• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 10:55

Detail zákazky Z202312467

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2023 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2023 10:55

Základné údaje

Z202312467

OF-281681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8564177

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50428381

EKO VÝŤAHY s.r.o.

Na závaží 858/9, 010 01 Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia výťahov

výťah, oprava

  • 42416000-5 - Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. výťah -  2 kusy
Funkcia
Kompletná výmena všetkých častí  2ks výťahov na prepravu osôb umiestnených  v pôvodnej  šachte.
-    Typ  výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy.
Výťahy  slúžia  na prepravu osôb a to  :
Osobný výťah v počte 2 kusy v 5 – podlažnej budove - objekt RB  – demontáž a montáž  nových výťahov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť  výťahu kg 450
Počet staníc/nástupíšť počet 5
Označenie nástupíšť číslo -1, 0, 1, 2, 3
Dopravný zdvih m 14,400
Dopravná rýchlosť m/s 1,00
Šírka šachty mm 1470
Hĺbka šachty mm 1470
Hlava šachty mm 3300
Hĺbka priehlbne mm 1250
Svetlá  šírka šachtových dverí mm 800
Svetlá  výška  šachtových dverí mm 2000
Kabína výťahu – šírka mm 1080
Kabína výťahu - hĺbka mm 1150
Kabína výťahu – výška mm 2100
Počet vstupov klietky ks 1
Menovitý výkon kW 4,00
Zrkadlo šírka mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Demontáž Demontáž pôvodného výťahu  a ekologická likvidácia pôvodného výťahu
Vymenené diely Kompletná výmena výťahu
Šachta Pôvodná, z dostupnej výkresovej dokumentácie je predpoklad, že  konštrukcia výťahovej šachty je z prefabrikovaných stĺpov, medzi ktorými je výplňové murivo
Typ výťahu Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne
Vodidlá kabíny Nové
Vodidlá protiváhy Nové
Strojovňa Bez strojovne
Riadenie výťahu Mikroprocesorové, duplexné riadenie, zberné smerom nadol
Druh pohonu Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie
Poloha rozvádzača V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici z dôvodu celkových priestorových pomerov
Nosné prostriedky Ploché nosné prostriedky ( pásy – certifikované EU )
Typ dverí Automatické - centrálne 4-dielne – vzhľadom na rozmery dverových otvorov výťahovej šachty je požadovaná realizácia a montáž bez zásahov do nosných konštrukcií
Materiál šachtových dverí Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Rám šachtových dverí Štandardný typ s rámom, štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Požiarna odolnosť dverí Požiarna klasifikácia EN81-58/EW - 60
Kabína výťahu Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304,
- Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304
- Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,
- Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304,
- Núdzové osvetlenie
Zrkadlo v kabíne Umiestnené na zadnej stene v hornej  polovici materiál bezpečnostné sklo
Doplnky kabíny Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia,
- zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny.
- Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený.
Osvetlenie kabíny Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), tvar podľa výberu obstarávateľa
Podlaha kabíny Umelý granit s protišmykovou úpravou sivý odtieň
Ovládací panel v kabíne Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70),
- upozornenie na preťaženie výťahu
Akustický hlásič Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70)
Madlo Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená.
Vetranie kabíny Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky
Materiál kabínových dverí nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Detekcia v kabínových dverách Svetelná celoplošná závora
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom s Braillovým písmom,
- displej integrovaný v privolávači s ukazovateľom polohy kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach.
Komunikačné zariadenie Diaľkový alarm  (v súlade s EN 81-28:2018+AC:2019), GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát,
- umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu
Funkcie a vybavenie výťahu Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) -
- kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny,
Energetická efektivita Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia,
- úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány)
On-line vzdialený monitoring On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia  a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom )
LED osvetlenie nástupísk Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie
Doplnky v šachte Osvetlenie šachty v súlade s normou
 2. výťah - 1 kus
Funkcia
Kompletná výmena všetkých častí  1ks výťahu na prepravu osôb umiestnenom  v pôvodnej šachte.
-    Typ  výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy.
Výťah slúži na prepravu osôb a to  :
Osobný výťah v 6 – podlažnej budove - objekt MA  – demontáž a montáž nového výťahu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť  výťahu kg 450
Počet staníc/nástupíšť počet 6
Označenie nástupíšť číslo 0, 1, 2, 3, 4, 5
Dopravný zdvih m 17,0
Dopravná rýchlosť m/s 1
Šírka šachty mm 1480
Hĺbka šachty mm 1450
Hlava šachty mm 3240
Hĺbka priehlbne mm 1200
Svetlá  šírka šachtových dverí mm 800
Svetlá  výška  šachtových dverí mm 2000
Kabína výťahu – šírka mm 1080
Kabína výťahu - hĺbka mm 1150
Kabína výťahu – výška mm 2100
Počet vstupov klietky ks 1
Menovitý výkon kW 4,0
Zrkadlo šírka mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Demontáž Demontáž pôvodného výťahu  a ekologická likvidácia pôvodného výťahu
Vymenené diely Kompletná výmena výťahu
Šachta Pôvodná, predpoklad vyhotovenia je  železobetónová monolitická šachta
Typ výťahu Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne
Vodidlá kabíny Nové
Vodidlá protiváhy Nové
Strojovňa Bez strojovne
Riadenie výťahu Mikroprocesorové, zberné smerom nadol
Druh pohonu Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie
Poloha rozvádzača V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici z dôvodu celkových priestorových pomerov
Nosné prostriedky Ploché nosné prostriedky ( pásy – certifikované EU )
Typ  dverí Automatické - centrálne 4-dielne – vzhľadom na rozmery dverových otvorov výťahovej šachty je požadovaná realizácia a montáž bez zásahov do nosných konštrukcií
Materiál šachtových dverí Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Rám šachtových dverí Štandardný typ s rámom, štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Požiarna odolnosť dverí Požiarna klasifikácia EN81-58/EW - 60
Kabína výťahu Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304,
- Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304
- Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,
- Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304,
- Núdzové osvetlenie
Zrkadlo v kabíne Umiestnené na zadnej stene v hornej  polovici materiál bezpečnostné sklo
Doplnky kabíny Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich,
- kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny.
- Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený.
Osvetlenie kabíny Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), tvar podľa výberu obstarávateľa
Podlaha kabíny Umelý granit s protišmykovou úpravou sivý odtieň
Ovládací panel v kabíne Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny,
- Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70), upozornenie na preťaženie výťahu
Akustický hlásič Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70)
Madlo Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená.
Vetranie kabíny Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky
Materiál kabínových dverí nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Detekcia v kabínových dverách Svetelná celoplošná závora
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom s Braillovým písmom,
- displej integrovaný v privolávači s ukazovateľom polohy kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach
Komunikačné zariadenie Diaľkový Alarm (v súlade s EN 81-28:2018+AC:2019), GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát,
- umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu
Funkcie a vybavenie výťahu Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ),
- Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny
Energetická efektivita Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku,
- šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány)
On-line vzdialený monitoring On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia  a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom )
LED osvetlenie nástupísk Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie
Doplnky v šachte Osvetlenie šachty v súlade s normou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena dodania predmetu zmluvy je vrátane:
- dopravy (dovoz) a zloženia technológie nových výťahov na miesto plnenia,
- demontáže a ekologickej likvidácie všetkých komponentov pôvodných výťahov, vrátane odvozu obalov, stavebného odpadu, elektro odpadu a iného odpadu s tým súvisiaceho. Zhotoviteľ predloží doklad o ekologickej likvidácii odpadov.
- inštalácie na mieste plnenia  podľa aktuálne platnej  legislatívy a technických predpisov, všetkých stavebných  prác  súvisiacich s výmenou  výťahov a skúšok potrebných pre uvedenie výťahov do prevádzky. Inštalácia nových výťahov v zmysle  STN EN 81-20,
- stavebných ukončení nástupísk, vyspravení nerovností v šachtách, spevnení pôvodnej cementovej omietky, omaľovania stien šácht bielou farbou, uzatvorení otvorov po pôvodnej technológii v podlahe strojovne, opravy hydroizolácie v prípade prieniku vody a natretie priehlbní proti-prašným náterom, zabezpečenia odvetraní šácht v súlade s STN EN  81-20,
- všetkých skúšok v súlade s platnou legislatívou a kompletnej dokumentácie k výťahu s potrebnými certifikátmi a prehlásením o zhode,
- vypracovania  technickej  dokumentácie  a revíznych  správ  podľa  aktuálnej  platnej legislatívy pri dodávke zariadení
- záručného servisu na 60 mesiacov odo dňa podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo(doba poskytovania záručného servisu sa predlžuje o čas, kedy nebolo možné výťahy používať z dôvodu uplatnených vád).
-
Záruka na celé dielo je 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán.
-
Nové doposiaľ nepoužité zariadenia musia mať Európsky typový certifikát, zhotoviteľ predloží certifikát do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy.
-
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh kompletnej projektovej dokumentácie k novým výťahom v slovenskom jazyku vypracovanej v súlade s bezpečnostnými predpismi a predpismi technickej inšpekcie SR (technická dokumentácia výťahov, technické správy, dispozičné výkresy výťahov, vzorky vyhotovenia navrhnutých materiálov, vzorov a farieb.
Predložený návrh sa stane záväzným po odsúhlasení objednávateľom o čom bude objednávateľ informovať kontaktnú osobu zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní  od jeho predloženia. Zhotoviteľ bude akceptovať prípadné zmeny v návrhu požadované objednávateľom v rozsahu zadávaných podmienok plnenia (technické vlastnosti, charakteristika), ak je to z jeho strany objektívne možné.
-
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa zaslať e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH na:
a)    cenu za dodanie, montáž výťahov a uvedenie do prevádzky
b)    cenu záručného servisu počas 60 mesiacov vo výške minimálne 10% celkovej ceny tejto zmluvy.
-
Zhotoviteľ musí byť držiteľom platných certifikátov ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a predložiť tieto certifikáty do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
-
Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosti podľa tejto zmluvy podľa platných predpisov SR.
-
Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 500 000 €.
-
Zhotoviteľ  musí  byť v čase súťaže zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, v registri partnerov verejného sektora a nesmie mať záväzky voči sociálnej poisťovni a daňovému úradu.
-
Súčasťou dodávaných výťahov bude programovateľný riadiaci systém umožňujúci plynulý rozjazd a dojazd, rozvádzač s minimalizáciou mechanických spínacích elementov s frekvenčným meničom.  Musí ísť o riadenie, ktoré umožní vykonávanie servisu v pozáručnej lehote akoukoľvek odborne spôsobilou organizáciou (otvorený systém), teda nepôjde o výhradný servis zhotoviteľa rekonštrukcie výťahov.
-
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi harmonogram prác pre inštaláciu výťahov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Časový harmonogram sa stane platným po odsúhlasení objednávateľom o čom bude objednávateľ informovať kontaktnú osobu zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní  od jeho predloženia.
-
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa realizáciu diela v súlade s časovým harmonogramom pričom doba odo dňa začatia demontáže pôvodných výťahov po inštaláciu a písomné odovzdanie Protokolom o odovzdaní a prevzatí nových výťahov nesmie prekročiť dobu 9 týždňov.
-
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú vykonávať práce na zhotovovanom diele, a to najneskôr 3 pracovné dni pred začatím prác.
-
Zhotoviteľ zabezpečí demontáž pôvodných výťahov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie pôvodných výťahov a odpadu s tým spojeného, finálne stavebné úpravy v priehlbni šácht, v šachtách, na nástupiskách vrátane všetkých stavebných prác.
-
Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo presne podľa požadovanej technickej špecifikácie. Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľ určí osobu, ako investorský dozor, ktorá bude priebežne kontrolovať realizáciu diela, či je vykonávané v súlade s dodaným harmonogramom prác a požadovanou technickou špecifikáciou predmetu plnenia. Meno a funkciu osoby oznámi objednávateľ zhotoviteľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V prípade podozrenia, že zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade so zmluvou o dielo, objednávateľ realizáciu diela okamžite pozastaví a vyžiada si od zhotoviteľa vysvetlenie a následnú nápravu. Pokiaľ zhotoviteľ ani po upozornení nevykoná nápravu a nerealizuje dielo v súlade so Zmluvou o dielo, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a zhotoviteľ je povinný nahradiť objednávateľovi všetky vzniknuté škody.
-
Zhotoviteľ zabezpečí počas trvania záručnej doby bezplatne, raz ročne zaškolenie zamestnancov objednávateľa v plnom rozsahu v súvislosti s používaním každého výťahu a vyslobodením uviaznutých osôb, o čom bude spracovaný písomný záznam.
-
Zhotoviteľ je povinný pri realizácii diela dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektov, v ktorých sa výťahy nachádzajú. Za prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude zodpovedný zhotoviteľ. Po ukončení prác (pred odovzdaním diela objednávateľovi) zhotoviteľ uvedie nástupiská výťahov do funkčného stavu.
-
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas plnenia predmetu zmluvy zabezpečí dodržiavanie noriem BOZP, požiarnej ochrany v zmysle platných právnych predpisov.
-
Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná zhotoviteľ na vlastné náklady.
-
Objednávateľ je povinný bezodkladne po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami (najneskôr pred začatím prvého plnenia podľa tejto zmluvy), vykonať poučenie o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BOZP) pracovníkov zhotoviteľa, ktorí sa budú podieľať na prácach v priestoroch objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Za týmto účelom zhotoviteľ zabezpečí účasť takýchto svojich zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom objednávateľom.
V prípade výmeny (prijatia nových) pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na plnení podľa tejto zmluvy, je zhotoviteľ povinný požiadať objednávateľa o vykonanie poučenia pre týchto pracovníkov pred ich začatím prác v priestoroch objednávateľa. Zhotoviteľ taktiež zabezpečí účasť svojich nových zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom objednávateľom.
-
Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy.
-
Zhotoviteľ  sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy.
-
Súčasťou  dodávky je aj vypracovanie  technickej  dokumentácie  a správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške (revíznych správ) podľa  aktuálnej  platnej legislatívy a vykonanie predpísaných skúšok za účasti autorizovanej osoby.
-
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy a odovzdanie dokumentácie - technická dokumentácia, manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku, doklad o odborných skúškach, vrátane overenia zhody za účasti autorizovanej osoby.
-
Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať  záručný servis v trvaní 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadení objednávateľom písomne podpísaním Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán.
-
Schopnosť zhotoviteľa vykonávať riadne servisné služby zhotoviteľ preukáže referenciou o servisnej činnosti. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi minimálne 2 referencie v rozsahu min. 2 ks výťahov v administratívnej budove. Referencie doloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Záručný servis bude poskytovaný počas celej doby trvania záruky v nasledovnom rozsahu:
a) Poskytovanie komplexného servisu, preventívnej údržby, opravy a činnosť dozorcu v záručnej dobe výťahov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
Zabezpečenie prevádzkyschopných výťahov, servisné činnosti rešpektujúce prevádzkové podmienky a technológiu (druh) zariadení, t.j. vykonávanie opráv s nástupom najneskôr do 2 hodín od telefonického nahlásenia potreby servisného zásahu objednávateľom na dispečing zhotoviteľa, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30  hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania bežných prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa.
b) Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni.
c) Vyslobodenie uviaznutých osôb s nástupom do 60 minút od nahlásenia na dispečing 24hod. denne     7dní v týždni.
d) Odborné prehliadky, skúšky podľa platnej legislatívy, preventívna údržba podľa pokynov výrobcu.
e) Kontrola funkčnosti a nepoškodenosti zariadenia.
f) Kontrola funkčnosti systému núdzovej komunikácie.
g) Kontrola funkčnosti zariadenia pre vyslobodenie uviaznutých osôb.
h) Mazanie.
i) Čistenie kabíny výťahu, strojovne a suchej priehlbne od prevádzkových nečistôt a čistenie suchej      priehlbne od iných nečistôt min. 2krát za rok.
j) Materiál pre pravidelnú údržbu a čistenie.
k) Výmena nefunkčných komponentov v kabíne výťahu a šachte počas pravidelnej kontroly a    preventívnej údržby zariadenia. Servisný spotrebný materiál do výšky 50,00 € bez DPH, napr.      spojovací  materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, mazací materiál, je zahrnutý v cene pri výkone pravidelnej kontroly a preventívnej údržby, ktorá bude vykonávaná v ôsmych servisných návštevách za rok.
l) Drobné opravy (práca technika) v pracovnej dobe v čase od 7:00 do 15:30 hod. v dĺžke opravy maximálne do 1 hodiny výkonu, v prípade porúch, ktoré by inak nespadali do záručného servisu.
m) Zhotoviteľ zabezpečí On-line informačný systém, dostupný objednávateľovi ihneď ukončení práce technikom.
n) Zhotoviteľ zabezpečí On-line kontrolu funkčnosti - vzdialený monitoring.
o) Doprava pre činnosti, ktoré sú zahrnuté v záručnom servise.
p) Poradenstvo a cenové ponuky  na modernizáciu výťahu.
-
Zhotoviteľ oznámi písomne objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy Kontaktnú osobu a telefónne číslo na dispečing, pričom za písomnú formu sa považuje aj informácia zaslaná e-mailom na kontaktný e-mail objednávateľa uvedený v tejto zmluve.
-
Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce):
Opravy vykonané nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) počas záručnej doby, vrátane materiálu a náhradných dielov bude zhotoviteľ fakturovať po ich dokončení v bežných zákazkových sadzbách, ktoré môžu obsahovať prirážku za nadčasovú prácu alebo prácu cez sviatky a v dňoch pracovného pokoja. Opravami nad rozsah záručných opráv (mimoriadnou prácou)sa vždy rozumie vykonanie opráv vyvolaných vandalizmom, nesprávnym použitím alebo vonkajším vplyvom (voda, oheň, blesk atď.), ako aj opráv vylúčených z dohodnutého rozsahu servisných prác a opráv porúch mimo dohodnuté pracovné hodiny zhotoviteľa
-
Na vykonanie opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) objednávateľ požaduje spracovanie cenovej ponuky opráv po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. Cenovú ponuku zhotoviteľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing ak sa z objektívnych dôvodov zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote.
Realizácia opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky.
Odovzdávanie a preberanie prác po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať v deň ukončenia prác  písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu.
Prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať prednostne v pracovnej dobe, od 7:00 hod. do 15:00 hod.
-
Cena a platobné podmienky:
Cenu za dielo (dodanie a montáž výťahov spolu 3 kusy) sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia, t.j. dátumu prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo. Povinnou prílohou k faktúre za dielo bude originál Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán.
Cena za vykonávanie záručného servisu bude uhradená nasledovne:
-objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi celkovú cenu za poskytnutý záručný servis v piatich splátkach, vždy po uplynutí príslušného roku poskytovania záručného servisu. Každá splátka bude vo výške 20% z celkovej ceny záručného servisu. Každá z piatich splátok bude uhradená na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia, t.j. odo dňa prevzatia riadne vykonaného záručného servisu za príslušný rok. Každý rok poskytovania záručného servisu začína plynúť vždy k dátumu, ktorý sa číslom zhoduje s dňom prevzatia zariadenia, ktoré je predmetom záručného servisu.
Splatnosť faktúr: 30 dní odo dňa vystavenia.
Cenu za opravy nad rozsah záručných opráv sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi  na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia opravy objednávateľom, podpisom montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu. K faktúre za opravu nad rozsah záručnej opravy je potrebné pripojiť originál montážneho listu, alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa.
-
Ak je zhotoviteľ platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať všetky náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo tejto zmluvy v texte faktúry.
Ak zhotoviteľ nie je platca DPH, faktúra bude obsahovať minimálne:
a)    obchodné meno a sídlo, IČO zhotoviteľa,
b)    meno, sídlo, IČO, IČ DPH objednávateľa,
c)    číslo tejto zmluvy v texte faktúry,
d)    číslo faktúry,
e)    deň vystavenia, deň zdaniteľného plnenia a deň splatnosti faktúry,
f)    označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, nahlásený              na FS SR
g)    fakturovanú sumu celkom, informáciu: Neplatca DPH,
h)    pečiatka a podpis oprávnenej osoby.
-
Objednávateľ nesúhlasí so zasielaním daňových dokladov (faktúr) v elektronickej podobe na email. Na základe tejto zmluvy bude zhotoviteľ posielať tlačené daňové doklady poštou.
-
V prípade porušenia povinnosti zhotoviteľa odovzdať v dojednanej lehote dielo, je objednávateľ oprávnený požadovať od zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny diela za každý deň omeškania.
-
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa odstúpiť od nej sa bude považovať najmä:
a)    omeškanie zhotoviteľa s odovzdaním diela o viac ako 30 dní,
b)    omeškanie zhotoviteľa s poskytovaním záručného servisu alebo mimozáručného servisu (mimoriadne práce), najmä ak viac ako 2 krát nedodrží dojednané lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ŽU, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.11.2023 08:00 — 18.03.2024 14:00

1,00 celok

186 800,00

186 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2023 14:21

10.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 468
 110
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2023 11:16 - Vstupná ponuka 184 500,00 € Cena bez DPH
10.11.2023 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 174 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS