• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 08:55

Detail zákazky Z202312432

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2023 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 08:55

Základné údaje

Z202312432

OF-280854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8550557

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne, technické a špeciálne plyny

medicinálny plyn, medicinálny kyslík, oxid dusný, technický plyn

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. medicinálne, technické a špeciálne plyny
Funkcia
Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v špecifických obaloch, vrátane dopravy na miesto odberateľa a ostatných služieb spojených s dodávkou. Dodávka plynov pre potreby zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou, v zmysle technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny - tlaková fľaša 2 l/200 bar ks 2
Kyslík medicinálny LIV / integrovaný ventil - tlaková fľaša 2 l/200 bar/0,43 m3 ks 540
Kyslík medicinálny  LIV / integrovaný ventil - tlaková fľaša 10 l/150 bar ks 5
Kyslík medicinálny - tlaková fľaša 10 l/150 bar ks 5
Kyslík medicinálny - tlaková fľaša 10 l/200 bar ks 2
Kyslík medicinálny - tlaková fľaša 50 l/200 bar ks 11
Kyslík medicinálny kvapalný kg 164250
Oxid dusný medicinálny - tlaková fľaša 10 l/7,5 kg ks 2
Oxid dusný medicinálny - tlaková fľaša 40 l/30 kg ks 2
Oxid uhličitý medicinálny - tlaková fľaša 20 kg ks 2
Oxid uhličitý medicinálny - tlaková fľaša 7,5 kg ks 79
Oxid uhličitý medicinálny - tlaková fľaša 5 kg/6 kg ks 11
Acetylén čistý - tlaková fľaša 8 kg ks 2
Acetylén čistý - tlaková fľaša 4 kg ks 2
Argón 5.0 - tlaková fľaša 5 l ks 2
Argón 4.8 - tlaková fľaša 50 l ks 11
Dusík 5,0 - tlaková fľaša 50 l/9,5 m3/9,6 m3 ks 2
Propán bután - tlaková fľaša 2 kg ks 2
Propán bután - tlaková fľaša 10 kg ks 2
Propán bután - tlaková fľaša 33 kg ks 2
Syntetický vzduch medicinálny - tlaková fľaša 40 l/6 m3 ks 11
Vodík 5.0 - tlaková fľaša 50 l/8,9 m3/9,0 m3 ks 2
Helium 5.0 - tlaková fľaša 50 l/9,1 m3/9,2 m3 ks 2
Helium 5.3/5.6 - tlaková fľaša 50 l/9,1 m3/9,2 m3 ks 2
Corgon 18/10 l 200 ATM 15,2 m3 ks 2
Plnenie vlastnej fľaše N2O 2.5  - tlaková fľaša 3,75 kg ks 23
Nájomné kyslík medicinálny / oxid dusný medicinálny (18 fliaš/deň) fľaša/27mes 14783
Nájomné kyslík medicinálny LIV  (45 fliaš/deň) fľaša/27mes 36956
Nájomné ACETYLEN/C2H2  (1 fľaša/deň) fľaša/27mes 821
Nájomné špeciálne plyny 150+200 bar  (1 fľaša/deň) fľaša/27mes 821
Nájomné ostatné technické plyny  (15 fliaš/deň) fľaša/27mes 12319
Nájomné tlaková fľaša  (1 fľaša/deň) fľaša/27mes 821
Nájomné zásobník na kvap. kyslík nad 6000 l zásobník/mesiac 27
Poplatky súvisiace s dodávkou tlakových fliaš ks 728
Poplatky súvisiace s dodávkou kvapalného kyslíka kg 164250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V dodávke tovaru sú zahrnuté poplatky súvisiace s dopravou tlakových fliaš Banská Bystrica
V dodávke tovaru sú zahrnuté ostatné súvisiace poplatky (ADR poplatok, cestný a palivový poplatok, mýtny poplatok, recyklačný poplatok) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 27 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy musí obsahovať cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH.
3. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
4. Vrátane dopravy na miesto plnenia
5. Objednávateľ bude konkrétne množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom vystavených objednávok, ktoré doručí dodávateľovi písomne, e-mailom alebo telefonicky. Na objednávke bude uvedený požadovaný termín dodania - dátum s približným určením času dodania v daný deň.
6. Množstvá prenajímaných obalov (tlakových fliaš) a dodávaných plynov, sa môžu v priebehu plnenia zmluvy meniť, na základe aktuálnych potrieb objednávateľa.
7. Obaly v momente dodania musia byť označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musia byť uvedené na dodacom liste.
8. Za technickú spôsobilosť obalov v plnej miere zodpovedá dodávateľ.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar vo fľašiach najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
10. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
11. Objednávateľ akceptuje čas vykládky tovaru v čase od 7,00 hod do 14,30 hod. Iný čas vykládky je nutné s objednávateľom dohodnúť včas a upresniť v deň dodávky.
12. Objednávateľ požaduje v prípade výmeny zásobníka na kvapalný kyslík, o plynulé zabezpečenie prevádzky nemocničného zariadenia, bez prerušenia dodávky kyslíka.
13. Dodávateľ musí byť držiteľom platného rozhodnutia o registrácii humánneho lieku, vydaného Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv, a to pre "kyslík medicinálny", "oxid uhličitý medicinálny", "oxid dusný medicinálny", "vzduch syntetický medicinálny", resp. dokladu o začatí registračného konania na ŠÚKL.
14. Dodávateľ musí byť držiteľom platného Povolenia na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydaným MZ SR.
15. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
16. V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
17. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
21. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.12.2023 00:00 — 02.03.2026 00:00

1,00 celok

214 009,01

214 009,01

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2023 11:39

08.11.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 09:30 - Vstupná ponuka 214 009,00 € Cena bez DPH
06.11.2023 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka 214 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS