• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 16:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 08:07

Detail zákazky Z202312449

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 16:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 08:07

Základné údaje

Z202312449

OF-280469

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592487

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové papierové utierky

Papierové utierky, rolované utierky, skladané utierky

  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové utierky
Funkcia
Dodržiavanie HER
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazová utierka rolovaná rolka 20000
Jednorazová utierka rolovaná Tork rolka 640
Jednorazová utierka Tork 21x25 rolka 36
Jednorazová utierka Z-Z skladaná zelená balenie 13500
Jednorazová utierka Z-Z skladaná biela balenie 15100
Utierka skladaná biela Universal-interfold balenie 4600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazová utierka rolovaná so stredovým odvíjaním, 2-vrstvová MINI 14x20 cm, biela - min 75% belosť,recykel, gramatúra min. 2x19 g/m2, dĺžka 67 m, 200 útržkov, rozmer útržka 19,4 x 33,5 cm, Tork M3 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka rolovaná  s vnútorným odvíjaním Tork-reflex, biela, jemná, 1-vrstvová, dĺžka 300 m, rozmer útržku 35 x 20 cm, počet útržkov min. 857 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová dvojvrstvová utierka, farba: zelená,šírka: 21cm, dĺžka role: min. 150 m, priemer: 19 cm, rozmer šxd. 21 x25 cm. Počet útržkov min. 600. Vhodný do zásobníka H1 Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka Z-Z skladaná zelená, recykel., 1-vrstvová, 24,5x23,2 cm, gramatúra min. 40 g/m2, 20 bal/kartón, min. 250 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Jednorazová utierka Z-Z skladaná biela, 100% celulóza, 2-vrstvová, 24,5x23,2 cm, gramatúra min. 2x20 g/m2, 20 bal/kartón, min. 160 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Utierka skladaná biela Universal-interfold, recykel, biela, belosť min. 75%, 2-vrstvová, rozmer 20,5x24 cm, gramatúra 2x19 g/m2, 21 bal/kartón, min. 152 útržkov Rozmery u všetkých utierok je nutné dodržať kvôli zásobníkom, ktorými disponujeme.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v sklade objednávateľa v suteréne -2.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH a cena celkom s DPH.
Dodávateľ predloží do 5  pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatné vzorky zadaných výrobkov na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v zákazke. Obchodné vzorky tovaru poskytnuté bezodplatne dodávajúcim ostávajú u odberateľa bez náhrady a bez nároku na ich vrátenie.
Plnenie predmetu a dodanie tovaru na základe čiastkových e-mailových objednávok a čiastkových faktúr, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Dodanie do 3 pracovných dní od doručenia objednávky.
Reklamovaný tovar vymeniť do 5-ich pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nižšou cenou a ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subdodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má právo kupujúci požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01% z kúpnej ceny za kalendárny deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa v suteréne -2 je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR s DPH. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 .Z.z. poľa § 73 zákona.
Dodávateľ tovaru  je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA
Poskytovateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poskytovateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane,
politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Objednávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
Poskytovateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. 6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. 7. Poskytovateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie, resp. zamestnancom organizácie.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. V prípade, ak Objednávateľ písomne upozorní Poskytovateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Poskytovateľa vyplývajúce z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :
a) Objednávateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Poskytovateľa a po dobu, ktorú Objednávateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Poskytovateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Objednávateľa voči Poskytovateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Poskytovateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Poskytovateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Poskytovateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne Objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Poskytovateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy,
a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi.
V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Poskytovateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka Č. 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

55 473,20

55 473,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2023 14:15

15.11.2023 14:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 14:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 99
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 12:49 - Vstupná ponuka 55 473,20 € Cena bez DPH
06.11.2023 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 55 113,45 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS