• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 11:00

Detail zákazky Z202312611

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 11:00

Základné údaje

Z202312611

OF-281805

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8571084

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač vrátane príslušenstva

Počítač, klávesnica, myš

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná stanica
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne 6-jadrový procesor (12 vlákien), ktorý v Passmark dosiahne priemerné skóre aspoň 19000 bodov, Cache procesora minimálne 16 MB CPU
Minimálne požiadavky: 2x DIMM, pamäť rozšíriteľná na min. 32 GB; 1x PCIe x16 (3.0); 1x PCIe x1 Základná doska:
grafický karta integrovaná v CPU/APU ktorá v Passmark dosiahne priemerné skóre aspoň 2300 bodov grafická karta
Minimálne 16 GB DDR4, 3 200 MHz RAM
Minimálne 512 GB M.2 SSD SSD
Ethernet LAN 10/100/1000 LAN
klávesnica + myš Príslušenstvo
Minitower Formát (skriňa)
Windows 10 Home OS
Minimálne požiadavky: 2× USB 3.2; 4× USB 2.0; 1× port pre slúchadlá/mikrofón (môže byť aj kombinovaný); 1× zvukový vstup (line in); 1× zvukový výstup (line out); 1× RJ-45 (LAN); 1× VGA (D-SUB); 1× HDMI/DisplayPort Výstupy:
Min. 300 W, účinnosť 90% Zdroj
HP Desktop M01-F3002nc (73C98EA#BCM) Požadované parametre spĺňa napr.:
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta FEIT, katedra KEEP, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.11.2023 10:00 — 13.12.2023 14:00

3,00 ks

1 800,00

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2023 08:17

13.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 105
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2023 08:59 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH
12.11.2023 21:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 799,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS