• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 10:55

Detail zákazky Z202312339

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2023 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2023 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2023 10:55

Základné údaje

Z202312339

OF-281251

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8558050

Objednávateľ

00324451

Mesto Moldava nad Bodvou

Školská 2, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálne darčekové poukážky
Funkcia
Požadujeme, aby sa univerzálne darčekové poukážky dali použiť v širokej sieti obchodných miest (vrátane lekární, obchodných sietí  COOP Jednota, Tesco, Lidl  a iné v Moldave nad Bodvou a okolí ).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota 1 poukazu EUR 10
počet poukazov ks 1550
obálky na ceninové poukážky s vianočným motívom ks 1550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poukážky musia spĺňať všetky legislatívne  požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov áno
platnosť  poukážok min. do 31.12.2024
Počet zmluvných prevádzok dodávateľa na území SR min 200
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné raťazce, hypermarkety, lekárne, nákupné centrá a ďalšie prevádzky súvisiace s možnosťou využitia darčekovej poukážky na území Košíc,  Košice - okolie, Moldava nad Bodvou.
Obálka Poukážky požadujeme samostatne balené v obálkach po 1 ks - na obálke bude uvedená celková hodnota poukážok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Stav - nový, nepoškodený, nepoužitý tovar
Dodanie objednaného množstva poukážok a obálok na ceninové poukážky na miesto plnenia podľa objednávky
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových  poukážok, obálok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť mailom alebo písomne: 1)podrobnú cenovú kalkuláciu v € bez DPH/s DPH vrátane DPH uvedenej v % a v €, 2)kontakt na zodpovednú osobu dodávateľa, 3).návrh vianočných motívov obálky ,  za účelom potvrdenia výberu objednávateľom a zoznam zazmluvnených prevádzok, ktoré akceptujú darčekové poukážky dodávateľa v meste Košice, Košice- okolie , Moldava nad Bodvou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.4. Celková cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených darčekových poukážok , resp. zásielky . Výška storno poplatkov , ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných darčekových poukážok
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom dodaní darčekových poukážok. Objednávateľ neposkytuje na plnenie žiaden  preddavok ani zálohovú platbu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 2, 045 01 Moldava nad Bodvou, Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

15.11.2023 10:04 — 22.11.2023 10:04

1 550,00 ks

15 655,00

15 655,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2023 10:36

09.11.2023 10:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2023 10:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2023 10:58 - Vstupná ponuka 15 654,00 € Cena s DPH
02.11.2023 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 15 652,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS