• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 16:45

Detail zákazky Z202312512

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 16:45

Základné údaje

Z202312512

OF-281683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8558102

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

34098861

DISKUS, s.r.o.

Víťazná 234, Partizánske, 95804, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál k informačným aktivitám (USB kľúče s potlačou, stojany na letáky )

USB kľúče s potlačou, stojany na letáky

  • 30193500-3 - Stojany na tlačoviny
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál  k informačným aktivitám (USB kľúče s potlačou, stojany na letáky )
Funkcia
USB kľúče s potlačou, Stojany na letáky pre projekt Environmentálne centrum Klíma-Krajina-Informácie SPU v Nitre, kód projektu: 310021BHB9
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúče s potlačou ks 670
Stojany na letáky ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 USB kľúče s potlačou USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), USB-A, kapacita 16 GB, farba svetlé drevo, potlač jednofarebná, obojstranná (bude zadaná objednávateľom), s krabičkou, nahratie dokumentov v objeme 4-5 GB.
Položka č. 2 Stojany na letáky Textilný stojan na letáky, výška stojanu 140 cm, určený do interiéru, materiál textil, konštrukcia hliník, 4 kapsy na letáky formátu A4, prenosná taška.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky uvedenej v zmluve bude takéto porušenie Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom so všetkými dôsledky s tým spojenými.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z tejto zmluvy bude Objednávateľ považovať za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom,
Pred samotným dodaním dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh tlače (umiestnenie a veľkosť loga na USB kľúči) na posúdenie dizajnu a odsúhlasenie.
Kupujúci poskytne predávajúcemu zálohovú platbu za dodanie tovaru vo výške 100% odmeny za dodanie predmetu plnenia
Predávajúci sa zaväzuje vystaviť a doručiť zúčtovaciu faktúru Kupujúcemu najneskôr v deň riadneho odovzdania predmetu plnenia podľa tejto zmluvy a po podpise preberacieho protokolu.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci, ktorý je platiteľom DPH je povinný na základe prijatej preddavkovej platby vystaviť faktúru do 15 kalendárnych dní od prijatia preddavkovej platby. Predávajúci, ktorý nie je platiteľom DPH, je povinný vystaviť len zúčtovaciu faktúru po riadnom odovzdaní predmetu plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ berie na vedomie, že predmet  plnenia  tejto  Zmluvy je poskytovaný v súvislosti implementáciou projektu s názvom Environmentálne centrum Klíma-Krajina-Informácie SPU v Nitre, kód projektu: 310021BHB9 v rámci  Operačného programu  Kvalita životného prostredia.
Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. Vzhľadom na financovanie predmetu zákazky zo štrukturálnych fondov EÚ sa zmluvné strany dohodli, že uzatvárajú túto zmluvu s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy (okrem povinnosti zverejnenia zmluvy v zmysle vyššie uvedeného ustanovenia 2 tohto článku Zmluvy), ktorou je schválenie zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania, ktorého výsledkom je Zmluva, a to kupujúcemu ako prijímateľovi.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva nenadobudne účinnosť a objednávateľ písomne oznámi  dodávateľovi odstúpenie od zmluvy na základe týchto skutočnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

D-FZKI, Tulipánová 7, 949 76 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

22.01.2024 08:00 — 31.01.2024 14:00

1,00 súbor

5 729,83

4 774,86

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2023 11:18

09.11.2023 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2023 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 679
 97
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2023 07:50 - Vstupná ponuka 5 700,00 € Cena s DPH
07.11.2023 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS