• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 09:20

Detail zákazky Z202312262

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 09:20

Základné údaje

Z202312262

OF-281405

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8544030

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál - ambulancia

transfúzna súprava, obal, čepielka, teplomer, škrtidlo, zátka

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál - ambulancia
Funkcia
Vybavenie ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Teplomer digitálny Exatherm, vodeodolný, s pružnou špičkou ks 5
2. Škrtidlo univerzálne so sponou modré ks 10
3. Lopatka drevená vyšetrovacia 20 x 150 mm (100ks/balenie) bal 20
4. Čepieľky skalpelové sterilné N° 15 (100 ks/balenie) bal 30
5. Čepieľky skalpelové sterilné N° 24 (100 ks/balenie) bal 50
6. Jednovak 250 ml CPDA-1 16G ks 30
7. Súprava transfúzna Chirahem ks 25
8. Súprava transfúzna TS 203 ks 100
9. Sáčok močový 2000 ml s T ventilom ks 100
10. Kohútik trojcestný ks 100
11. Bezihlový vstup (zátka) ks 150
12. Zátka Combistopper červená (100 ks/balenie) bal 1
13. Zátka heparínova (100 ks/balenie) bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Digitálny teplomer s rozsahom merania: +32°C až +43 °C, presnosť: +/- 0,1 °C s pružnou špičkou, 100% vodotesný, teplotný alarm, automatické vypnutie, LCD displej, výsledok merania do 30 sekúnd (podľa spôsobu merania), pamäť posledného merania. 1. Teplomer digitálny Exatherm, vodeodolný, s pružnou špičkou
Zdravotnícka pomôcka triedy I podľa smernice EÚ 93/42 EHS; Umývateľné pri teplotách do 60 °C ; Jednotlivo balené v zloženej škatuľke ; Jednoduché použitie jednou rukou ; podporuje rýchly odber krvi 2. Škrtidlo univerzálne so sponou modré
3. Lopatka drevená vyšetrovacia 20 x 150 mm (100ks) 3. Lopatka drevená vyšetrovacia 20 x 150 mm (100ks/balenie)
Skalpelové čepieľky z nerezovej ocele. Kompatibilné s držiakom č. 3. Individuálne sterilne balené. 4. Čepieľky skalpelové sterilné N° 15 (100 ks/balenie)
Skalpelové čepieľky z nerezovej ocele. Kompatibilné s držiakom č. 3. Individuálne sterilne balené. 5. Čepieľky skalpelové sterilné N° 24 (100 ks/balenie)
Krvný odberový vak obsahujúci antikoagulant CPDA-1 so super tenkostennou a ultraostrou ihlou s rozmerom 16G. 6. Jednovak 250 ml CPDA-1 16G
Transfúzna súprava TS 2003 - na terapeutický prevod konzervovanej krvi, krvných náhrad, základných zložiek krvi z fliaš alebo vakov do žily pacienta. Súprava má mať  hydrofóbny bakteriálny filter v zavzdušňovacom kanáliku prepichovacieho tŕňa, 20 kvapiek dosť. vody = 1,0 ± 0,1 g a regulátor prietoku. Sterilný, 350 µm transfúzny filter, pripojovací kužeľ Male Luer Lock, hadička PVC transparentná 3,0/4,2 mm. 7. Súprava transfúzna Chirahem
Transfúzna súprava TS 2003 - na terapeutický prevod konzervovanej krvi, krvných náhrad, základných zložiek krvi z fliaš alebo vakov do žily pacienta. Súprava má mať hydrofóbny bakteriálny filter v zavzdušňovacom kanáliku prepichovacieho tŕňa, 20 kvapiek dosť. vody = 1,0 ± 0,1 g a regulátor prietoku. Sterilný, 350 µm transfúzny filter, pripojovací kužeľ Male Luer Lock, hadička PVC transparentná 3,0/4,2 mm. 8. Súprava transfúzna TS 203
Močový sáčok 2000ml s výpustným ventilom na zber moču. Vstupná rúrka dĺžky 120cm hladná a odolná voči zalomeniu. S kónickým konektorom poskytuje jednoduché a pevné pripojenie k drenážnym katétrom. Vypustenie jednou rukou pomocou T-ventilu 9. Sáčok močový 2000 ml s T ventilom
Trojcestný ventil predstavuje systém uzatváracieho kohútika pre infúznu terapiu a monitorovanie 10. Kohútik trojcestný
Bezihlový ventil, ktorý možno použiť na infúznu a transfúznu terapiu ; Luer-Slip a Luer-Lock pripojenie. Uzavretý bezpečnostný systém. 11. Bezihlový vstup (zátka)
Combi-Stoppers sú univerzálne vhodné na sterilné uzatváranie všetkých otvorených luer lock a luer slip spojov do tlaku 2 barov 12. Zátka Combistopper červená (100 ks/balenie)
Heparínová zátka s latexovou membránou  - možné napojenie na periférnu žilovú kanylu, alebo spojovaciu hadičku na priebežné podávanie liekov. Každá zátka musí byť  balená jednotlivo 13. Zátka heparínova (100 ks/balenie)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré katétre požaduje dodať.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar v lehote podľa čiastkovej výzvy - objednávky, v prípade neuvedenia lehoty do 2 pracovných dní od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Faktúru spolu s dodacími listami objednávateľ požaduje predložiť maximálne 2x v priebehu mesiaca, a to k 15. dňu v mesiaci a do 5 dní za predchádzajúci mesiac plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

1 674,00

1 394,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2023 08:44

07.11.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2023 13:09 - Vstupná ponuka 1 620,00 € Cena s DPH
07.11.2023 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS