Power BI Pro ks 16
13. Project Online Essentials ks 21
14. Project Plan 5 ks 4
15. Podporné služby, obsahom ktorých môžu byť služby súvisiace najmä, no nie výlučne s: a) konfiguráciou MS 365 Tenanta, Azure Entra ID a synchronizačných služieb s on-premise Active Directory, b) konfiguráciou služieb single sign-on autentifikácie a viacúrovňovej autentifikácie používateľov, c) zmenou a konfiguráciou služieb Microsoft 365, zmeny počtov a typov licencií a priraďovanie používateľom, d) projektovým riadením. človekodeň 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektronické licencie Microsoft 365 s ročnou viazanosťou vrátane podporných služieb áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Modern Work
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Infrastructure (Azure)
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Digital & App Innovation (Azure)
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Security
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť nový, doposiaľ nepoužitý softvér.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie podľa svojej aktuálnej potreby. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií.
Objednávateľ požaduje aktiváciu služieb do 12 hodín.
Platnosť aktuálne využívaných licencií je do 01.12.2023. Prvé dodanie nových licencií sa uskutoční k 2.12.2023.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie a podporné služby na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií/čerpaných podporných služieb a zmluvných a záväzných jednotkových cien
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky, úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu rámcovej dohody.
Uvedené počty ks licencií v tabuľke vyššie predstavujú predpokladaný počet použitých licencií podľa súčasného stavu. Skutočne odobraté počty licencií budú závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody uplatňuje právo na objednanie podporných služieb, celkový počet človekodní je určený ako maximálny.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 1 roka (12 mesiacov) ako rámcová dohoda. Jej celková hodnota nesmie presiahnuť maximálnu predpokladanú hodnotu zákazky, t.j. 98.602,00 EUR bez DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s uvedením: jednotkovej ceny predmetu dohody (t.j. licencií a podporných služieb) v EUR bez DPH, ceny za predpokladaný počet jednotlivých licencií/služieb v EUR bez DPH, celkovej ceny za predpokladaný počet všetkých druhov licencií/služieb v EUR bez DPH, výšky DPH a celkovej ceny za predpokladaný počet všetkých druhov licencií/služieb  v EUR s DPH.
Požaduje sa predložiť potvrdenia o požadovaných kompetenciách dodávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od rámcovej dohody odstúpiť.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu rámcovej dohody od dodávateľa v prípade, ak predmet rámcovej dohody  nie je dodaný v súlade s požadovanými vlastnosťami predmetu rámcovej dohody a podľa podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

807,00 ks a človekodni

118 322,40

98 602,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2023 14:13

16.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 10:35 - Vstupná ponuka 105 360,00 € Cena s DPH
16.11.2023 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 105 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS