35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske stoličky, kreslá a konferenčné stoličky
Kancelárska stolička, konferenčná stolička, kreslo
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička Cross | ks | 15 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Celková výška | cm | 112 | 128 | |
Hĺbka sedadla | cm | 50 | ||
Šírka sedadla | cm | 49 | ||
Výška operadla | cm | 57 | ||
Výška opierky rúk nad sedadlom | cm | 19 | 28 | |
Stred opierky nad sedadlom | cm | 67 | 73 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba stoličky : | čierna |
Typ mechaniky : | hojdacia mechanika |
Materiál poťahu : | látka / sieťované operadlo |
Opierka hlavy : | s nastavením výšky |
Bedrová opierka : | áno |
Kolesá : | pre mäkké podlahy |
Kríž : | hliníkový |
Kancelárska stolička pre každodenné pohodlné sedenie. | |
Kvalitný sieťový výplet operadla, sieťovaná výškovo nastaviteľná opierka hlavy. | |
Sedadlo je čalúnené do priedušnej odolnej látky, výplň tvorí pena tvarovaná vo forme. | |
Stolička je vybavená hojdacím mechanizmom (možnosť zaaretovania v základnej polohe). | |
Nastaviteľná tuhosť (sila) hojdania (podľa váhy užívateľa) pomocou plastovej skrutky umiestnenej pod sedadlom. | |
Integrovaná bedrová opierka. | |
Výškovo nastaviteľné plastové opierky rúk. | |
Plynový piest pre pohodlné nastavenie požadovanej výšky. | |
Usadenie na päťramennom hliníkovom kríži. | |
Tvrdé plastové kolieska (priemer 50 mm) určené na mäkké podlahy. |
2. Konferenčná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Konferenčná stolička podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička HALIFAX | ks | 30 | ||
Výška sedáku | cm | 48 | ||
Hĺbka sedáku | cm | 47 | ||
Šírka sedáku | cm | 47 | ||
Šírka | cm | 53 | ||
Nosnosť | kg | 150 | ||
Hmotnosť | kg | 4,9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba : | čierna |
Farba podstavca : | čierna |
Materiál sedáka : | tkanina |
Materiál operadla : | sieťovina |
Stohovateľná : | áno |
Stolička má bohato vyplnený sedák, ktorý je mierne zaoblený, aby poskytoval pohodlie. | |
Sedák stoličky je čalúnený odolnou tkaninou. | |
Opierka chrbta je zo sieťoviny, ktorá umožňuje prúdenie vzduchu. | |
Sedák a operadlo sú doplnené tenkým stabilným podstavcom z oceľových rúrok a plastovými podrúčkami. |
3. Kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kreslo podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kreslo VILK BLACK | ks | 50 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Výška | cm | 88 | ||
Šírka | cm | 68 | ||
Hĺbka | cm | 78 | ||
Výška sedu | cm | 44 | ||
Šírka sedu | cm | 53 | ||
Martindale | ot. | 40 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba : | čierna |
Materiál : | látka |
Materiál nôh : | masívne drevo |
Štýl : | škandinávsky |
Farba nôh : | prírodná |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v bezchybnom stav a nový t. j. nepoužívaný, nerozbalený. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr 15.12.2023. |
Kontaktnou osobou na prevzatie predmetu zákazky v sídle Objednávateľa je pani Andrea Urbanová. Pani Urbanovej treba avizovať aj termín dodania, a to emailom na adrese andrea.urbanova@justice.sk alebo telefonicky na čísle 041 88 50 190. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou minimálne 7 pracovných dní. |
Faktúra musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IČ DPH), číslo tejto zmluvy, čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo forme IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
Faktúru spolu s dodacím listom doručí dodávateľ objednávateľovi spolu s tovarom. |
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať (osobne / kuriérom) v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť / prevziať reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností Dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ má právo okamžite od tejto zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu Objednávateľa v lehote najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy funkčná a technická špecifikácia tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
So špecifikáciou tovaru je Dodávateľ povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, typového označenia produktu, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu Objednávateľa v lehote najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy kontaktnú osobu (meno, telefonický a emailový kontakt) zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
13.11.2023 08:00 — 15.12.2023 14:00
95,00 KS
15 240,00
12 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2023 15:08
09.11.2023 09:00
09.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2023 08:58 - Vstupná ponuka | 15 240,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 192,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: