• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 12:10

Detail zákazky Z202312575

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 12:10

Základné údaje

Z202312575

OF-281718

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8571029

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

31590128

SUNSOFT plus spol. s r.o.

Hviezdoslavovo nám. 1688/15, Dolný Kubín, 026 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom

Laserová tlačiareň, prídavný zásobník, podstavec

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom  alebo ekvivalent. Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom
Funkcia
Tlač dokumentov A3 podľa aktuálnych potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová farebná multifunkčná tlačiareň A3 s automatickým podávačom, inicializačnou sadou a s prídavným zásobníkom  alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčná farebná tlačiareň
Formát A3
Typ tlače laserová
Rýchlosť: min. 25 strán/min - čb/farebne
Max. mesačné zaťaženie: min. 105 000 strán
Pamäť RAM min. 4 GB RAM
Rozlíšenie Kopírovanie: min. 600x600dpi, tlač: min. 1200x2400dpi
Podpora jazykov: PCL 5e/ PCL 6/ PDF/XPS/TIFF/JPEG/HP-GL
Pripojenie: Ethernet 100/1000 Base-T, USB 3.0, NFC
Zásobník: 1x zásobník na 520 strán A4/A3, 1x ručný zásobník na 100 strán A4/A3
Vstup papiera: Jednoprechodový DADF - rýchlosť min. 80 strán/min.
Užívateľské prostredie: dotykový displej, tlač z USB, uložená úloha, vytváranie brožúry, uloženie a obnovenie nastavení ovládače, sledovanie úloh, riadenie aplikáciou, obojstranná tlač, režim koncept, náhľad skenovania,
Užívateľské prostredie: skenovanie do USB / do e-mailu / po sieti (FTP/SMB), formáty súborov pre skenovanie: PDF, PDF/A, XPS, JPG, TIFF
Ďalšie funkcie: skenovanie do zložky, súbory PDF s možnosťou vyhľadávania jedno/viacstranové súbory PDF a TIFF, heslom chránené súbory PDF,
FAX: priamy FAX, sieťový FAX, presmerovanie faxu do e-mailu
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: IPsec, HTTPS, SFTP, 802x1x, Network Authentication, SNMPVv3, SHA-256 HashMessage Authentication, TLS 1.1/1.2/1.3, integrácia Cisco® Identity Services Engine (ISE)
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: šifrované e-maily, filtrovanie portov / IP / domén, TPM, riadenie prístupu, užívateľské oprávnenia, interný firewall, protokol Audit Log, šifrovaný pevný disk, šifrovaný a podpísaný e-mail
Sieťové protokoly a sieťové prístupy: šifrovanie úloh, šifrovaná zabezpečená tlač, správa tlače a kopírovania podľa užívateľov, správa digitálnych certifikátov
Inicializačná sada na rýchlosť tlače: min. 25 strán/min.
Prídavný zásobník: na 520 listov so stojanom tlačiarne
Poznámka Parametre spĺňa multifunkčná laserová farebná A3 tlačiareň Xerox Versalink C7125 s zásobníkom 520 listov a podstavcom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných produktov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 7:30 - 14.30
Požaduje sa dodanie nových, nepoužitých zariadení v originálnom balení
Záručná doba 24 mesiacov začína plynúť dňom podpisu dodacieho listu obstarávateľom
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry: do 21 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.11.2023 14:00

1,00 balík

5 291,70

4 409,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2023 11:45

13.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 35
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2023 12:03 - Vstupná ponuka 5 290,80 € Cena s DPH
08.11.2023 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 5 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS