• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 11:00

Detail zákazky Z202312476

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 11:00

Základné údaje

Z202312476

OF-280922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8558076

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licenice platformy Microsoft Office 365

Office 365, Microsoft, Licencia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft 365 Business Premium
Funkcia
Nákup licencií Microsoft Office 365 Business Premium s dĺžkou predplatného na 12 mesiacov. Kolaboračná platforma zahrňujúca technológiu e-mailovej komunikácie, instant messaging, centrálne úložisko dát, šifrovanie dokumentov a možnosť zálohovania užívateľských dát na cloudove úložisko. Licencia oprávňuje nasadenie kolaboračnej platformy tak v cloudovej ako aj v on-premise variante (lokálne nasadenie).
Produkt obsahuje balík kancelárskych nástrojov MS Office, pokročilú správu zariadení a poskytuje rozšírenú ochranu pred kybernetickými hrozbami. Konfigurácia existujúceho Office 365 tenantu. Aktivácia Office 365 služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 365 Business Premium, verzia s Microsoft teams, dĺžka predplatného na 12 mesiacov ks 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk softvéru Slovenčina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda (ďalej len zmluva) sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Predmetom zmluvy je dodávka licencií Microsoft Office 365 Business Premium s platnosťou licencií na obdobie 12 mesiacov.
Uvedené maximálne počty kusov licencií sú predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že počas zmluvného obdobia bude odobrané nižšie množstvo licencií ako je uvedené maximum, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie maximálneho množstva licencií uvedeného v technickej špecifikácie predmetu zákazky, ani mu nevzniká nárok na dofakturovanie rozdielu celkového predpokladaného maximálneho počtu licencií a skutočne dodaného počtu licencii.
Dohodnutá zmluvná cena za jednotku je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti zmluvy. V dohodnutej  cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia a plánovaného riešenia modernizácie existujúceho IT prostredia.
Licencie Microsoft Office 365 poskytnuté Objednávateľovi ako súčasť služieb Microsoft 365 musia byť originálne a určené výhradne pre Objednávateľa, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, bez právnych vád a v súlade so štandardnými licenčnými podmienkami určenými výrobcom softvéru s ktorými je taký softvér bežne predávaný a distribuovaný na trhu. Licencie budú nevýhradné a bez územného obmedzenia.
Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých bude softvér prevádzkovaný.
Licencie sa budú dodávať podľa aktuálnych potrieb na základe objednávok:
-  do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy sa objedná 150 ks licencií (licencie pre 150 užívateľov)
-  zvyšné licencie sa budú objednávať podľa potreby ak takáto potreba u objednávateľa nastane
Objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). Každá objednávka bude fakturovaná osobitne po dodaní tovaru.
Dodávateľ dodá licencie do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky tak, že zabezpečí objednávateľovi prístup k licenciám (k inštalačným súborom a licenčným kľúčom) prostredníctvom licenčného portálu zhotoviteľa softvéru. Ak už objednávateľ mal k licenčnému portálu zhotoviteľa prístup, dodávateľ sa zaväzuje ponechať pôvodné prihlasovanie údaje objednávateľa.
Prideľovanie licencií a ich aktivácia bude vo vlastnej réžii objednávateľa prostredníctvom povereného zamestnanca OIT.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom na účet dodávateľa uvedený v Rámcovej zmluve. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe vystavenej faktúry riadne doručenej Objednávateľovi po dodaní objednaných licencií. Objednávateľ za účelom úhrady akceptuje od dodávateľa aj doklad (FA) doručenú elektronicky prostredníctvom e-mailu.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi:
- kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovu adresu, telefónne číslo..)
- rozpis celkovej ceny s uvedením jednotkovej ceny v eur bez DPH, sadzba DPH a celkovej ceny s DPH
- doklad preukazujúci registráciu dodávateľa ako zmluvného partnera Microsoft Cloud Solution Provider
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušných právnych predpisov .
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto zmluvy na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie podmienok uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , čo bude aj dôvodom pre vyhotovenie negatívnej referencie.
V prípade omeškania poskytovateľa s dodaním alebo poskytnutím plnenia predmetu dohody/objednávky v lehotách (termínoch) uvedených v objednávkovom formulári a v príslušnej objednávke, je objednávateľ' oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy uvedenej v príslušnej objednávke, a to za každý, aj začatý deň omeškania

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

210,00 ks

64 575,00

53 812,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2023 08:22

09.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 37
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 16:22 - Vstupná ponuka 64 575,00 € Cena s DPH
08.11.2023 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 60 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS