30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46495754
PUMASPED s.r.o.
Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK
Opravy a ošetrovanie vozidiel AVIA A-31
oprava nákladných vozidiel
Služba, Tovar
1. Oprava a údržba vozidiel AVIA
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prepravy materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
AVIA A-31, e. č. 3634105., r.v. 1986 | ks | 1 | ||
AVIA A-31, ev.č. 3358832. r.v. 1983 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
U všetkých položkách - montážny materiál, práca mechanika 1, práca mechanika 2, iné vedľajšie náklady | |
nastavenie vstrekovačov (demontáž, nastavenie pretesnenie a montáž) | |
výmena kulisy riadiacej páky | |
výmena nasávacej hadice do vzduchového filtra | |
výmena výfukového potrubia vrátane spojovacích spón | |
AVIA A-31, ev.č. 3358832. r.v. 1983 | |
výmena 1ks hlavy valcov | |
výmena tesnenia pod hlavou valcov | |
nastavenie ventilov | |
výmena motorového oleja a olejového filtra | |
výmena termostatu nádržky chladiacej kvapaliny |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci s opravou a údržbou motorovej techniky. |
Odvoz techniky do servisného strediska zhotoviteľa bude vykonaný na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy do 5 dní od zverejnenia zmluvy v CRZ. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v termínoch,odsúhlasených objednávateľom. |
Preberanie a odovzdávanie automobilovej techniky medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia techniky do opravy a dátum prevzatia opravenej techniky |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. Umožňuje však čiastkovú fakturáciu po skončení opráv jednotlivej techniky |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovanej techniky. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi zárukuv zmysle zákona |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Pri zistení ďalších závad ktoré v čase vyhlásenia súťaže nie sú známe a sú potrebné pre riadne fungovanie techniky si objednávateľ vyhradzuje právo na uzatvorenie dodatku / objednávky a po vzájomnom odsúhlasení zistených nových závad pokračovať v oprave danej techniky. |
Jilemnického 6, Martin, Žilinský, Slovenská republika
13.11.2023 07:59 — 30.11.2023 07:59
2,00 zákazka
4 000,00
3 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2023 08:01
10.11.2023 10:00
10.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2023 19:59 - Vstupná ponuka | 3 333,33 | € | Cena bez DPH |
08.11.2023 19:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: