Z202312389
OF-281199
zrušená
42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
Osobné motorové vozidlo s posuvnými dverami
osobné motorové vozidlo
Tovar, Služba
1. Osobné motorové vozidlo s posuvnými dverami
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné motorové vozidlo určené na prepravu osôb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobné motorové vozidlo | ks | 2 | ||
Rok výroby | rok | 2023 | ||
Emisná norma | norma | 6 | ||
Výkon motora | KW | 81 | ||
Manuálna prevodovka | stupne | 6 | ||
Rázvor náprav | mm | 2600 | ||
Objem batožinového priestoru v základnom prevedení | liter | 450 | ||
Spotreba kombinovaná | l/100km | 7 | ||
Počet miest na sedenie | ks | 5 | ||
Počet kľúčov od vozidla | ks | 2 | ||
Gumenné koberce (vpredu, vzadu) | sada | 1 | ||
Rozmer kolies | palec | 16 | ||
Zimné pneumatiky na diskoch min. "16" | ks | 4 | ||
Výstražný maják | ks | 1 | ||
Predĺžená záruka o min. 4 roky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stav | nové, nepoškodené |
Palivo | benzín alebo nafta |
Kategória vozidla | M1 |
Brzdy | ABS, ESC |
Bezpečnosť | Airbagy vodiča a spolujazdca |
Bočné zadné posuvné dvere | áno |
Posilňovač riadenia | áno |
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant | áno |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | áno |
Bočné zrkadlá vyhrievané a elektricky nastaviteľné | áno |
Parkovacie senzory vzadu | áno |
Klimatizácia | áno |
Imobilizér | áno |
Elektrické okná vpredu | áno |
Palubný počítač | áno |
Hmlové svetlá | áno |
Autorádio s konfiguráciou | USB + AUX + Bleutooth, |
Denné svietenie | LED svietenie |
Povinná výbava | v súlade s platnou legislatívou |
Farba | biela, prípadne po dohode s objednávateľom |
Rezerva | plnohodnotná rezervná pneumatika |
Prihlásenie vozidiel do evidencie | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Liptovský Mikuláš. |
Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, prihlásenia vozidiel do evidencie, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady. |
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ spolu s dodávkou motorových vozidiel je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technických preukazov, osvedčení o zhode vozidiel COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu a kataóg náhradných dielov v slovenskom jazyku. K vozidlám budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisné knižky, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z. |
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na mieste plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa. |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel na mieste plnenia a zaškolenia 2 osôb. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. |
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
V technickom preukaze vozidla bude zapísaný maják. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb. |
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia a prihlásenia vozidiel do evidencie. Dodávateľ vystaví jednu faktúru podľa odobratého tovaru na základe všetkých 3 podpísaných odovzdávacích protokolov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka). |
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
19.02.2024 09:00 — 17.06.2024 10:30
1,00 predmet zákazky
37 275,00
37 275,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2023 08:03
16.11.2023 09:30
16.11.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: