• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 17:05

Detail zákazky Z202312340

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 17:05

Základné údaje

Z202312340

OF-281504

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8550501

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

Stolička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
slúži ako pracovné vybavenie na sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 5
záruka rok 5
nosnosť kg 150 152
hmotnosť kg 17 19
šírka sedadla cm 52 54
hĺbka sedadla cm 50 52
výška sedadla cm 45 56
celková výška - u otočn.stoličiek výška bez podhlavníka (v prípade, že podhlavník nie je súčasťou operadla) cm 104 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
mechanika T-synchro
kríž v základnej konfigurácii modelu Loop nylonový čierny kríž s Ø 640 mm
kolieska v základnej konfigurácii modelu Ø 65 mm, plastové, na mäkké povrchy, čap 11 mm
opierky rúk 3D
podhlavník áno - výškovo nastaviteľný, v čiernej farbe
bedrová opierka je súčasťou základnej konfigurácie modelu
kryt piestu nie je súčasťou základnej konfigurácie modelu
materiálové prevedenie sedadla čalúnenie – farba čierna
materiálové prevedenie operadla sieťované - farba čierna
spracovanie výplne sedadla injektovaná pena s tvarovou pamäťou, zaisťujúca ergonomické a komfortné sedenie
nastaviteľnosť operadla výškovo nastaviteľné s mechanickým zámkom
prešitie hrán sedadlo (prešitie je súčasťou základnej varianty)
s nastaviteľným čiernym sieťovaným operadlom s mechanickým zámkom a samostatne výškovo nastaviteľnou bedrovou opierkou.
viď ilustračný obrázok v prílohe
 2. Kancelárska stolička
Funkcia
slúži ako pracovné vybavenie na sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 29
záruka rok 5
nosnosť kg 130
hmotnosť kg 15 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
mechanika E-synchro
kríž nylónový čierny
operadlo pevné sieťové, farba čierna
opierka výškovo nastaviteľná
materiálové prevedenie látky: zloženie 100% polyester, čierna nemetalická farba
materiálové prevedenie látky: gramáž: 285 g/m2 ±2%, 399 g/bm2 ±2%
materiálové prevedenie látky: odolnosť voči predratiu: 100.000-110.000 cyklov, min. 5 ročná záruka proti predratiu
balenie stoličky v demonte
viď v prílohe ilustračný obrázok (farebné prevedenie nie je také, aké požadujeme)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do vnútorných  priestorov objednávateľa na prízemie budovy.
Dodávateľ doručí na email objednávateľa do 1 pracovn. dna odo dňa uzavretia zmluvy technický popis  a popis vlastností tovaru s jeho vyobrazením (obrázkom). Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovn. dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru,  inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový nepoškodený tovar v zmontovanom stave, a to aj v prípadne, ak sa pôvodne v takomto stave nenachádza. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto Zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 7.00 do.14.00 hodiny.  Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa v deň dodania tovaru - faktúru, dodací list (ak faktúra neslúži ako dodací list)  a záručný list (s dobou záruky vyššie uvedenou) podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa.  Faktúra je splatná do 14 dní od dátumu jej doručenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite, pričom dodávateľ je povinný dodať tovar , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN a všeobecne záväzným predpisom.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z
Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky súvisiace náklady a výdavky za tovar, dopravu na miesto plnenia, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené Objednávateľom, balné a  iné.
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy dodávateľom (podstatné porušenie zmluvy) je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka, 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2023 10:00 — 15.12.2023 14:00

34,00 ks

5 905,62

5 905,62

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2023 10:20

08.11.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 22
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2023 19:17 - Vstupná ponuka 5 905,62 € Cena bez DPH
07.11.2023 17:54 - Najvýhodnejšia ponuka 5 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS