30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
54629331
Alanata a. s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie pozáručnej podpory zariadení HP
server, servis, HP,
Služba
1. Predĺženie pozáručnej podpory zariadení HP
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér HP (t. j. o opravu alebo výmenu chybného dielu alebo celého zariadenia, prípadne aktualizáciu softvéru zariadení) u objednávateľa v mieste inštalácie hardvéru s garantovanou dobou vyriešenia (24 hodín) od nahlásenia závady do 31.12.2025. |
Pozáručný servis Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Fix Time pre: - 4 x server HPE SimpliVity 380 Gen 10, P/N: Q8D81A - 4 x server HPE SimpliVity 325 Gen 10, P/N: R2Z06A - 2 x prepínač HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch |
Dodávateľ sa zaručuje, že oprava (resp. dodávka a výmena) chybného dielu alebo celého zariadenia bude vykonaná v mieste inštalácie zariadení do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE Service Credits 1 MD SVC, PN: H0JD4AC | MD | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predĺženie servisnej podpory (maitenance) od 6 .11. 2023 do 31. 12. 2025 | |
HPE SimpliVity 380 Gen 10 | Sériové číslo: CZ3836BT8C; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE SimpliVity 380 Gen 10 | Sériové číslo: CZ3850L22Q; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE SimpliVity 380 Gen 10 | Sériové číslo: CZ3850L22Z; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE SimpliVity 380 Gen 10 | Sériové číslo: CZ20170QKN; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch | Sériové číslo: CN80HB00GH; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch | Sériové číslo: CN80HB00DV; Ukončenie platnosti podpory: 31. 12. 2023 |
HPE SimpliVity 325 Gen 10 | Sériové číslo: CZ204402Q5; Ukončenie platnosti podpory: 5. 11. 2023 |
HPE SimpliVity 325 Gen 10 | Sériové číslo: CZ21130BH8; Ukončenie platnosti podpory: 12. 4. 2024 |
HPE SimpliVity 325 Gen 10 | Sériové číslo: CZ21130BH9; Ukončenie platnosti podpory: 12. 4. 2024 |
HPE SimpliVity 325 Gen 10 | Sériové číslo: CZ21500R0Z; Ukončenie platnosti podpory: 25. 4. 2025 |
Názov |
Predmetom zmluvy je zabezpečenie pozáručného servisu pre hardvér (ďalej len „zariadenie“), ktorého presná špecifikácia ako aj doba platnosti pozáručného servisu je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaručuje, že pozáručný servis pozostávajúci z opravy resp. dodávky a výmeny chybného dielu alebo zariadenia ako aj aktualizácie softvéru zariadenia, bude vykonaný v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod. |
Pozáručný servis (post-warranty service supports) musí byť registrovaný na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje potrebné pre registráciu pozáručného servisu oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
Miestom dodania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. |
Objednávateľ vyžaduje dodať predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať v rámci pozáručného servisu, nové, nepoužité náhradné diely alebo zariadenia. Na dodané náhradné diely, alebo zariadenia poskytuje dodávateľ záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich inštalácie. V prípade, ak výrobca zariadenia udáva záruku dlhšiu ako 24 mesiacov, platí na dodané náhradné diely alebo zariadenia výrobcom stanovená dlhšia záručná doba. |
Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje vykonať opravu alebo výmenu vadného zariadenia bezplatne, v čase podľa tejto zmluvy a to aj v prípade, ak zmluva zanikne, ak boli vady uplatnené v záručnej dobe. |
Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Okamihom inštalácie nového náhradného dielu alebo zariadenia prechádza vlastníckej právo na objednávateľa. |
Dodávateľ vystaví faktúru za predmet zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
Dodávateľ berie na vedomie, že jednorazová odmena za poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy je konečná, nemenná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä náklady na práce a náhradné diely, a dodávateľ nemá nárok za poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy na ďalšiu odmenu ani úhradu ďalších nákladov. |
V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie, alebo v prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy včas, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť. |
Žellova 2, 829 24 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.11.2023 00:00 — 31.12.2025 23:59
1,00 Celý predmet zákazky
118 263,64
98 553,03
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2023 17:55
07.11.2023 10:00
07.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2023 20:28 - Vstupná ponuka | 118 263,60 | € | Cena s DPH |
02.11.2023 20:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 263,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: