• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2023 11:50

Detail zákazky Z202312374

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2023 11:50

Základné údaje

Z202312374

OF-281240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8578189

Objednávateľ

00165638

Okresný súd Galanta

Mierové nám. 1, Galanta, 92423, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie elektrickej energie na rok 2024

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do 3 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom, vrátanie prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2024 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2024.
Dodávka elektrickej energie, vrátane distribučných služieb, musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2213, ktorou s mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 1 MWh 19
Nízka tarifa (NT) na OM č. 1 MWh 10
Jednotná tarifa na OM č. 2 MWh 2,38
Jednotná tarifa na OM č. 3 MWh 40
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie spolu na OM spolu na rok 2023 MWh 71,38
Tolerancia odberu elektrickej energie % 75 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Adresa OM č. 1 Námestie detí č. 1, 924 23 Galanta
Adresa OM č. 2 a 3 Okresný súd Galanta, Mierové nám. č. 1, 924 23 Galanta
Zmluvné obdobie začiatok 00:00 SEČ dňa 01.01.2024
Zmluvné obdobie koniec 24:00 SEČ dňa 31.12.2024
Počet odberných miest 3
OM č.1 - EIC kód 24ZZS30080020000 číslo OM 610506, napäťová úroveň NN, hodnota ističa A 100, počet fáz 3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 2 - EIC kód 24ZZS3008003000W číslo OM 610507, napäťová úroveň NN, hodnota ističa A 20, počet fáz 3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny rok
OM č. 3 - EIC kód 24ZZS3008004000R číslo OM 610508, napäťová úroveň NN, hodnota ističa A 80, počet fáz 3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je dodanie elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 SEČ dňa 01.01.2024 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2024 vrátanie dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať vyhlášku ÚRSO č. 24/13 Z. z., s ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné právne predpisy. Dodávka elektriny na základe Zmluvy je garantovaná.
Dodávateľ sa zaväzuje:
1. Dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do OM odberateľa.
2. Dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny.
3. Zabezpečiť rezervované kapacity pre OM odberateľa.
4. Upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov.
5. Zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa na náklady dodávateľa.
6. Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
7. Že je oprávneným dodávateľom elektrickej energie, má platné povolenie na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/objednanej rezervačnej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodania elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky, je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Požaduje sa, aby výsledná suma predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty predkladania ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ponúkaná celková cena bude predpokladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t. j. 64,38 MWh a vrátane všetkých poplatkov. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytnutými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislastívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky platby obchodníka súvisiace s dodaním elektriny týkajúce sa jeho služieb (viď. bod 19); b) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu. Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene EURO (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa v prospech účtu dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodanie elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je pre OM č. 1 a 3 kalendárny mesiac a pre OM č. 2 kalendárny rok. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené dodávateľovi zo strany PDS.
Faktúra za ukončený mesiac musí byť odberateľovi doručená do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia odberateľovi. Faktúra bude zaslaná odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia.
Faktúra dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitosti podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v KWh (VT, NT a Jednotná tarifa), spolu bez DPH, sadzba DPH a celková cena DPH.
Možnosť reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Ak je odberateľ v omeškaní úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je dodávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i/čl. VIII "Ukončenie zmluvy" 2. časti Všeobecné zmluvné podmienky "Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými/resp. inými predpismi/ dodávateľa.
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS, predloží dodávateľ na adresu odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Rozpis jednotlivých fakturačných položiek bude v štruktúre - jednotková cena za 1 KWh bez DPH, sadzba DPH, výška DPH jednotkovej ceny, jednotková cena s DPH, celková cena za predpokladané množstvo bez DPH, výška DPH celkovej ceny, celková zmluvná cena za predpokladané množstvo s DPH, všetky sumy v EUR.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje práve ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s č. XVIII, bod 18.2. písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie, resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo aj bude voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2., písm. a) VZP OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Odberateľ je povinný akceptovať prevádzkový poriadok prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ako aj technické podmienky distribučnej sústavy v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z.
Meranie dodávok elektriny, vrátane vyhodnocovania výsledkov merania, zabezpečí prevádzkovateľ distribučnej sústavy.
Odberateľ je povinný umožniť prevádzkovateľovi distribučnej sústavy prístup k meraciemu zariadeniu za účelom kontroly, odpočtu, údržby, výmeny, montáže alebo odobratia meracieho zariadenia.
Ak odberateľ zistí, že meracie zariadenie je poškodené alebo nefunkčné, vyzve v zmysle prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy na jeho opravu, resp. výmenu.
V prípade poruchy určeného meradla alebo mimo určeného termínu odpočtu, sa množstvo odobratej elektriny v OM odberateľa určí s podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy uvedenými v Prevádzkovom poriadku.
Dodávateľ je povinný písomne informovať odberateľa o termíne plánovanej výmeny meradla najmenej 15 dní vopred. To neplatí, ak odberateľ súhlasí s neskorším oznámením termínu plánovanej výmeny meradla. Pri neplánovanej výmene určeného meradla, bezodkladne oznámi odberateľovi termín výmeny určeného meradla.
Dodávateľ je pri výmene meradla povinný informovať odberateľa o stave odobratého množstva elektriny a zároveň je povinný oznámiť stav meradla pred výmenou a stav nového meradla po výmene. Ak sa odberateľ nezúčastní výmeny meradla, je dodávateľ povinný písomne informovať odberateľa o výmene, stave meradla pred výmenou a stave nového meradla po výmene a zabezpečiť uskladnenie demontovaného meradla najmenej 60 dní z dôvodu umožnenia kontroly stavu meradla odberateľom.
Dôvody výmeny určeného meradla môžu byť:
a) výmena určeného meradla pred skončením platnosti overenia,
b) výmena určeného meradla pri požiadavke na preskúšanie určeného meradla,
c) výmena určeného meradla z dôvodu zmeny zmluvných podmienok.
Pri riešení stavu núdze a obmedzujúcich opatreniach zamedzujúcich ich vzniku, sú dodávateľ a odberateľ povinní postupovať podľa všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. Vyhl. Ministerstva pôdohospodárstva SR č. 416/2012 Z. z.)
Dodávka elektriny do odberného miesta odberateľa môže byť prerušená alebo obmedzená prípadoch a za podmienok stanovených v zákone č. 251/2012 Z. z. a v súvisiacich predpisoch.
Odberateľ, v prípade porúch na OM na časti vymedzeného územia príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete, bude kontaktovať dodávateľa bez zbytočného odkladu.
Dodávateľ vyhlasuje, že za odberateľa preberá počas celej doby trvania zmluvného vzťahu založeného príslušnou Zmluvou zodpovednosť za odchýlku v plnom rozsahu.
Dodávateľovi nevzniká nárok na úhradu nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny podľa Zmluvy. Cena zohľadňuje preukázateľné náklady a primeraný zisť odberateľa.
Dodávateľ je povinný poskytnúť odberateľovi údaje o zdroji, spôsobe a možnosti získania informácií o cene elektriny, vrátane jej štruktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie č. 1, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

71,38 MWh

26 280,00

21 900,00

Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS, predloží dodávateľ na adresu odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2023 12:56

14.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2023 09:58 - Vstupná ponuka 26 271,46 € Cena s DPH
14.11.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 26 141,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS