00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
50428381
EKO VÝŤAHY s.r.o.
Na závaží 858/9, 010 01 Žilina, 01001, SVK
Modernizácia výťahov
výťah, oprava
Tovar, Služba
1. výťah - 2 kusy
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletná výmena všetkých častí 2ks výťahov na prepravu osôb umiestnených v pôvodnej šachte. |
- Typ výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy. |
Výťahy slúžia na prepravu osôb a to : |
Osobný výťah v počte 2 kusy v 5 – podlažnej budove - objekt RB – demontáž a montáž nových výťahov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť výťahu | kg | 450 | ||
Počet staníc/nástupíšť | počet | 5 | ||
Označenie nástupíšť | číslo | -1, 0, 1, 2, 3 | ||
Dopravný zdvih | m | 14,400 | ||
Dopravná rýchlosť | m/s | 1,00 | ||
Šírka šachty | mm | 1470 | ||
Hĺbka šachty | mm | 1470 | ||
Hlava šachty | mm | 3300 | ||
Hĺbka priehlbne | mm | 1250 | ||
Svetlá šírka šachtových dverí | mm | 800 | ||
Svetlá výška šachtových dverí | mm | 2000 | ||
Kabína výťahu – šírka | mm | 1080 | ||
Kabína výťahu - hĺbka | mm | 1150 | ||
Kabína výťahu – výška | mm | 2100 | ||
Počet vstupov klietky | ks | 1 | ||
Menovitý výkon | kW | 4,00 | ||
Zrkadlo šírka | mm | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Demontáž | Demontáž pôvodného výťahu a ekologická likvidácia pôvodného výťahu |
Vymenené diely | Kompletná výmena výťahu |
Šachta | Pôvodná, z dostupnej výkresovej dokumentácie je predpoklad, že konštrukcia výťahovej šachty je z prefabrikovaných stĺpov, medzi ktorými je výplňové murivo |
Typ výťahu | Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne |
Vodidlá kabíny | Nové |
Vodidlá protiváhy | Nové |
Strojovňa | Bez strojovne |
Riadenie výťahu | Mikroprocesorové, duplexné riadenie, zberné smerom nadol |
Druh pohonu | Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie |
Poloha rozvádzača | V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici z dôvodu celkových priestorových pomerov |
Nosné prostriedky | Ploché nosné prostriedky ( pásy – certifikované EU ) |
Typ dverí | Automatické - centrálne 4-dielne – vzhľadom na rozmery dverových otvorov výťahovej šachty je požadovaná realizácia a montáž bez zásahov do nosných konštrukcií |
Materiál šachtových dverí | Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Rám šachtových dverí | Štandardný typ s rámom, štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Požiarna odolnosť dverí | Požiarna klasifikácia EN81-58/EW - 60 |
Kabína výťahu | Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304, |
- | Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304 |
- | Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, |
- | Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304, |
- | Núdzové osvetlenie |
Zrkadlo v kabíne | Umiestnené na zadnej stene v hornej polovici materiál bezpečnostné sklo |
Doplnky kabíny | Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia, |
- | zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny. |
- | Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený. |
Osvetlenie kabíny | Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), tvar podľa výberu obstarávateľa |
Podlaha kabíny | Umelý granit s protišmykovou úpravou sivý odtieň |
Ovládací panel v kabíne | Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70), |
- | upozornenie na preťaženie výťahu |
Akustický hlásič | Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70) |
Madlo | Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená. |
Vetranie kabíny | Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky |
Materiál kabínových dverí | nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Detekcia v kabínových dverách | Svetelná celoplošná závora |
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách | Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom s Braillovým písmom, |
- | displej integrovaný v privolávači s ukazovateľom polohy kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach. |
Komunikačné zariadenie | Diaľkový alarm (v súlade s EN 81-28:2018+AC:2019), GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, |
- | umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu |
Funkcie a vybavenie výťahu | Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) - |
- | kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny, |
Energetická efektivita | Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia, |
- | úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány) |
On-line vzdialený monitoring | On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom ) |
LED osvetlenie nástupísk | Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie |
Doplnky v šachte | Osvetlenie šachty v súlade s normou |
2. výťah - 1 kus
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletná výmena všetkých častí 1ks výťahu na prepravu osôb umiestnenom v pôvodnej šachte. |
- Typ výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy. |
Výťah slúži na prepravu osôb a to : |
Osobný výťah v 6 – podlažnej budove - objekt MA – demontáž a montáž nového výťahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť výťahu | kg | 450 | ||
Počet staníc/nástupíšť | počet | 6 | ||
Označenie nástupíšť | číslo | 0, 1, 2, 3, 4, 5 | ||
Dopravný zdvih | m | 17,0 | ||
Dopravná rýchlosť | m/s | 1 | ||
Šírka šachty | mm | 1480 | ||
Hĺbka šachty | mm | 1450 | ||
Hlava šachty | mm | 3240 | ||
Hĺbka priehlbne | mm | 1200 | ||
Svetlá šírka šachtových dverí | mm | 800 | ||
Svetlá výška šachtových dverí | mm | 2000 | ||
Kabína výťahu – šírka | mm | 1080 | ||
Kabína výťahu - hĺbka | mm | 1150 | ||
Kabína výťahu – výška | mm | 2100 | ||
Počet vstupov klietky | ks | 1 | ||
Menovitý výkon | kW | 4,0 | ||
Zrkadlo šírka | mm | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Demontáž | Demontáž pôvodného výťahu a ekologická likvidácia pôvodného výťahu |
Vymenené diely | Kompletná výmena výťahu |
Šachta | Pôvodná, predpoklad vyhotovenia je železobetónová monolitická šachta |
Typ výťahu | Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne |
Vodidlá kabíny | Nové |
Vodidlá protiváhy | Nové |
Strojovňa | Bez strojovne |
Riadenie výťahu | Mikroprocesorové, zberné smerom nadol |
Druh pohonu | Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie |
Poloha rozvádzača | V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici z dôvodu celkových priestorových pomerov |
Nosné prostriedky | Ploché nosné prostriedky ( pásy – certifikované EU ) |
Typ dverí | Automatické - centrálne 4-dielne – vzhľadom na rozmery dverových otvorov výťahovej šachty je požadovaná realizácia a montáž bez zásahov do nosných konštrukcií |
Materiál šachtových dverí | Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Rám šachtových dverí | Štandardný typ s rámom, štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Požiarna odolnosť dverí | Požiarna klasifikácia EN81-58/EW - 60 |
Kabína výťahu | Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304, |
- | Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304 |
- | Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, |
- | Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304, |
- | Núdzové osvetlenie |
Zrkadlo v kabíne | Umiestnené na zadnej stene v hornej polovici materiál bezpečnostné sklo |
Doplnky kabíny | Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, |
- | kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny. |
- | Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený. |
Osvetlenie kabíny | Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), tvar podľa výberu obstarávateľa |
Podlaha kabíny | Umelý granit s protišmykovou úpravou sivý odtieň |
Ovládací panel v kabíne | Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, |
- | Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70), upozornenie na preťaženie výťahu |
Akustický hlásič | Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70) |
Madlo | Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená. |
Vetranie kabíny | Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky |
Materiál kabínových dverí | nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 |
Detekcia v kabínových dverách | Svetelná celoplošná závora |
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách | Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom s Braillovým písmom, |
- | displej integrovaný v privolávači s ukazovateľom polohy kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach |
Komunikačné zariadenie | Diaľkový Alarm (v súlade s EN 81-28:2018+AC:2019), GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, |
- | umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu |
Funkcie a vybavenie výťahu | Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), |
- | Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny |
Energetická efektivita | Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, |
- | šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány) |
On-line vzdialený monitoring | On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom ) |
LED osvetlenie nástupísk | Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie |
Doplnky v šachte | Osvetlenie šachty v súlade s normou |
Názov |
Cena dodania predmetu zmluvy je vrátane: |
- dopravy (dovoz) a zloženia technológie nových výťahov na miesto plnenia, |
- demontáže a ekologickej likvidácie všetkých komponentov pôvodných výťahov, vrátane odvozu obalov, stavebného odpadu, elektro odpadu a iného odpadu s tým súvisiaceho. Zhotoviteľ predloží doklad o ekologickej likvidácii odpadov. |
- inštalácie na mieste plnenia podľa aktuálne platnej legislatívy a technických predpisov, všetkých stavebných prác súvisiacich s výmenou výťahov a skúšok potrebných pre uvedenie výťahov do prevádzky. Inštalácia nových výťahov v zmysle STN EN 81-20, |
- stavebných ukončení nástupísk, vyspravení nerovností v šachtách, spevnení pôvodnej cementovej omietky, omaľovania stien šácht bielou farbou, uzatvorení otvorov po pôvodnej technológii v podlahe strojovne, opravy hydroizolácie v prípade prieniku vody a natretie priehlbní proti-prašným náterom, zabezpečenia odvetraní šácht v súlade s STN EN 81-20, |
- všetkých skúšok v súlade s platnou legislatívou a kompletnej dokumentácie k výťahu s potrebnými certifikátmi a prehlásením o zhode, |
- vypracovania technickej dokumentácie a revíznych správ podľa aktuálnej platnej legislatívy pri dodávke zariadení |
- záručného servisu na 60 mesiacov odo dňa podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo(doba poskytovania záručného servisu sa predlžuje o čas, kedy nebolo možné výťahy používať z dôvodu uplatnených vád). |
- |
Záruka na celé dielo je 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán. |
- |
Nové doposiaľ nepoužité zariadenia musia mať Európsky typový certifikát, zhotoviteľ predloží certifikát do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
- |
Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh kompletnej projektovej dokumentácie k novým výťahom v slovenskom jazyku vypracovanej v súlade s bezpečnostnými predpismi a predpismi technickej inšpekcie SR (technická dokumentácia výťahov, technické správy, dispozičné výkresy výťahov, vzorky vyhotovenia navrhnutých materiálov, vzorov a farieb. |
Predložený návrh sa stane záväzným po odsúhlasení objednávateľom o čom bude objednávateľ informovať kontaktnú osobu zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní od jeho predloženia. Zhotoviteľ bude akceptovať prípadné zmeny v návrhu požadované objednávateľom v rozsahu zadávaných podmienok plnenia (technické vlastnosti, charakteristika), ak je to z jeho strany objektívne možné. |
- |
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa zaslať e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH na: |
a) cenu za dodanie, montáž výťahov a uvedenie do prevádzky |
b) cenu záručného servisu počas 60 mesiacov vo výške minimálne 10% celkovej ceny tejto zmluvy. |
- |
Zhotoviteľ musí byť držiteľom platných certifikátov ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a predložiť tieto certifikáty do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
- |
Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosti podľa tejto zmluvy podľa platných predpisov SR. |
- |
Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 500 000 €. |
- |
Zhotoviteľ musí byť v čase súťaže zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, v registri partnerov verejného sektora a nesmie mať záväzky voči sociálnej poisťovni a daňovému úradu. |
- |
Súčasťou dodávaných výťahov bude programovateľný riadiaci systém umožňujúci plynulý rozjazd a dojazd, rozvádzač s minimalizáciou mechanických spínacích elementov s frekvenčným meničom. Musí ísť o riadenie, ktoré umožní vykonávanie servisu v pozáručnej lehote akoukoľvek odborne spôsobilou organizáciou (otvorený systém), teda nepôjde o výhradný servis zhotoviteľa rekonštrukcie výťahov. |
- |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi harmonogram prác pre inštaláciu výťahov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Časový harmonogram sa stane platným po odsúhlasení objednávateľom o čom bude objednávateľ informovať kontaktnú osobu zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní od jeho predloženia. |
- |
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa realizáciu diela v súlade s časovým harmonogramom pričom doba odo dňa začatia demontáže pôvodných výťahov po inštaláciu a písomné odovzdanie Protokolom o odovzdaní a prevzatí nových výťahov nesmie prekročiť dobu 9 týždňov. |
- |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú vykonávať práce na zhotovovanom diele, a to najneskôr 3 pracovné dni pred začatím prác. |
- |
Zhotoviteľ zabezpečí demontáž pôvodných výťahov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie pôvodných výťahov a odpadu s tým spojeného, finálne stavebné úpravy v priehlbni šácht, v šachtách, na nástupiskách vrátane všetkých stavebných prác. |
- |
Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo presne podľa požadovanej technickej špecifikácie. Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľ určí osobu, ako investorský dozor, ktorá bude priebežne kontrolovať realizáciu diela, či je vykonávané v súlade s dodaným harmonogramom prác a požadovanou technickou špecifikáciou predmetu plnenia. Meno a funkciu osoby oznámi objednávateľ zhotoviteľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade podozrenia, že zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade so zmluvou o dielo, objednávateľ realizáciu diela okamžite pozastaví a vyžiada si od zhotoviteľa vysvetlenie a následnú nápravu. Pokiaľ zhotoviteľ ani po upozornení nevykoná nápravu a nerealizuje dielo v súlade so Zmluvou o dielo, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a zhotoviteľ je povinný nahradiť objednávateľovi všetky vzniknuté škody. |
- |
Zhotoviteľ zabezpečí počas trvania záručnej doby bezplatne, raz ročne zaškolenie zamestnancov objednávateľa v plnom rozsahu v súvislosti s používaním každého výťahu a vyslobodením uviaznutých osôb, o čom bude spracovaný písomný záznam. |
- |
Zhotoviteľ je povinný pri realizácii diela dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektov, v ktorých sa výťahy nachádzajú. Za prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude zodpovedný zhotoviteľ. Po ukončení prác (pred odovzdaním diela objednávateľovi) zhotoviteľ uvedie nástupiská výťahov do funkčného stavu. |
- |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas plnenia predmetu zmluvy zabezpečí dodržiavanie noriem BOZP, požiarnej ochrany v zmysle platných právnych predpisov. |
- |
Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná zhotoviteľ na vlastné náklady. |
- |
Objednávateľ je povinný bezodkladne po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami (najneskôr pred začatím prvého plnenia podľa tejto zmluvy), vykonať poučenie o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BOZP) pracovníkov zhotoviteľa, ktorí sa budú podieľať na prácach v priestoroch objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Za týmto účelom zhotoviteľ zabezpečí účasť takýchto svojich zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom objednávateľom. |
V prípade výmeny (prijatia nových) pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na plnení podľa tejto zmluvy, je zhotoviteľ povinný požiadať objednávateľa o vykonanie poučenia pre týchto pracovníkov pred ich začatím prác v priestoroch objednávateľa. Zhotoviteľ taktiež zabezpečí účasť svojich nových zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom objednávateľom. |
- |
Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy. |
- |
Zhotoviteľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy. |
- |
Súčasťou dodávky je aj vypracovanie technickej dokumentácie a správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške (revíznych správ) podľa aktuálnej platnej legislatívy a vykonanie predpísaných skúšok za účasti autorizovanej osoby. |
- |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy a odovzdanie dokumentácie - technická dokumentácia, manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku, doklad o odborných skúškach, vrátane overenia zhody za účasti autorizovanej osoby. |
- |
Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať záručný servis v trvaní 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadení objednávateľom písomne podpísaním Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán. |
- |
Schopnosť zhotoviteľa vykonávať riadne servisné služby zhotoviteľ preukáže referenciou o servisnej činnosti. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi minimálne 2 referencie v rozsahu min. 2 ks výťahov v administratívnej budove. Referencie doloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Záručný servis bude poskytovaný počas celej doby trvania záruky v nasledovnom rozsahu: |
a) Poskytovanie komplexného servisu, preventívnej údržby, opravy a činnosť dozorcu v záručnej dobe výťahov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Zabezpečenie prevádzkyschopných výťahov, servisné činnosti rešpektujúce prevádzkové podmienky a technológiu (druh) zariadení, t.j. vykonávanie opráv s nástupom najneskôr do 2 hodín od telefonického nahlásenia potreby servisného zásahu objednávateľom na dispečing zhotoviteľa, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania bežných prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa. |
b) Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. |
c) Vyslobodenie uviaznutých osôb s nástupom do 60 minút od nahlásenia na dispečing 24hod. denne 7dní v týždni. |
d) Odborné prehliadky, skúšky podľa platnej legislatívy, preventívna údržba podľa pokynov výrobcu. |
e) Kontrola funkčnosti a nepoškodenosti zariadenia. |
f) Kontrola funkčnosti systému núdzovej komunikácie. |
g) Kontrola funkčnosti zariadenia pre vyslobodenie uviaznutých osôb. |
h) Mazanie. |
i) Čistenie kabíny výťahu, strojovne a suchej priehlbne od prevádzkových nečistôt a čistenie suchej priehlbne od iných nečistôt min. 2krát za rok. |
j) Materiál pre pravidelnú údržbu a čistenie. |
k) Výmena nefunkčných komponentov v kabíne výťahu a šachte počas pravidelnej kontroly a preventívnej údržby zariadenia. Servisný spotrebný materiál do výšky 50,00 € bez DPH, napr. spojovací materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, mazací materiál, je zahrnutý v cene pri výkone pravidelnej kontroly a preventívnej údržby, ktorá bude vykonávaná v ôsmych servisných návštevách za rok. |
l) Drobné opravy (práca technika) v pracovnej dobe v čase od 7:00 do 15:30 hod. v dĺžke opravy maximálne do 1 hodiny výkonu, v prípade porúch, ktoré by inak nespadali do záručného servisu. |
m) Zhotoviteľ zabezpečí On-line informačný systém, dostupný objednávateľovi ihneď ukončení práce technikom. |
n) Zhotoviteľ zabezpečí On-line kontrolu funkčnosti - vzdialený monitoring. |
o) Doprava pre činnosti, ktoré sú zahrnuté v záručnom servise. |
p) Poradenstvo a cenové ponuky na modernizáciu výťahu. |
- |
Zhotoviteľ oznámi písomne objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy Kontaktnú osobu a telefónne číslo na dispečing, pričom za písomnú formu sa považuje aj informácia zaslaná e-mailom na kontaktný e-mail objednávateľa uvedený v tejto zmluve. |
- |
Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce): |
Opravy vykonané nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) počas záručnej doby, vrátane materiálu a náhradných dielov bude zhotoviteľ fakturovať po ich dokončení v bežných zákazkových sadzbách, ktoré môžu obsahovať prirážku za nadčasovú prácu alebo prácu cez sviatky a v dňoch pracovného pokoja. Opravami nad rozsah záručných opráv (mimoriadnou prácou)sa vždy rozumie vykonanie opráv vyvolaných vandalizmom, nesprávnym použitím alebo vonkajším vplyvom (voda, oheň, blesk atď.), ako aj opráv vylúčených z dohodnutého rozsahu servisných prác a opráv porúch mimo dohodnuté pracovné hodiny zhotoviteľa |
- |
Na vykonanie opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) objednávateľ požaduje spracovanie cenovej ponuky opráv po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. Cenovú ponuku zhotoviteľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing ak sa z objektívnych dôvodov zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote. |
Realizácia opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky. |
Odovzdávanie a preberanie prác po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať v deň ukončenia prác písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. |
Prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať prednostne v pracovnej dobe, od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
- |
Cena a platobné podmienky: |
Cenu za dielo (dodanie a montáž výťahov spolu 3 kusy) sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia, t.j. dátumu prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo. Povinnou prílohou k faktúre za dielo bude originál Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. |
Cena za vykonávanie záručného servisu bude uhradená nasledovne: |
-objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi celkovú cenu za poskytnutý záručný servis v piatich splátkach, vždy po uplynutí príslušného roku poskytovania záručného servisu. Každá splátka bude vo výške 20% z celkovej ceny záručného servisu. Každá z piatich splátok bude uhradená na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia, t.j. odo dňa prevzatia riadne vykonaného záručného servisu za príslušný rok. Každý rok poskytovania záručného servisu začína plynúť vždy k dátumu, ktorý sa číslom zhoduje s dňom prevzatia zariadenia, ktoré je predmetom záručného servisu. |
Splatnosť faktúr: 30 dní odo dňa vystavenia. |
Cenu za opravy nad rozsah záručných opráv sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia opravy objednávateľom, podpisom montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu. K faktúre za opravu nad rozsah záručnej opravy je potrebné pripojiť originál montážneho listu, alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa. |
- |
Ak je zhotoviteľ platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať všetky náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo tejto zmluvy v texte faktúry. |
Ak zhotoviteľ nie je platca DPH, faktúra bude obsahovať minimálne: |
a) obchodné meno a sídlo, IČO zhotoviteľa, |
b) meno, sídlo, IČO, IČ DPH objednávateľa, |
c) číslo tejto zmluvy v texte faktúry, |
d) číslo faktúry, |
e) deň vystavenia, deň zdaniteľného plnenia a deň splatnosti faktúry, |
f) označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, nahlásený na FS SR |
g) fakturovanú sumu celkom, informáciu: Neplatca DPH, |
h) pečiatka a podpis oprávnenej osoby. |
- |
Objednávateľ nesúhlasí so zasielaním daňových dokladov (faktúr) v elektronickej podobe na email. Na základe tejto zmluvy bude zhotoviteľ posielať tlačené daňové doklady poštou. |
- |
V prípade porušenia povinnosti zhotoviteľa odovzdať v dojednanej lehote dielo, je objednávateľ oprávnený požadovať od zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny diela za každý deň omeškania. |
- |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa odstúpiť od nej sa bude považovať najmä: |
a) omeškanie zhotoviteľa s odovzdaním diela o viac ako 30 dní, |
b) omeškanie zhotoviteľa s poskytovaním záručného servisu alebo mimozáručného servisu (mimoriadne práce), najmä ak viac ako 2 krát nedodrží dojednané lehoty. |
ŽU, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.11.2023 08:00 — 18.03.2024 14:00
1,00 celok
186 800,00
186 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2023 14:21
10.11.2023 09:00
10.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2023 11:16 - Vstupná ponuka | 184 500,00 | € | Cena bez DPH |
10.11.2023 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 174 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: