00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Podpora (support od výrobcu) bezpečnostných prvkov siete – HW
podpora, údržba, support, netshield, nano
Služba
1. 1. Obnova podpory a modernizácia pre existujúci centrálny bezpečnostný systém NetShield
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova supportu vrátane update a modernizácie funkcionality existujúcich HW zariadení NetShield na obdobie 20.11.2023 do 19.11.2024. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nano 254 - 1Y Premium support | ks | 16 | ||
2. Nano 25 - 1Y Premium support | ks | 8 | ||
3. BranchPro - 1Y Premium support | ks | 2 | ||
4. Nano 100 - 1Y Premium support | ks | 3 | ||
5. Enterprise 100 - 1Y support | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Musí umožňovať využívanie pridaných systémových funkcionalít minimálne v rozsahu: | 1. Izolácia alebo odpojenie neznámeho zariadenia zo siete najneskôr do piatich sekúnd. |
- | 2. Riešenie nemá mať požiadavky na zmenu konfigurácie existujúcich prepínačov a smerovačov v produkčnej sieti. |
- | 3. NAC musí plnohodnotne pracovať aj pri používaní prepínačov bez managementu. |
- | 4. Riešenie musí umožňovať detekciu - scan lokálnej siete (lokálný subnet) a umožňovať izoláciu podozrivého zariadenia. |
- | 5. Riešenie musí podporovať ochranu proti MAC spoofing. |
- | 6. Riešenie musí podporovať blokovanie intra a inter subnet prevádzky pre neznáme a/alebo nevyhovujúce zariadenia. |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom spoločnosti NetShield a je oprávnená na vykonávanie záručného a pozáručného servisu na produkty značky NetShield. |
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný dodať aktivované supporty spolu s akceptačným protokolom, a to bezodkladne po emailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany objednávateľa. |
9. Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii. |
10. Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku). |
11. Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
12. V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.11.2023 00:01 — 19.11.2024 23:59
1,00 v celom rozsahu
107 520,00
89 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2023 10:14
16.11.2023 11:00
16.11.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2023 10:51 - Vstupná ponuka | 107 460,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2023 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 104 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: