• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 16:25

Detail zákazky Z202312545

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 16:25

Základné údaje

Z202312545

OF-281603

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8564181

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

53747747

HTONER SLOVAKIA s. r. o.

Javorová 9001/87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 12 ks notebookov.

notebook

  • 30213000-5 - Osobné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup 12 ks  notebookov.
Funkcia
Notebook  -  DELL VOSTRO 3525 (PN: W8R05) alebo ekvivalent. Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktorého technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo výkonnejšie ako uvedené. Notebooky sú určené pre 12 zariadení školského stravovania pri MŠ.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
DELL VOSTRO 3525 (PN: W8R05)alebo ekvivalent ks 12
Operačný systém Windows 11/10 Professional Slovak
Procesor Intel Core i5 (aspoň 6 jadier) , alebo AMD Ryzen 5 alebo ekvivalent
Displej Antireflexný , 15,6", IPS, rozlíšenie FHD 1920 x 1080 , 16:9
pamäť Minimálne 8 GB, ideálne 16 GB
HDD Kapacita minimálne 512 GB, SSD
Grafická karta aj integrovaná
Konektivita RJ-45 (LAN), WiFi, Bluetooth
Porty a konektory 1x USB-C, 3xUSB 3.2, Audio Jack, 1x HDMI/DP,
Výbava Webová kamera HD 720p, Klávesnica SK, Numerická klávesnica
Max hmotnosť 1,8kg
Batéria 3-článková lítiovo-iónová polymérová batéria s dlhou výdržou (min. 41 Wh)
Záruka Záruka min. 2 roky pre spotrebiteľa s opravou na mieste
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom dodávky musí byť len značkový notebook . Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky /plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktorého technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo výkonnejšie ako uvedené.
Objednávateľ požaduje, aby bol predmet zákazky dodaný zástupcom dodávateľa a nie kuriérskou službou, aby bolo možné pri prevzatí skontrolovať správnosť dodávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa . Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53).
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácia .Splatnosť faktúry: do 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH
Záruka dodaného tovaru – 24 mesiacov. Odstránenie závad v prípade záručnej reklamácie do 2 pracovných dní od nahlásenia objednávateľom Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného výrobku do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Operačný systém Windows 11/10 Pro musí byť predinštalovaný výrobcom, na disku sú okrem systémovej partície výrobcom vytvorené partície na obnovu systému do stavu pri zakúpení a s nainštalovanými diagnostickými nástrojmi
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadaviek na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe potvrdeného dodacieho listu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zariadenia školského stravovania pri MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

16.11.2023 14:45 — 01.12.2023 14:46

12,00 ks

8 400,00

7 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2023 14:50

10.11.2023 14:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2023 14:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 46
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 15:26 - Vstupná ponuka 8 399,99 € Cena s DPH
06.11.2023 17:13 - Najvýhodnejšia ponuka 8 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS