• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 13:10

Detail zákazky Z202312251

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 13:10

Základné údaje

Z202312251

OF-281038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8544028

Objednávateľ

00156850

Výskumný ústav vodného hospodárstva

Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava, 81249, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby (450_23)

papier, kancelária, pero, euroobal, zakladač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Použitie spotrebného materiálu v kanceláriách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýraznovač, rôzne farby (4 ks v balení) bal 10
Pákový šanón, 50 mm, rozmer A4 (DONAU alebo ekvivalent v rovnakej alebo lepšej kvalite) ks 20
Kancelársky papier A4, biely, 80g alebo lepší (500 listov v balení) bal 600
Pákový šanón, 75 mm, rozmer A4, zelený (DONAU alebo ekvivalent v rovnakej alebo lepšej kvalite) ks 250
Samolepiaci bloček, 76mm x 76mm, mix farieb ks 20
Korekčný roller, 8 m (8 ks v balení) bal 20
Záložky (šípky), plastové, 5 farieb (10 ks v balení) bal 50
Euroobal A4, priehľadný, min. 40 mik., (100 ks v balení) bal 10
Guličkové pero, klikacie, modré ks 200
Gélové pero, červené, s vrchnákom ks 20
Obálka s pravým okienkom, samolepiaca, rozmer: 220 x 110 mm (+-10mm) ks 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní
Pokiaľ vyplýva zo špecifikácie predmetu zákazky priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré musia spĺňať kvalitatívne, úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú požadované tovary určené a to na rovnakej, resp. vyššej úrovni, ako je uvedené v špecifikácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie armádneho generála L. Svobodu 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.11.2023 09:00 — 27.11.2023 12:00

1,00 Celý rozsah špecifikácie

4 467,20

4 467,20

Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Preloží aj popis a uvedie výrobcu tak, aby bolo jasné, že sa jedná o produkty s technickými parametrami podľa požiadaviek objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.10.2023 08:21

07.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 70
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2023 08:08 - Vstupná ponuka 4 467,20 € Cena bez DPH
07.11.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS