• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 15:50

Detail zákazky Z202312247

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 15:50

Základné údaje

Z202312247

OF-281189

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8544024

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33674515

Vlastimil Šiška LESTECH

62, Vozokany, 95605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a servis vysokotlakových zariadení, vrátane, dodávky a montáže náhradných dielov.

Kränzle Therm 890 TST

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 42000000-6 - Priemyselné mechanizmy

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kränzle Therm 890 TST ,oprava, servis a náhradné diely.
Funkcia
Vysokotlakové čistiace zariadenie s ohrevom vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kränzle Therm 890 TST ks 1 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servis, údržba a opravy podľa odborného posúdenia jednotlivých zariadení odborným technikom. Vykonanie podrobnej  diagnostiky na zistenie porúch na prístrojoch následný servis a oprava. servis, údržba a opravy podľa odborného posúdenia jednotlivých zariadení odborným technikom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Maximálny finančný limit na servis, opravy ,údržbu dodávky a montáže náhradných dielov je 2000,- EUR s DPH.
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..)
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa..
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Miesto plnenia Nitra,Jelenecká ulica
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.11.2023 08:00 — 30.11.2023 15:12

1,00 1

2 000,00

1 666,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2023 15:13

07.11.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 671
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2023 15:54 - Vstupná ponuka 1 999,20 € Cena s DPH
02.11.2023 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS