• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 11:00

Detail zákazky Z202312206

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2023 11:00

Základné údaje

Z202312206

OF-281276

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8550459

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a spotrebný materiál

Tonery, valce, doprava

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery Canon repasované
Funkcia
Repasované tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Canon CRG719Hblack (repas/neoriginal) ks 20
 2. Tonery Brother
Funkcia
Originálne tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Brother TN3480black ks 20
Brother DR-3400 ks 4
 3. Tonery Oki C532
Funkcia
Originálne tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MC573black ,46490608 ks 4
MC573yellow, 46490605 ks 1
MC573magenta, 46490606 ks 3
MC573cyan, 464906057 ks 4
OKI 46484107 azúrový ks 2
 4. Tonery a valec Xerox
Funkcia
Originálne tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
006R04404black ks 6
006R01160black ks 8
013R00691black ks 4
Valec Xerox 013R00591black ks 6
 5. Tonery Canon
Funkcia
Originálne tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CEXV39black ks 6
CEXV49black ks 6
CEXV49cyan ks 6
CEXV49magenta ks 6
CEXV49yellow ks 6
C-EXV64Bk (5753C002) ks 5
C-EXV64Cyan (5754C002) ks 5
C-EXV64Magenta (5755C002) ks 5
C-EXV64yellow (5756C002) ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje originálne tonery a spotrebný materiál, okrem položky č. 1 opisného/objednávkového formulára Toner Canon CRG719Hblack (repasovaný)
Originálne tonery a spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňal požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení.
Originálne tonery a spotrebný materiál musia byt zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení príslušných značiek, spĺňajúc všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Originálne tonery a spotrebný materiál musí byť originálny, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v ňom doplnený náhradný prachový toner, atrament, optický valec alebo iný diel alebo časť.
Tonery a spotrebný materiál musí byt tovarom určeným a dodaným na predaj pre oblasť, do ktorej patrí aj Slovenská republika: DMO. Pri dodaní tonerov a spotrebného materiálu musí byť striktné dodržiavané Product Number PN vyšpecifikované v zadaní.
Cena za tovar zahŕňa: cenu tovaru a všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (balenie a manipulačné náklady,doprava a pod.)
Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky v bezchybnom stave, v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 14,30 hod po vzájomnej dohode s verejným obstarávateľom
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miesto dodania: Bratislava
Presné miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ dodal celý predmet zákazky najneskôr do 30.11.2023.
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzatvorení tejto Kúpnej zmluvy predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH (príloha č. 1 k tejto Kúpnej zmluve). Príloha je editovateľná.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe verejného obstarávateľa minimálne jeden (1) pracovný deň pred jej dodaním.
Súčasťou dodania musí byť dodací list, na ktorom oprávnená osoba verejného obstarávateľa potvrdí prevzatie
Faktúra bude vystavená po dodaní tovaru, jej prílohou budú potvrdené dodacie listy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra doručená objednávateľovi musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu podľa osobitného predpisu. Ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti, objednávateľ faktúru vráti na opravu alebo doplnenie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie. Nová lehota začína plynúť doručením opravenej/novej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ umožňuje predložiť elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia  elektronickej faktúry, originál faktúry je potrebné zasielať na  adresu verejného obstarávateľa
K fakturovaným cenám bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. Za správne vyčíslenie výšky DPH zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu objednávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
Platba sa uskutočňuje bezhotovostne prevodným príkazom na účet dodávateľa uvedený vo faktúre. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska časť "Všeobecné zmluvné podmienky" , verzia platná v čase zadávania tejto zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

14.11.2023 10:00 — 30.11.2023 10:00

1,00 cena za kompletnú dodávku

14 400,00

12 000,00

Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzatvorení tejto Kúpnej zmluvy predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH (príloha č. 1 k tejto Kúpnej zmluve).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2023 10:51

08.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2023 10:51 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena s DPH
08.11.2023 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 14 399,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS