• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 11:05

Detail zákazky Z202312661

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 11:05

Základné údaje

Z202312661

OF-281870

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8585341

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36404772

BTL Slovakia, s.r.o.

Závodská cesta 26, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrokardiografický prístroj

EKG

  • 33123200-0 - Elektrokardiografické prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrokardiografický prístroj
Funkcia
Prístroj na záznam, spracovanie a interpretáciu EKG
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrokardiograf na záznam, spracovanie a interpretáciu EKG ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- 12-zvodový záznam EKG, záznam aj menšieho počtu zvodov je vítaný - Možnosť vidieť na displeji všetkých 12 zvodov súčasne - Rozsah doby nahrávania záznamu aspoň 10 sekúnd až 10 minút - Možnosť použitia ako nositeľného záznamníka EKG na tele pacienta - Možnosť záznamu pokojového aj záťažového EKG, vrátane vhodnej kabeláže - Interné úložisko aspoň pre 50 záznamov - Bezdrôtové spojenie medzi záznamníkom a počítačom - Prevádzková doba na batérie minimálne 6 hodín - Detekcia vadných zvodov a impulzov kardiostimulátora - Možnosť nabíjania EKG prístroja počas merania
- Minimálny rozsah spracovaného záznamu: 10 sekúnd – 10 minút- Spracovanie 12-zvodového záznamu EKG- Voliteľné adaptívne filtre (sieť, myo, izolínia) pre dosiahnutie čo najvyššej kvality signálov- Zobrazenie zvodov: Einthoven / Cabrera- Spracovanie a zobrazenie vektorkardiogramu- Grafické zobrazenie zmien segmentu ST- Automatické meranie HR, RR, PQ, QRS, QT, ST, QRS- Podporované metódy výpočtu QTc: Bazett, Friderica- Možnosť manuálnej korekcie diagnostických bodov EKG (P vlny, QRS, ST-T, nulovej línie)- Možnosť manuálneho merania amplitúd/časov
- Automatická interpretácia zaznamenaného EKG, možnosť použitia metód s využitím AI je vítaná - Možnosť exportu do XML a pdf formátu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Vrátane zaškolenia na mieste plnenia.
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy nahlásiť objednávateľovi zodpovednú osobu, ktorá bude zodpovedná za dodanie predmetu zmluvy a komunikáciu s objednávateľom.
4. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, potvrdenom preberacím protokolom.
4.1 Požaduje sa nástup na servis do 48 hodín od písomného alebo e-mailového nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu.
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje , že v prípade, že sa porucha v rámci záručného servisu nedá odstrániť v rámci priestorov dodania predmetu zmluvy, poskytne zdarma náhradný prístroj počas celej doby odstraňovania vzniknutej poruchy.
5. Dodávateľ predloží do 5 dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu zmluvy tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.
5.1 Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný predložiť manuál k predmetu zmluvy v Slovenskom jazyku do 5 dní od uzavretia zmluvy.
7. Splatnosť faktúry je 28 dní od doručenia faktúry.
7.1 Dodávateľ môže faktúru vystaviť až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový a nepoužívaný produkt v zodpovedajúcej kvalite a podľa technickej špecifikácie a požiadaviek uvedených v tejto zmluve.
8.1 Dodanie predmetu zmluvy musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.
9. Zmluvné strany vyhlasujú , že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nieje možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
10. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári, vrátane technickej a funkčnej špecifikácie, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
11. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

28.11.2023 13:39 — 28.11.2023 13:39

1,00 ks

3 480,00

2 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2023 13:40

15.11.2023 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2023 12:56 - Vstupná ponuka 3 480,00 € Cena s DPH
09.11.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS