00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK
Závesná dvojhojdačka
závesná hojdačka, zostava na detské ihrisko
Tovar, Služba
1. Zostava - závesná dvojhojdačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Zostava so závesnou dvojhojdačkou, certifikovaná podľa EN 1176 pre ihriská určená na verejné použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zostava | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celková nosnosť: | min. 120 kg |
Použitý materiál: | impregnované drevo |
Rozmer konštrukcie (D:Š): | 300x230 cm/ +- 2 cm |
Rozmer konštrukcie (V): | 202 cm /+- 2 cm |
Ukotvenie: | oceľové kotvy |
Veľkosť bezpečnostných zón: | 300x720 cm/+- 2 cm |
Odborná prehliadka dodaného tovaru po jednom roku užívania | 1 x |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je kúpa, dodanie a inštalácia herného prvku a vykonaná kontrola po inštalácii v zmysle STN EN 1176 podľa podmienok a špecifikácií uvedených v tejto zmluve (ďalej aj ako "predmet zmluvy"), súčasťou ceny nie je dopadová plocha. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, výrobcu, typové označenie (ak ním tovar disponuje) a technické parametre, vrátane produktových / technických listov a fotokópie certifikátov v zmysle STN EN 1176 k hernému prvku preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
3. Všetky technické parametre / funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkovom, resp. opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené. |
4. V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky. |
5. Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy na miesto určené objednávateľom vrátane jeho inštalácie a uvedenia do stavu spôsobilého na jeho plnohodnotné užívanie. |
6. Dodávaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužívaný. |
7. Záručná doba na herné prvky a ich inštaláciu je min. 24 mesiacov, odo dňa prevzatia herných prvkov na základe Zápisu / Protokolu o odovzdaní a prevzatí dodaných a zmontovaných herných prvkov, ktorý bude podpísaný na zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na mieste plnenia. Zápis / Protokol vystaví dodávateľ. |
8. Herné prvky, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy, musia spĺňať normy EU - STN EN 1176 a musia byť vhodné pre deti predškolského veku. |
9. Predmet zmluvy musí byť riadne dodaný v lehote do 8 týždňov od uzavretia zmluvy. Nesplnenie termínu dodania predmetu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
10. Min. 5 pracovných dní pred samotným začatím inštalácie dodaného tovaru ako aj počas jeho inštalácie je dodávateľ povinný oznámiť kontaktným osobám objednávateľa, ktoré mu budú oznámené po uzatvorení zmluvy, termíny realizácie a poskytnúť im potrebné informácie týkajúce sa inštalácie dodaného tovaru. |
11. Rozmiestnenie a inštalácia tovarov bude prebiehať podľa požiadaviek v mieste určenia objednávateľom tak, aby ostali zachované bezpečnostné zóny jednotlivých prvkov v zmysle príslušných platných STN. |
12. Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie poriadku pri inštalácii tovarov, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy. |
13. Počas dodávky predmetu zmluvy je potrebné dodržiavať ustanovenia zákona č. 1214/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVaR SR č. 718/2002 Z.z. na zaistenie bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení. |
14. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré majú dodané herné prvky ako aj zvyšného tovaru, v čase jeho odovzdania a boli zaistené pri ich obhliadke alebo odovzdaní plnenia. Pri zistení zjavných vád pri dodávke tovaru má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu chybného predmetu kúpy za bezchybný. |
15. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaného tovaru objednávateľom, ktoré objednávateľ nahlási dodávateľovi v záručnej dobe formou písomnej reklamácie a to mailovou správou na adresu dodávateľa. |
16. Objednávateľ je oprávnený si uplatňovať v prípade vady dodaného tovaru nárok na odstránenie vady opravou, prípadne dodanie chýbajúcej časti objednávateľom požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný odstrániť zistené vady dodaného a zmontovaného tovaru bezplatne a bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie alebo v inej lehote, ktorá bude dohodnutá na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán. Ak dodávateľ neodstráni vady bez zbytočného odkladu alebo v dohodnutej lehote, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu podľa podmienok uvedených v zmluve. |
17. Kúpna cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy, jeho kompletnej inštalácie podľa určenia v mieste dodania predmetu zmluvy a uvedenia do prevádzky schopného stavu v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. V cene je zahrnutá aj 1 odborná prehliadka dodaného tovaru po jednom roku užívania, spojená so servisom. |
18. Dohodnutá kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. |
19. Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa, ktorý bude obsahovať najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, celkovú cenu bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. |
20. V prípade, že faktúra nebude v súlade s vyššie uvedeným, ako aj v prípade chybného vyúčtovania ceny, alebo nesprávneho uvedenia iných údajov alebo náležitostí, je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na doplnenie, resp. prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej alebo novo vystavenej faktúry objednávateľovi. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
22. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,8,9 a 17 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
23. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
MŠ Fialova 12, Bratislava, Slovenská republika
20.11.2023 11:00 — 28.12.2023 11:00
2,00 ks
2 664,00
2 220,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2023 11:33
16.11.2023 10:00
16.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2023 22:21 - Vstupná ponuka | 2 664,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2023 22:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 664,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: