00307807
Obec Čakajovce
číslo 58, Čakajovce, 95143, SVK
34126759
MOREAU AGRI, spol. s r.o.
Družstevná 616/13, Madunice, 92242, SVK
Strojno - technologické vybavenie na zberný dvor - nosič kontajnerov
Nosič kontajnerov za traktor
Tovar, Služba
1. Nosič kontajnerov za traktor - ramenový / retazový - na podvozku - nosnosť max 10t
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet náprav | ks | 1 | ||
Nosnosť | kg | 8000 | 10000 | |
Celková hmotnosť | kg | 9000 | 11000 | |
Kapacita zdvihu | kg | 8000 | ||
Kapacita nakladania z pod úrovne | kg | 6000 | ||
Dĺžka ramien | mm | 2600 | ||
Maximálna rýchlosť | km/hod | 40 | ||
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ramenový / Reťazový | áno |
Na podvozku | áno |
Pripojenie za traktor | áno |
Názov |
Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa. V prípade, že vlastný návrh predmetu zákazky Dodávateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, v členení podľa jednotlivých položiek. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a kvalite podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vrátane Objednávateľom požadovanej dokumentácie. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry. |
Po 20.11.2023 bude uplatnený systém preddavkových platieb v zmysle aktuálnej a zverejnenej príručky pre prijímateľa č. 9.3, kap.4.3.5.4 Pravidlá oprávnenosti v súvislosti s preddavkovými platbami (OP KŽP). |
https://www.op-kzp.sk/obsah-dokumenty/prirucka-pre-prijimatela-2/ |
https://www.op-kzp.sk/wp-content/uploads/2023/09/PpP_SO-SAZP_v.9.3_03.10.2023.pdf |
Ak sa v opise predmetu zákazky nachádzajú odvolávky na konkrétny výrobok, resp. výrobcu, značku, umožňuje sa predložiť ekvivalentný výrobok pri splnení minimálnych parametrov predmetu zákazky. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada, resp. kvalitatívne lepšie plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku. |
Záručný servis v zmysle štandardných podmienok Dodávateľa. |
Záruka minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky a zaškolenie osôb verejného obstarávateľa. |
Čakajovce 58, 951 43 Čakajovce, Čakajovce, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.11.2023 08:00 — 11.12.2023 16:00
1,00 Kompletný predmet zákazky
76 760,00
63 966,67
Obsahom vlastného návrhu bude: podrobná funkčná a technická špecifikácia tovarov s uvedením ich presných názvov (obchodných značiek, typov a pod.), vrátane predloženia technických popisov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky podľa požiadaviek Objednávateľa uvedených v Objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2023 08:36
08.11.2023 09:30
08.11.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2023 09:13 - Vstupná ponuka | 76 759,20 | € | Cena s DPH |
07.11.2023 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 750,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: