00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí
podpora, údržba, dátové úložisko, NetApp
Služba
|
1. 1. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF570A od 01.12.2023 do 30.11.2024. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Model EF570A | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Úroveň SLA | NetApp NBD Parts Replace and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia. |
|
2. 2. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF280 od 01.01.2024 do 31.12.2024. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Model EF280 | ks | 18 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Úroveň SLA | NetApp 4HR Parts Delivery and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia . |
| Názov |
| 1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 2. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
| 3. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
| 5. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
| 6. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom partnerom výrobcu NetApp, minimálne úrovne Gold Partner. |
| 7. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je partnerom výrobcu NetApp, minimálne úrovne Professional Services Certification (PSC). |
| 8. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
| 9. Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
| 10. Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
| 11. Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s akceptačným Protokolom. |
| 12. Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku). |
| 13. Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| 14. Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
| 15. Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
| 16. Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
| 17. V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb. |
| 18. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
| 19. V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
| 20. Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
| 21. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2023 00:01 — 31.12.2024 23:59
1,00 v celom rozsahu
90 720,00
75 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2023 10:31
16.11.2023 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.11.2023 10:56 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
| 16.11.2023 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 81 204,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: