30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35245590
Jaroslav Vasičko JV tlačiareň
64, Valkovce, 09042, SVK
Tlačivá
dochádzkové tlačivá
Tovar, Služba
|
1. Žiadosť o pracovné voľno
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlačivo |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Žiadosť o pracovné voľno | ks | 310 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Žiadosť o pracovné voľno - formát | A6 |
| Blok | 100 listov |
| Kód | IGAZ 279 alebo ekvivalent |
|
2. Dovolenka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlačivo |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dovolenka | ks | 310 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dovolenka - formát | A6 |
| Blok | 100 listov |
| Kód | IGAZ 012 alebo ekvivalent |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade, že tovar nebol dodaný v požadovaných počtoch, alebo javí známky vady, alebo bol dodaný čo i len jediný tovar v rozpore so špecifikáciou, nebude prevzatý celý objem dodávky. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia zmluvy, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto. |
| Nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný. |
| Platba na základe faktúry so splatnosťou 30 dní od jej doručenia do miesta plnenia. |
| Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
| Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list. |
| Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch, v časoch: Po-Št: 7:00 - 14:00, Pi: 7:00 - 13:00 |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ je povinný oboznámiť odberateľa o termíne dodania materiálu minimálne jeden deň pred jeho dodaním. |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
21.11.2023 07:00 — 29.11.2023 14:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
662,16
551,80
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2023 13:28
16.11.2023 10:00
16.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.11.2023 13:51 - Vstupná ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
| 06.11.2023 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: