• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 10:45

Detail zákazky Z202312630

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 10:45

Základné údaje

Z202312630

OF-281580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8571090

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

46450424

WDS Solutions s. r. o.

Mateja Bela 4, Trenčín, 91108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Data Platform - Education sector

Veeam , Veeam Backup and Replication

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Data Platform - Education sector
Funkcia
Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Množstvo: 66x Veeam Data Platform Foundation Enterprise - Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise;
Množstvo: For customers who own Veeam Data Platform Foundation Enterprise, Basic Support socket licensing prior to July 1st, 2022. Education sector. (V-FDNENT-VS-P01AR-00).
Množstvo: 10x Veeam Data Platform Foundation - Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features;
Množstvo: 1 Year Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support. 10 instance pack.. Education sector (V-FDNVUL-0I-SU1AR-00).
2. Úroveň služby: Basic Support (pre perpetual licencie) + Production Support (pre subscription licencie).
3. Čísla kontraktov: #02810232 (Basic 66x), #02810233 (Subscription 10x).
4. Technické vlastnosti: Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 6.0/7.0 a novšie;
Technické vlastnosti: Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 10 a novšie;
Technické vlastnosti: Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual;
Technické vlastnosti: Typ licencie – elektronická, EDU;
Technické vlastnosti: Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;
Technické vlastnosti: Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;
Technické vlastnosti: Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);
Technické vlastnosti: Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu aspoň do AWS a Microsoft Azure;
Technické vlastnosti: Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix;
Technické vlastnosti: Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;
Technické vlastnosti: Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu;
Technické vlastnosti: Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov;
Technické vlastnosti: Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;
Technické vlastnosti: Natívna integrácia lokálnych objektových úložísk a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure;
Technické vlastnosti: Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;
Technické vlastnosti: Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;
Technické vlastnosti: Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy;
Technické vlastnosti: Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;
Technické vlastnosti: Konfigurovateľná afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry;
Technické vlastnosti: Replikácia kópie s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru;
Technické vlastnosti: Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača;
Technické vlastnosti: Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);
Technické vlastnosti: Integrovaná centrálna správa agentov;
Technické vlastnosti: Modul plug-in webového klienta do vSphere;
Technické vlastnosti: Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia;
Technické vlastnosti: Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí;
Technické vlastnosti: Podpora technológie Change Block Tracking.
5. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
Podpora: Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;
Podpora: Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;
Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v angličtine (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine);
Podpora: pre elektronickú, pís. aj tel. komunikáciu v celom rozsahu konverzácie min. počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci prac. deň;
Podpora: Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;
Podpora: Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine;
Podpora: Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;
Podpora: Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je ofic. partnerom výrobcu najvyššej kategórie v SR pre ponúkané riešenie, kt. je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor;
Podpora: Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike;
Podpora: Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi;
Podpora: že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia;
Podpora: Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
6. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.;
TCO: (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");
TCO: Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme Vmware a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam;
TCO: Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.
7. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť;
Implementácia: a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov;
Implementácia: Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
8. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
9. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.11.2023 08:00 — 20.11.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

31 020,00

31 020,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2023 08:38

13.11.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 490
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2023 08:45 - Vstupná ponuka 31 010,00 € Cena bez DPH
13.11.2023 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 31 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS