31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
36247081
KON - PRESS, s.r.o.
Pekárska 29, Trnava, 91701, SVK
Tlač vianočných pozdravov
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače,
Služba
1. Tlač vianočných pozdravov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač pozdravov | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Otvárací pozdrav. Papier Curious Metallics Lustre 250g/m², tlač bordová (vianočná) CMYK 4+4, ryha orezanie, kontrola a prípadná úprava grafického návrhu, rozmer 155 mm (š) x 107 mm (v), pri otvorenom formáte 155 mm (š) x 214 mm (v), bez mena, nátlačok |
2. Tlač pozdravov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač pozdravov | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Otvárací pozdrav. Papier Curious Metallics Lustre 250g/m², tlač bordová (vianočná) CMYK 4+4, ryha orezanie, kontrola a prípadná úprava grafického návrhu, rozmer 155 mm (š) x 107 mm (v), pri otvorenom formáte 155 mm (š) x 214 mm (v), s menom, nátlačok |
Názov |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
Realizácia tlače sa uskutoční až po odsúhlasení grafiky objednávateľom. |
Dodávateľ kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia podkladov doručí poštou alebo osobne vzorku nátlačku. |
Dodávateľ zabalí vytlačené doklady do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia |
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpis ceny zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (s DPH, bez DPH) na tovar vo formáte pdf. |
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
I. FAKTURACIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať . |
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady. |
III. PODMIENKY ÚČASTI |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
IV. INÉ USTANOVENIA |
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Za podstatné porušenie dohody sa považuje: a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania, b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému podkladu. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.11.2023 07:46 — 30.11.2023 07:47
1,00 kompletná objednávka
330,00
322,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2023 08:04
08.11.2023 09:45
08.11.2023 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2023 12:36 - Vstupná ponuka | 308,00 | € | Cena bez DPH |
07.11.2023 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 308,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: