00641383
Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice
Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK
26013797
DVOŘÁK - svahové sekačky s.r.o.
č.p. 277, Pohled, 58221, CZE
Diaľkovo ovládaná kosačka s príslušenstvom na údržbu zelených plôch pre MÚPB.
diaľkovo ovládaná kosačka
Tovar, Služba
|
1. Diaľkovo ovládaná kosačka s príslušenstvom na údržbu zelených plôch pre MÚPB
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diaľkovo ovládaná motorová kosačka 1 ks |
| Celoročná údržba trávnatých plôch a verejných priestranstiev obstarávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Objem motora | cm | 550 | ||
| Menovitý výkon motora | kW | 12 | ||
| Priemer noža | cm | 60 | ||
| Výška kosenia | cm | 5 | ||
| Kľúče | ks | 2 | ||
| Diaľkové ovládanie | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Benzínový (bezolovnatý) motor | áno |
| Hydrostatická prevodovka | áno |
| Riadenie 4x4 | áno |
| Chod kosačky všetkými smermi 360° | áno |
| Práca s navijakom vo svahu | áno |
| Kosenie náletových porastov | áno |
| Zatáčanie kosačky | áno |
| Náhradný nôž | áno |
| Funkcia mulčovania | áno |
| Stabilizačný systém pre kosenie svahov | áno |
| Počítadlo motohodín | áno |
| Pohon všetkých štyroch kolies | áno |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením kosačky a primeraný zisk. |
| Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. To isté platí, ak je dodávateľ je zapísaný v registri osôb so zákazom, vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
| Obstarávateľ požaduje dodať tovar do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Vlastným návrhom sa rozumie: |
| 1.certifikát výrobku/preukázanie zhody/dokument preukazujúci schválenie dovozu a predaja v SR ( v SJ alebo CZ jazyku), resp. v rámci EÚ a musí vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Obstarávateľ požaduje uvedené doklady predložiť rámci vlastného návrhu plnenia pri preložení ponuky. |
| 2. Požadujú sa predložiť technické listy, preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) kosačky, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| 3. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia ponúkanej kosačky s uvedením technických parametrov podľa prílohy č. 1 - Technická špecifikácia, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa v rámci predloženého vlastného návrhu plnenia. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
| Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
| Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
| Vrátane zaškolenia max. 4 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
| Dodávateľ dodá katalóg (súpis) jednotlivých dielov v elektronickej forme ku kosačke do 5 dní od účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí záručný servis a náhradné diely počas záruky. |
| V prípade neodstránenia vady do 5 pracovných dní v rámci záručnej doby, je dodávateľ povinný dodať náhradnú robotickú kosačku. |
| Záručná doba je 24 mesiacov, v prípade že výrobca poskytne dlhšiu záruku, tak platí výrobcom poskytnutá záruka. |
| Dodávateľ musí byť autorizovaným predajcom techniky a príslušenstva, ktorý v rámci zákazky dodáva. |
| Požaduje sa odovzdanie manuálu pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku najneskôr v deň dodania a odovzdania kosačky. |
| Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
| Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu, zaškolenie a odskúšanie stroja |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Trojičné námestie 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
13.11.2023 08:55 — 13.12.2023 14:00
1,00 ks
35 000,00
29 167,00
Vlastným návrhom sa rozumie: 1.certifikát výrobku/preukázanie zhody/dokument preukazujúci schválenie dovozu a predaja v SR ( v SJ alebo CZ jazyku), resp. v rámci EÚ a musí vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Obstarávateľ požaduje uvedené doklady predložiť rámci vlastného návrhu plnenia pri preložení ponuky. 2. Požadujú sa predložiť technické listy, preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) kosačky, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. 3. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia ponúkanej kosačky s uvedením technických parametrov podľa prílohy č. 1 -Technická špecifikácia, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa v rámci predloženého vlastného návrhu plnenia. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2023 09:05
09.11.2023 10:30
09.11.2023 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.11.2023 18:35 - Vstupná ponuka | 24 575,10 | € | Cena s DPH |
| 07.11.2023 18:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 575,10 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: