• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 12:00

Detail zákazky Z202312525

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 12:00

Základné údaje

Z202312525

OF-281534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592511

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery

Tonery originálne, kompatibilné

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie:
a) originálnych nových tonerov vyrobených a certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, spĺňajúcich štandard ISO/IEC19752 a ISO/IEC19798;
b) kompatibilných nových tonerov od výrobcu tonera;
c) originálnych nových náplní certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, splňajúcich štandart ISO/IEC24711;
d) originálnych nových pások od výrobcu tlačiarne do tlačiarní, kopírovacích strojov a ostatnej kancelárskej techniky vrátane dopravy do sídla kupujúceho a jednotlivých sídiel oblastí kupujúceho v predpokladanom druhovom zložení a množstvách;
e) odber prázdnych tonerov a náplní všetkých druhov a ich likvidácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Q2612A - kompatibilný ks 29
2. CE 278A - originálny ks 39
3. 106R02306 - originálny ks 23
4. CF 283X - originálny ks 23
5. CF 230X - originálny ks 41
6. CF237A - originálny ks 2
7. 44574802 - originálny ks 2
8. Q5942X - kompatibilný ks 1
9. CE505X - originálny ks 1
10. CF210X - originálny ks 3
11. CF211A - originálny ks 2
12. CF212A - originálny ks 2
13. CF213A - originálny ks 2
14. CF400X - originálny ks 12
15. CF401X - originálny ks 10
16. CF402X - originálny ks 10
17. CF403X - originálny ks 10
18. CF410X - originálny ks 8
19. CF411X - originálny ks 6
20. CF412X - originálny ks 6
21. CF413X - originálny ks 6
22. L0R95AE - originálny ks 8
23. F6T77AE - originálny ks 6
24. F6T78AE - originálny ks 6
25. F6T79AE - originálny ks 6
26. CF540X - originálny ks 29
27. CF541X - originálny ks 21
28. CF542X - originálny ks 21
29. CF543X - originálny ks 21
30. W2030X - originálny ks 6
31. W2031X - originálny ks 4
32. W2032X - originálny ks 4
33. W2033X - originálny ks 4
34. 46861308 - originálny ks 3
35. 46861305 - originálny ks 3
36. 46861306 - originálny ks 3
37. 46861307 - originálny ks 3
38. C13T945140 - originálny ks 3
39. C13T946140 - originálny ks 60
40. C13T945240 - originálny ks 44
41. C13T945340 - originálny ks 44
42. C13T945440 - originálny ks 44
43. C13T11E140 - originálny ks 17
44. C13T11D240 - originálny ks 13
45. C13T11D340 - originálny ks 13
46. C13T11D440 - originálny ks 13
47. C13T01D100 - originálny ks 5
48. C13T01D200 - originálny ks 4
49. C13T01D300 - originálny ks 4
50. C13T01D400 - originálny ks 4
51. C13T26614010 - originálny ks 1
52. C13T26704010 - originálny ks 1
53. C13T04A140 - originálny ks 5
54. C13T04A240 - originálny ks 5
55. C13T04A340 - originálny ks 5
56. C13T04A440 - originálny ks 5
57. C13T05A100 - originálny ks 24
58. C13T05A200 - originálny ks 16
59. C13T05A300 - originálny ks 16
60. C13T05A400 - originálny ks 16
61. C-EXV51BK - originálny ks 3
62. C-EXV51C - originálny ks 2
63. C-EXV51Y - originálny ks 2
64. C-EXV51M - originálny ks 2
65. 006R01701 - originálny ks 4
66. 006R01702 - originálny ks 3
67. 006R01703 - originálny ks 3
68. 006R01704 - originálny ks 3
69. F9J68A - originálny ks 2
70. F9K17A - originálny ks 2
71. F9K16A - originálny ks 2
72. F9K15A - originálny ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobca tlačiarne a typ tlačiarne, pre ktorú je toner určený:
Pre položku č. 1 HP - LJ 1015,1018,1020,1022
Pre položku č. 2 HP - LJ Pro P1606dn,M1536dnf MFP
Pre položku č. 3 Xerox - Phaser 3320
Pre položku č. 4 HP - LJ MFP M225
Pre položku č. 5 HP - LJ MFP M227sdn
Pre položku č. 6 HP - LJ M607n
Pre položku č. 7 OKI - MB471w
Pre položku č. 8 HP - LJ 4250
Pre položku č. 9 HP - LJ P2055d
Pre položku č. 10 HP - CLJ Pro 200 M251n
Pre položku č. 11 HP - CLJ Pro 200 M251n
Pre položku č. 12 HP - CLJ Pro 200 M251n
Pre položku č. 13 HP - CLJ Pro 200 M251n
Pre položku č. 14 HP - CLJ MFP 274n, M277n
Pre položku č. 15 HP - CLJ MFP 274n, M277n
Pre položku č. 16 HP - CLJ MFP 274n, M277n
Pre položku č. 17 HP - CLJ MFP 274n, M277n
Pre položku č. 18 HP - CLJ Pro M452dn
Pre položku č. 19 HP - CLJ Pro M452dn
Pre položku č. 20 HP - CLJ Pro M452dn
Pre položku č. 21 HP - CLJ Pro M452dn
Pre položku č. 22 HP - PageWide 377dw
Pre položku č. 23 HP - PageWide 377dw
Pre položku č. 24 HP - PageWide 377dw
Pre položku č. 25 HP - PageWide 377dw
Pre položku č. 26 HP - CLJ Pro M281fdn
Pre položku č. 27 HP - CLJ Pro M281fdn
Pre položku č. 28 HP - CLJ Pro M281fdn
Pre položku č. 29 HP - CLJ Pro M281fdn
Pre položku č. 30 HP - CLJ Pro M479dw
Pre položku č. 31 HP - CLJ Pro M479dw
Pre položku č. 32 HP - CLJ Pro M479dw
Pre položku č. 33 HP - CLJ Pro M479dw
Pre položku č. 34 OKI C834nw
Pre položku č. 35 OKI C834nw
Pre položku č. 36 OKI C834nw
Pre položku č. 37 OKI C834nw
Pre položku č. 38 Epson WF-C5710DWF
Pre položku č. 39 Epson WF-C5790DWF
Pre položku č. 40 Epson WF-C5790DWF
Pre položku č. 41 Epson WF-C5790DWF
Pre položku č. 42 Epson WF-C5790DWF
Pre položku č. 43 Epson WF-C5890DW
Pre položku č. 44 Epson WF-C5890DW
Pre položku č. 45 Epson WF-C5890DW
Pre položku č. 46 Epson WF-C5890DW
Pre položku č. 47 Epson WF-C579RDTWF
Pre položku č. 48 Epson WF-C579RDTWF
Pre položku č. 49 Epson WF-C579RDTWF
Pre položku č. 50 Epson WF-C579RDTWF
Pre položku č. 51 Epson WF-100W
Pre položku č. 52 Epson WF-100W
Pre položku č. 53 Epson WF-C8190DW
Pre položku č. 54 Epson WF-C8190DW
Pre položku č. 55 Epson WF-C8190DW
Pre položku č. 56 Epson WF-C8190DW
Pre položku č. 57 Epson WF-C878RD3TWFC
Pre položku č. 58 Epson WF-C878RD3TWFC
Pre položku č. 59 Epson WF-C878RD3TWFC
Pre položku č. 60 Epson WF-C878RD3TWFC
Pre položku č. 61 Canon iR Adv C5550i
Pre položku č. 62 Canon iR Adv C5550i
Pre položku č. 63 Canon iR Adv C5550i
Pre položku č. 64 Canon iR Adv C5550i
Pre položku č. 65 Xerox AltaLink C8055 MFP
Pre položku č. 66 Xerox AltaLink C8055 MFP
Pre položku č. 67 Xerox AltaLink C8055 MFP
Pre položku č. 68 Xerox AltaLink C8055 MFP
Pre položku č. 69 HP DesignJet T830 36"
Pre položku č. 70 HP DesignJet T830 36"
Pre položku č. 71 HP DesignJet T830 36"
Pre položku č. 72 HP DesignJet T830 36"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2. Zmluvné strany uzavretím tejto rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv (objednávok).
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU, v ktorom objednávateľ požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
4. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zmluvy, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zmluvy, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zmluvy.
5. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
6. Úspešný uchádzač predloží prehlásenie dodávateľa, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. Dodávateľ v potvrdení uvedie záväzok, že preberá zodpovednosť za kvalitu dodaného tovaru prostredníctvom úspešného uchádzača a v potvrdení uvedie aj číslo zákazky EKS.
7. Originálny toner požadujeme dodať zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
8. Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
9. Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou objednávky zaslanej e-mailom na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Prvá objednávka bude dodávateľovi doručená do 7 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Objednávky zo strany objednávateľa bude zasielať osoba poverená objednávateľom. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
10. Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
11. Objednávateľ taktiež požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
12. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody bude raz za štvrťrok.
13. Súčasťou objednávky bude ROZPIS TOVARU s nasledovnými údajmi: druh a množstvo tovaru, miesto plnenia, termíny plnenia a cenu požadovaného predmetu plnenia. Objednávka bude zaslaná formou e-mailu a potvrdená od dodávateľa obratom e-mailom. V prípade, že dodávateľ nereaguje e-mailom, ani iným spôsobom na objednávku objednávateľa považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia elektronickej objednávky dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky, t.j. za deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy.
14. Dodávky predmetu zmluvy budú uskutočnené po telefonickom dohovore oprávnených osôb objednávateľa a dodávateľa pre potreby plnenia tejto zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 – 15:00 hod. v termíne do 2 pracovných dní od termínu potvrdenia objednávky dodávateľom.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru podľa bodu 10 týchto požiadaviek na plnenie a dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
16. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
17. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
18. V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € za každú neprevzatú čiastkovú objednávku. V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať.
19. Miestom plnenia predmetu zmluvy sú sídla jednotlivých oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník a Vranov n/T.
20. Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu zmluvy bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu zmluvy oprávnenými osobami objednávateľa uvedenými pre potreby preberania tovaru v zmysle bodu 10 Osobitných požiadavok na plnenie.
21. Pred každým prevzatím predmetu zmluvy podľa množstva a druhu uvedenom v objednávke, je objednávateľ povinný odobrať prázdne tonery a náplne, podľa preberacieho protokolu vystaveného oprávnenou osobou objednávateľa, v tomto prípade ako odovzdávajúceho. Protokol o prevzatí prázdnych tonerov a náplní bude za dodávateľa, v tomto prípade ako preberajúceho, písomne potvrdený osobou oprávnenou za dodávateľa, resp. ním poverenou osobou, pričom množstvo prázdnych tonerov a náplní nemusí korešpondovať s množstvom objednaných nových tonerov a náplní.
22. Konkrétne podmienky prebratia prázdnych tonerov a náplní budú oprávnenými zástupcami na plnenie zmluvy dojednané vopred elektronickou formou – e-mailom. Dodávateľ nie je povinný odobrať prázdne tonery a náplne len pri prvom dodaní predmetu kúpy objednávateľovi.
23. Dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
24. Dodávateľ, na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet zmluvy kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude považovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
25. Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, prípadne nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
26. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. Neodobratie množstiev uvedených ako predpokladané sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
27. Kupujúci si vyhradzuje právo, podľa skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými v prílohe  dohody, pričom celkové plnenie dohody nesmie presiahnuť finančný limit uvedený v dohode, alebo v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov si vyhradzuje právo neodobrať uvedené predpokladané množstvo predmetu kúpy. Uvedené skutočnosti sa nebudú považovať za porušenie podmienok dohody zo strany kupujúceho a nebudú dôvodom na uzatvorenie dodatku k dohode.
28. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
29. Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
30. Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t. j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
31. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať kvalitatívne vlastnosti predmetu plnenia dohody podľa zákonov, vyhlášok, nariadení a platných technických noriem a ručí, že si predmet dohody tieto vlastnosti počas záručnej doby zachová. Dodávateľ zodpovedá za vlastnosti dodaného predmetu dohody počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu dohody objednávateľom.
32. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov chybného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
33. Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného, resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu ku objednávateľovi. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasledujúcich zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
34. Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPEP verzia 1.2 účinná odo dňa 03.11.2022, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
35. Verejný obstarávateľ požaduje , aby uchádzač predložil vyplnený rozpis tovaru, ktorý tvorí neoddeliteľnú časť Rámcovej dohody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

87 390,84

72 825,70

Rozpis tovaru 2023

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2023 13:30

16.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 546
 84
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2023 12:19 - Vstupná ponuka 87 390,84 € Cena s DPH
16.11.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 87 390,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS