• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:45

Detail zákazky Z202312571

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:45

Základné údaje

Z202312571

OF-281478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592523

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí

podpora, údržba, dátové úložisko, NetApp

  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí
Funkcia
Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF570A od 01.12.2023 do 30.11.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Model EF570A ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úroveň SLA NetApp NBD Parts Replace and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia.
 2. 2. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí
Funkcia
Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF280 od 01.01.2024 do 31.12.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Model EF280 ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úroveň SLA NetApp 4HR Parts Delivery and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb.
3. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
5. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA.
6. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom partnerom výrobcu NetApp, minimálne úrovne Gold Partner.
7. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je partnerom výrobcu NetApp, minimálne úrovne Professional Services Certification (PSC).
8. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou.
9. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27001 vydaný nezávislou inštitúciou.
10. Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s akceptačným Protokolom.
12. Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
13. Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
14. Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
15. Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
16. Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
17. V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb.
18. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
19. V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.
20. Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane.
21. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2023 00:01 — 31.12.2024 23:59

1,00 v celom rozsahu

90 720,00

75 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2023 10:31

16.11.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 752
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 10:56 - Vstupná ponuka 90 000,00 € Cena s DPH
16.11.2023 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 81 204,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS