• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202312439

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202312439

OF-281619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8558060

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35743816

RANDOX, s.r.o.

Vilová 2, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický Biochemický analyzátor RANDOX - RX Monaco alebo ekvivalent

laboratórium, analyzátor

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický biochemický analyzátor RANDOX - RX Monaco alebo ekvivalent
Funkcia
výskumné a výukové účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický biochemický analyzátor RANDOX - RX Monaco alebo ekvivalent ks 1
Počet testov test/hod. 170
max. počet súčasných meraní počet 57
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ plne automatizovaný stolový biochemický analyzátor s možnosťou selektívneho výberu analýz na báze „mokrej“ chémie umožňuj. testovanie širokého spektra analytov v sére, plazme, moči, CSF a supernatante
Fotometrické testovanie rôznych analytov, vrátane enzýmov a substrátov áno
požadovaná kompletná zostava analyzátora  s riadiacou PC zostavou, tlačiarňou, operačným systémom MS Windows NT, riadiacim programom áno
požadovaná základná špecifikácia random access system, vymeniteľné kyvety, automatický štart a vypnutie, označenie čiarovym kódom, likvidné reagencie, primárna skúmavka odberu, možnosť statimu, monitoring kontrolných materiálov
s fotometrickou priepustnosťou 170 testov za hodinu áno
metódy analýzy End-point, rate, 2 bodová
možnosti kalibrácie 1-bodová lineárna, 2-bodová lineárna, multi-bodová lineárna a nelineárne metódy (log-logit)
Čas inkubácie Test 1 reagencie 10 minút (R1), Test 2 reagencií, 5 minút - R1 +5 minút - R2, Test 1 reagencie a test 2 reagencií môžu byť zvolené v rovnakom čase
Typ vzorky Sérum, Plazma, CSF, Moč, supernatant
STATIM vzorky
Veľkosť nádobky na vzorky Nádobky: 10mm × 75mm, 10mm × 100mm,13mm × 75mm, 13mm × 100mm (±1 mm). Štandardná nádobka: 14mm × 37mm (±1 mm) t.j. štandardná nádobka, mikro-nádobka, testovacia nádobka.
Objem vzorky 3 μl - 35 μl (s krokom 0.1 μl)
Mŕtvy objem vzorky 100 μl / 50μl (pediatrické vzorky)
Objem reagencie 10 μl - 350 μl (s krokom 1 μl)
Reakčný objem 150 μl - 550 μl
Veľkosť reagenčných nádobiek 20ml a 70ml
Detekčný Systém Difrakčný mriežkový fotometer
Halogénová lampa 12 vlnových dĺžok, životnosť min. 2000 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane certifikovaného zaškolenie personálu, inštalácie systému, náklady spojených s dopravou technológie na pracovisko.
Vrátane kompletného servis a technickej podpory počas záručnej doby.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Cena tovaru bude uhradená na základe čiastkových (mesačných) faktúr vystavovaných dodávateľom po dobu 12 mesiacov, pričom hodnota mesačnej faktúry bude vo výške 1/12 kúpnej ceny tovaru.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

13.11.2023 08:00 — 29.12.2023 14:00

1,00 ks

27 954,00

23 295,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2023 13:27

09.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2023 23:35 - Vstupná ponuka 27 954,00 € Cena s DPH
08.11.2023 23:35 - Najvýhodnejšia ponuka 27 954,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS