• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 12:50

Detail zákazky Z202312652

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 12:50

Základné údaje

Z202312652

OF-281758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8585338

Objednávateľ

00185213

Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica

E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Dodávateľ

44877315

Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.

SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (12 mesiacov trvania zmluvy)

odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (preprava, skladovanie a likvidácia) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača.
Predmetom zákazky je nakladanie s odpadom tak, že uchádzač zabezpečí, aby odpady, ktoré prevezme od obstarávateľa spĺňali požiadavky zákona 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok, predovšetkým vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky 382/2018 Z. z. o skládkovaní odpadov a uskladnení odpadovej ortuti, účinné od 01.01.2023. Výstup z úpravy zmesového odpadu prevzatého od obstarávateľa, ktorý uchádzač bude ukladať na skládku, musí spĺňať § 6, ods. 5, písm. a) vyhlášky 382/2018 Z. z. - parameter biologickej stability podľa prílohy č. 3a tabuľky č. 1 vyhlášky 382/2018 Z. z.
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore  (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov, ktoré poskytne uchádzač služby - vždy 2ks v objeme minimálne 30m3 kontajnerov na výmenu ( priemerná hmotnosť naplneného kontajnera o objeme 30m3 je 6,7t)
Prepravu odpadu zo zberného dvora (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí uchádzač. Frekvencia vývozu v predpoklade 4 - 5 do týždňa, teda 220 vývozov ročne.
Celkové predpokladané množstvo odpadu je 3300  ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2024-31.12.2024)
Celkové predpokladané množstvo odpadu (kat. číslo 20 03 01) určeného na mechanicko-biologickú úpravu pred uložením na skládku je 2582 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2024-31.12.2024) - v prípade ak od 01.01.2024 bude povinná úprava odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: tona 3300
1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) tona 0,1
2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien tona 0,1
3.  12 01 05 Hobliny a triesky z plastov tona 0,1
4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 tona 0,1
5. 15 01 06 Zmiešané obaly tona 15,0
6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 tona 5
7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 tona 5
8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 tona 350
9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 tona 70,0
10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov tona 0,1
11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad tona 2582
12. 20 03 02 Odpad z trhovísk tona 20,0
13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc tona 50,0
14. 20 03 07 Objemný odpad tona 150,0
15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad tona 50
16. 20 01 28 Farby, tlačiarenské farby, lepidlá a živice iné ako uvedené v 20 01 27 tona 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena zahŕňa Poskytnutie 2ks veľkokapacitných kontajnerov (objem min 30m3) na výmenu
Cena zahŕňa Odvoz odpadu na miesto likvidácie zo zberného dvora ( frekvencia 4 - 5 krát týždenne ( cca 220 vývozov ročne) )
Rozpis ceny v 2 bodoch :
1. Cena zahŕňa Prepravu a likvidáciu odpadu podľa rozpisu v objeme 3300 ton
2. Cena zahŕňa Mechanicko-biologickú úpravu odpadu (MBÚ) kat.č. 20 03 01 v objeme 2582 ton -  v prípade ak od 01.01.2024 bude povinná úprava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: 1. poskytnutie na výmenu 2ks kontajnerov min.objem 30m3 (zberný dvor-Antolská 1698/46, B.Štiavnica),2.odvoz odpadu na likvidáciu zo zberného dvora (frekvencia 4-5krát týždenne (cca 220 vývozov ročne)), 3. cenu za likvidáciu odpadu podľa rozpisu druhov odpadu v predpokladanom množstve 3300 ton ročne, 4. cenu za mechanicko-biologickú úpravu odpadu pred zneškodnením na skládke odpadov (kat. č. 20 03 01) v predpokladanom objeme 2582 ton - v prípade ak od 01.01.2024 nebude platiť MBÚ, vysúťažená cena bude o túto položku ponížená.
2. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas  príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie  uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch").
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona.
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov,  pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy.
6. V rozpise cien musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu vrátane započítanej prepravy v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. Taktiež musí byť uvedená cena za tonu v € bez DPH za mechanicko-biologickej úpravy odpadu (20 03 01).
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov.
8. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie.
9. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia.
10. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
11. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky.
12. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
13. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
14. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne.
16. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované  v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov.
17. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu na zbernom dvore.
18. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky).
19. Ukončenie zmluvného vzťahu:
- Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak:
a) Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
b) Dodávateľ stratí iné právne alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy.
- Dodávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak:
a) Objednávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP iným než podstatným spôsobom, a takéto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote na nápravu, poskytnutej Dodávateľom,
20. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 1698/46, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

3 300,00 tona

333 000,00

333 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2023 13:26

15.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 11:50 - Vstupná ponuka 333 000,00 € Cena bez DPH
15.11.2023 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka 333 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS