• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 10:35

Detail zákazky Z202312527

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 10:35

Základné údaje

Z202312527

OF-281634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8564201

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač – notebook s vybavením

notebook, disk

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Uhlopriečka displeja 16" Maximálne rozlíšenie 3072 × 1920 px, Typ panela IPS, Typ displeja Antireflexný Pomer strán 16:10 Obnovovacia frekvencia displeja 60 Hz Svietivosť 400 Nits
Procesor Typ procesora Intel Core i7, Generácia procesora Intel Raptor Lake (13. generácia), Modelové označenie procesora Intel Core i7 13700H Raptor Lake Počet jadier procesora 14 ×
- Frekvencia procesora 1,8 GHz (1 800 MHz)  Core Boost Frekvencia 5 GHz (5 000 MHz) TDP 45 W Cache procesora 24 MB
Operačná pamäť Veľkosť operačnej pamäte RAM 16 GB Typ pamäte DDR4 Frekvencia pamäte 3 200 MHz (3,2 GHz)
Pevný disk Typ úložiska SSD Kapacita úložiska 2 000 GB Rozhranie disku PCIe NVMe SSD kapacita 2 000 GB (2 TB)
Výbava Dotykový displej, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Operačný systém, TPM 2.0, Webkamera 1 920 p
Batéria Nabíjanie cez USB-C Ano, Nabíjací konektor USB-C Kapacita batérie 83 Wh Počet článkov 6ks Nabíjací príkon 90 W Maximálna výdrž batérie 15 h
Konštrukcia Celokovový, preklopiteľný
Rozhranie Dátové Thunderbolt 4 Grafické výstupy HDMI, USB-C Audio Combo Audio Jack Thunderbolt / USB 4 2 × USB 3.2 Gen 2 1 × Bluetooth v5.3 WiFi 802.11ax (6GHz) Verzia WiFi  6E
 2. Externý disk
Funkcia
Úložisko, prenos informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Disk Externý disk 4000 GB – SSD úložisko, odolný, s pripojením USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1), rýchlosť čítania až 1050MB/s, rýchlosť zápisu až 1050MB/s, materiál plast, kábel súčasťou balenia
- rozmery 65 × 50 × 10 mm (V׊×H), hmotnosť 38 g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: Prenosný počítač – notebook_HP Spectre x360 16-f2000nc Performance Blue Celokovový, Externý disk_ Crucial X9 Pro 4TB.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.11.2023 08:00 — 13.12.2023 14:00

2,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 885,40

1 885,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.11.2023 09:19

10.11.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 34
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2023 11:08 - Vstupná ponuka 1 885,40 € Cena bez DPH
07.11.2023 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 880,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS