00316792
Mesto Martin
Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK
36412741
Fatra TIP, s.r.o.
Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK
Konzumné zemiaky
zemiaky konzumné, ľuľok zemiakový
Tovar, Služba
1. Konzumné zemiaky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka konzumných zemiakov na ďalšie spracovanie. Zemiaky musia byť pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, nerozváravé, bez cudzej vône a chuti, balené v spotrebiteľskom balení 25 kg, bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
skladovateľnosť | týždeň | 1 | ||
balenie - vrecia | kg | 10 | 25 | |
predpokladaná potreba na 1 týždeň | kg | 400 | ||
celkové množstvo | kg | 9000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
varný typ | A, B |
tvar hľúz | oválny, nenaklíčené, nenamrznuté |
farba šupy | žltá (nie zelená), ružová |
farba dužiny | žltá alebo biela |
štruktúra | polopevná, bez povrchového poškodenia |
štruktúra | polomúčnatá |
štruktúra | jemná až hrubšia |
vlhkosť | primeraná až suchšia |
senzorické vlastnosti | bez cudzej vône a chuti |
dodanie | podľa potreby a požiadaviek postupné poskytovanie plnenia 1-2 krát týždenne |
upresnenie množstva čiastkovej dodávky | telefonicky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Doba platnosti Kúpnej zmluvy je od účinnosti tejto zmluvy do 28.02.2024 . Platnosť zmluvy bude ukončená, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného v tejto zmluve, o čom objednávateľ písomne informuje predávajúceho. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania do 3 hodín po objednávke. |
Dodávky tovaru žiadame realizovať po telefonickom alebo e-mailovom kontakte, počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 14.00 hodiny na miesto plnenia v minimálnom množstve 400 kg postupne, až do vysporiadania objednaného množstva. |
Uvedené množstvo týždennej spotreby je iba predpokladané. Skutočný objem odobratého tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude schopný splniť dodávku objednaného množstva tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania, a to do 8.00 hod telefonicky/e-mailom. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie Objednávateľa od Kúpnej zmluvy. |
Výrobky musia byť označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list Dodávateľa, v ktorom Objednávateľ potvrdí skutočne prevzaté množstvo predmetu zákazky. |
Faktúra bude splatná v lehote 15 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vzniknú na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.12.2023 00:00 — 01.04.2024 23:59
1,00 súbor
5 200,00
4 333,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2023 09:36
13.11.2023 09:00
13.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2023 10:44 - Vstupná ponuka | 5 199,70 | € | Cena s DPH |
13.11.2023 07:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 168,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: