• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 11:35

Detail zákazky Z202312267

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 11:35

Základné údaje

Z202312267

OF-281439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8550467

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

30924146

Ing. Miloš Ladický ELMED

Jánošikova 73, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Rozšírenie a obnova siete mobilných hospicov" - Odsávačka

prenosná odsávačka

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosná odsávačka
Funkcia
Kompaktná batériová odsávačka s vymeniteľnou nádobou, nastaviteľná regulácia odsávania, nabíjateľná batéria.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odsávačka ks 1
sací výkon l/min 30
hmotnosť kg 4,5
objem nádoby na sekrét l 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prístroj musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný áno
vysoko výkonná odsávačka ideálna pre domáce ošetrenie, ľahko prenosná s minimálnymi nárokmi na čistenie, nárazuvzdorný obal áno
Napájanie: 230V / 50-60 Hz 12V áno
Maximálny podtlak: 0,80 bar - 600 mmHg áno
Kompletná sada s regulátorom sania a manometrom. Automobilový konektor. 230V 50-60Hz. Akumulátorová. áno
Príslušenstvo Autoklávovateľná nádoba s bezpečnostným ventilom, sada silikónových hadičiek, jednorazová sacia vložka,sterilná kanyla,antibakteriálny hydrofóbny filter ,
Príslušenstvo napájací kábel  do zapaľovača cigariet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu.
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny.
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia.
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Nástup servisného technika do 48 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
7. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu.
8. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
9. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EP.
10. Na úhradu predmetu zmluvy budú použité finančné prostriedky "Prostriedky mechanizmu" poskytnuté  objednávateľovi v rámci Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky.  Omeškanie úhrady faktúry spôsobené výkonom kontroly nároku na platbu zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a Dodávateľ neuplatní sankcie voči Objednávateľovi.
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
14. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
16. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí Prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, z ktorého je predmet tejto zmluvy financovaný, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

31.01.2024 14:00

1,00 ks

556,27

556,27

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.10.2023 09:30

08.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 81
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2023 13:25 - Vstupná ponuka 555,00 € Cena bez DPH
08.11.2023 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 547,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS