• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:50

Detail zákazky Z202312612

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:50

Základné údaje

Z202312612

OF-281765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592517

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora (support od výrobcu) bezpečnostných prvkov siete – HW

podpora, údržba, support, netshield, nano

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Obnova podpory a modernizácia pre existujúci centrálny bezpečnostný systém NetShield
Funkcia
Obnova supportu vrátane update a modernizácie funkcionality existujúcich HW zariadení NetShield na obdobie 20.11.2023 do 19.11.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nano 254 - 1Y Premium support ks 16
2. Nano 25 - 1Y Premium support ks 8
3. BranchPro - 1Y Premium support ks 2
4. Nano 100 - 1Y Premium support ks 3
5. Enterprise 100 - 1Y support ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Musí umožňovať využívanie pridaných systémových funkcionalít minimálne v rozsahu: 1. Izolácia alebo odpojenie neznámeho zariadenia zo siete najneskôr do piatich sekúnd.
- 2. Riešenie nemá mať požiadavky na zmenu konfigurácie existujúcich prepínačov a smerovačov v produkčnej sieti.
- 3. NAC musí plnohodnotne pracovať aj pri používaní prepínačov bez managementu.
- 4. Riešenie musí umožňovať detekciu - scan lokálnej siete (lokálný subnet) a umožňovať izoláciu podozrivého zariadenia.
- 5. Riešenie musí podporovať ochranu proti MAC spoofing.
- 6. Riešenie musí podporovať blokovanie intra a inter subnet prevádzky pre neznáme a/alebo nevyhovujúce zariadenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
3. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA.
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom spoločnosti NetShield a je oprávnená na vykonávanie záručného a pozáručného servisu na produkty značky NetShield.
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
7. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
8. Dodávateľ je povinný dodať aktivované supporty spolu s akceptačným protokolom, a to bezodkladne po emailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany objednávateľa.
9. Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.
10. Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
11. Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
12. V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.11.2023 00:01 — 19.11.2024 23:59

1,00 v celom rozsahu

107 520,00

89 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2023 10:14

16.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 752
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 10:51 - Vstupná ponuka 107 460,00 € Cena s DPH
15.11.2023 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 104 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS