00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
52764729
IMONICE TRANSPORT, s. r. o.
Werferova 6, Košice-Juh, 04011, SVK
Didaktické pomôcky pre MŠ
didaktické pomôcky - vzdelávacie pomôcky a hry pre MŠ Bohrova
Tovar, Služba
1. Obojstranná tematická podložka - Farma/Ostrov
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedna strana podložky umožňuje deťom vytvárať rozmanité príbehy zo života domácich zvierat na farme, druhá strana s mapou ostrova ponúka hľadačom pokladov množstvo napínavých dobrodružstiev. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je vhodná aj na herné aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
rozmery | min. 60 x 60 cm |
počet políčok | min. 4 x 4 |
2. Obojstranná tematická podložka - Aktivity/Štvorčeky
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktivity s číslami v min. 4 farbách ponúkajú široké možnosti využitia pri programovaní aj hrových aktivitách. Žiaci môžu robotické hračky naprogramovať podľa rôznych kritérií. Štvorčeková sieť slúži na riešenie rôznych problémových úloh a orientáciu v štvorcovej sieti podľa zadaných pokynov. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je vhodná aj na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
rozmery | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
3. Obojstranná tematická podložka - Domáce zvieratá
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka je popri rozvíjaní algoritmického myslenia detí určená aj na oboznamovanie sa s domácimi zvieratami. Jedna strana sa zameriava na zvieracie rodiny a ich obydlia, druhá na vybrané hospodárske zvieratá a ich úžitok pre ľudí. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je tiež vhodná aj na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | vytvor zvieracie rodiny spoj mláďatá hľadaj správne obydlie spoj zvieratá podľa počtu nôh nájdi pokrmy, ktoré máš rád nájdi zviera, ktoré nám dáva vajcia a pod. |
rozmery podložky | min. 75 x 60 |
4. Obojstranná tematická podložka - Povolania
|
|
---|---|
Funkcia |
Obojstranná podložka ponúka min. 20 vybraných povolaní – klasických aj moderných – a pracovných nástrojov, ktoré sa s nimi spájajú. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je vhodná tiež na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | spoj povolanie s predmetom/mi, ktoré sa pri jeho výkone používajú spoj všetkých predstaviteľov povolaní a o každom niečo porozprávaj naprogramuj trasu na základe otázky a pod. |
rozmery podložky | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
5. Obojstranná tematická podložka - Rozprávky I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka s ilustráciami z rozprávok rozvíja u detí nielen algoritmické myslenie a matematické predstavy, ale aj fantáziu, slovnú zásobu a komunikatívne zručnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery podložky | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
rozprávkové motívy | min. Ťahal dedko repu, Tri prasiatka a vlk |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | prerozprávaj rozprávku dokonči načatú rozprávku vytvor vlastnú verziu rozprávky spoj všetky zvieratá postupuj po repkách od najmenšej po najväčšiu a pod. |
6. Obojstranná tematická podložka - Rozprávky II.
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka s ilustráciami z rozprávok rozvíja u detí nielen algoritmické myslenie a matematické predstavy, ale aj slovnú zásobu a komunikatívne zručnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery podložky | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
rozprávkové motívy | Domček, domček, kto v tebe býva Červená čiapočka a pod. |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | prerozprávaj rozprávku, dokonči načatú rozprávku, vytvor vlastnú verziu rozprávky, spoj všetky zvieratá a pod. |
7. Obojstranná tematická podložka - Tvary a farby/Svet okolo nás
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedna strana podložky sa zameriava na geometrické tvary, farby a veľkosť, druhá ponúka obrázky rastlín, živočíchov a vecí, ktoré nás obklopujú. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je vhodná tiež na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery podložky | min. 90 x 60 cm |
počet políčok | min. 6 x 4 |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
8. Transparentná podložka veľká
|
|
---|---|
Funkcia |
Priehľadný materiál a štvorcová sieť umožňujú deťom a učiteľom pripraviť si aktivitu podľa vlastných predstáv, a to aj v kombinácii s tematickými kartičkami či vlastnoručne vytvorenými obrázkami. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie aj fantáziu. Podložka je vhodná tiež na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery | min. 90 x 60 cm |
počet políčok | min. 6 x 4 |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
9. Obojstranná tematická podložka - Lesné zvieratá
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka je zameraná na bližšie spoznávanie živočíchov typických pre našu krajinu: od najmenších po najväčšie, od bezstavovcov po stavovce. Nabáda deti k ich pozorovaniu, vzájomnému porovnávaniu a určovaniu, akým spôsobom sa pohybujú, čím sa živia, čím sa líšia, čím podobajú. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie, ale i fantáziu, slovnú zásobu a komunikatívne zručnosti. Podložka je vhodná aj na hrové aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | Ktoré zo zvierat na podložke si už videl/a vo voľnej prírode? Nájdi živočíchy, ktoré sa živia iba rastlinami. Pospájaj mäsožravce. Vyhľadaj zvieratá, ktoré žijú v čriedach a pod. |
10. Obojstranná tematická podložka - Ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka zameraná na rozpoznávanie rôznych druhov domáceho aj exotického ovocia a zeleniny. Približuje deťom miesto ovocia a zeleniny v správnej výžive, možnosti ich každodenného využitia. |
Deti sa formou hry učia základom programovania, rozvíjajú si logické myslenie, priestorové vnímanie, ale i fantáziu, slovnú zásobu a komunikatívne zručnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | Ktoré druhy ovocia rastú v našich záhradách a ovocných sadoch? Nájdi exotické ovocie. Spoj ovocie, ktoré rastie na stromoch. Vyhľadaj ovocie, ktoré pestujeme v záhrade, ale rastie aj v lese a pod. |
11. Obojstranná tematická podložka - Slnečná sústava a vesmír
|
|
---|---|
Funkcia |
Podložka prebúdza u detí prvotný záujem o vesmír a miesto našej planéty v ňom. Približuje rôzne vesmírne telesá – hviezdy, planéty, mesiace, asteroidy a kométy, ako aj spôsoby, akými ľudia vesmír skúmajú. |
Zároveň u detí rozvíja algoritmické myslenie a matematické predstavy, ale aj fantáziu, slovnú zásobu a komunikatívne zručnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery podložky | min. 75 x 60 cm |
počet políčok | min. 5 x 4 |
materiál | Podložka vyrobená z odolného materiálu je vhodná na zem aj na stôl. |
aktivity | Nájdi všetky planéty našej slnečnej sústavy, nájdi vesmírne telesá, ktoré nie sú planéty, spoj planétu Zem s naším Mesiacom, spoj planétu Zem s naším Slnkom a pod. |
12. Ja a moja rodina
|
|
---|---|
Funkcia |
Deti majú k dispozícii dostatok figúrok, aby si vyskladali rodinu podľa svojich predstáv. Didaktická pomôcka je zároveň vhodná na matematické aktivity – triedenie, počítanie, priraďovanie, porovnávanie či vytváranie logických radov. |
Práca s didaktickou pomôckou podporuje aj rozvoj jemnej motoriky, koordinácie oko – ruka a priestorovej orientácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet figúrok, farby, výška | min. 72 figúrok, min. 6 druhov v min. 6 farbách, výška min. 6 cm |
13. XL navliekacie koráliky
|
|
---|---|
Funkcia |
Práca s korálikmi podporuje u detí rozvoj zmyslov, jemnej motoriky, koordinácie oko – ruka, koncentrácie a kreativity. Koráliky sú vhodné aj na prvé matematické aktivity, ako sú triedenie podľa tvaru a farby, priraďovanie, porovnávanie, vytváranie logických radov a počítanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | balenia | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet, tvary, farby | min. 8 korálikov v min. 4 tvaroch a min. 6 farbách (min. 3,5 cm) min. 6 šnúrok s dĺžkou min. 65 cm |
14. Magnety, slnečná sústava
|
|
---|---|
Funkcia |
Pomocou súpravy min. 12 veľkých farebných a realisticky detailných magnetov žiaci vytvoria na magnetickej tabuli obraz našej slnečnej sústavy a spoznávajú našich najbližších vesmírnych susedov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje min.: | Slnko - priemer min. 25 cm planéty Merkúr, Venuša, Zem, Mars, Jupiter, Saturn, Urán, Neptún planétku Pluto Mesiac, pás asteroidov |
vhodné pre deti od 5 rokov |
15. Magnety, rastlina
|
|
---|---|
Funkcia |
Pomocou súpravy farebných a realisticky detailných magnetov žiaci vytvoria na magnetickej tabuli životný cyklus fazule a jablone. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet magnetiek | min. 12 magnetiek |
najväčší diel | min. 22 x 18 cm |
vhodné pre deti od 5 rokov |
16. Magnety, vývin žaby
|
|
---|---|
Funkcia |
Pomocou súpravy veľkých farebných a realisticky detailných magnetov znázorňujúcich jednotlivé vývinové štádia žaby žiaci vytvoria na magnetickej tabuli jej životný cyklus. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. 9 dielna sada: | vajíčka, žubrienka1, 2, 3, žubrienka s nohami 1,2,3, nedospelá žaba 1,2, dospelá žaba |
rozmery najväčšieho dielu | min. 20 x 20 cm |
vhodné pre deti od 5 rokov |
17. Sada rozprávky I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada ponúka široké možnosti využitia. Dieťa môže prerozprávať rozprávkový príbeh, dokončiť načatý príbeh alebo vymýšľať jeho vlastné verzie. |
Podporuje u detí rozvoj predčitateľskej gramotnosti, reči a slovnej zásoby, rozumových schopností, komunikatívnych zručností, estetického cítenia, fantázie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 12 magnetiek – O troch prasiatkach, kartičky s aplikačnými otázkami a aktivitami dodávané v praktickom boxe |
18. Sada rozprávky II.
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada široké možnosti využitia. Dieťa môže prerozprávať rozprávkový príbeh, dokončiť načatý príbeh alebo vymýšľať jeho vlastné verzie. |
Podporuje u detí rozvoj predčitateľskej gramotnosti, reči a slovnej zásoby, rozumových schopností, komunikatívnych zručností, estetického cítenia, fantázie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 12 magnetiek – Červená čiapočka, kartičky s aplikačnými otázkami a aktivitami, dodávané v praktickom boxe |
19. Sada rozprávky III
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada ponúka široké možnosti využitia. Dieťa môže prerozprávať rozprávkový príbeh, dokončiť načatý príbeh alebo vymýšľať jeho vlastné verzie. |
Podporuje u detí rozvoj predčitateľskej gramotnosti, reči a slovnej zásoby, rozumových schopností, komunikatívnych zručností, estetického cítenia, fantázie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 12 magnetiek z rozprávky - Ťahal dedko repu, kartičky s aplikačnými otázkami a aktivitami dodávané v praktickom boxe |
20. Farebné kamene - kreatívna sada
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebné kamene poskytujú množstvo vzdelávacích aktivít, ako sú rozpoznávanie farieb, tvarov a veľkostí, počítanie, triedenie, porovnávanie či vytváranie logických radov. Zároveň podporujú rozvoj koncentrácie, pozorovacej schopnosti, práce podľa predlohy, priestorovej predstavivosti, jemnej motoriky, ale aj fantázie, kreativity a estetického cítenia. |
Z kameňov rôznych farieb, tvarov a veľkostí vytvoria deti podľa predlohy, ale aj vlastnej fantázie 2D a 3D objekty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 48 farebných kameňov v min. 4 rôznych veľkostiach a min. 6 farbách, min. 12 obojstranných kariet s aktivitami |
vhodné pre deti od 2 rokov |
21. Zväčšovacie sklíčka JUMBO alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Lupy, určené do detských rúk, umožňujú malým bádateľom pozorovať v interiéri aj exteriéri rôzne malé predmety, rastliny a živočíchy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 6 ks v rôznych farbách, zväčšenie: min. 4,5–krát, priemer lupy: min. 11 cm |
vhodné pre deti od 3 rokov |
22. Domáce zvieratá - magnetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dieťa môže pomocou magnetiek skladať jednotlivé zvieracie rodinky (samec, samica, mláďa), rozdeliť domáce zvieratá na domácich miláčikov a hospodárske zvieratá, vytvoriť si svoju vlastnú farmu a porozprávať príbehy, ktoré sa na nej odohrávajú. |
Sada magnetiek približuje deťom atraktívnou formou svet domácich zvierat. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 magnetiek domáce zvieratá, rozmery najväčšieho dielu min. 14 x 12 cm, dodávané v praktickom boxe |
23. Ovocie - magnetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada magnetiek približuje deťom atraktívnou formou ovocie. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 21 magnetiek, rozmery najväčšieho dielu min. 10 x 14 cm dodávané v praktickom boxe |
24. Zelenina - magnetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada magnetiek približuje deťom atraktívnou formou zeleninu. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 21 magnetiek, rozmery najväčšieho dielu min. 14 x 11 cm dodávané v praktickom boxe |
25. Magnetické farby
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada na rozpoznávanie farieb a pochopenie princípov magnetizmu je zároveň vhodná na triedenie, počítanie, vytváranie logických radov a precvičovanie jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 8 magnetiek v min. 8 farbách, min. 8 farebných pohárov, výška pohára: min. 25 cm |
vhodné pre deti od 3 rokov |
26. Magnety, potraviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Súprava obsahuje ilustrácie jedál zo všetkých skupín potravinovej pyramídy. Učí deti základom správnej výživy a stolovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsahuje | min. 35 ks, podložka min. rozmery (42 x 30,5 cm) |
vhodné pre deti od 3 rokov |
27. Lesné zvieratá - magnetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Sada magnetiek približuje deťom atraktívnou formou svet lesných zvierat. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 25 magnetiek lesné zvieratá, min. 25 magnetiek s pomenovaním zvierat rozmery najväčšieho dielu min. 10 x 15 cm, dodávané v praktickom boxe |
zvieratá - min. druhy | ďateľ. diviak, hlucháň, jazvec, jeleň, jež, kliešť, križiak, kukučka ,kuna, líška, medveď, mravec, muflón, orol, roháč, rosnička, rys, salamandra, slimák, srnec, užovka, veverica, vlk, výr a pod. |
28. Sada min. 500 kociek
|
|
---|---|
Funkcia |
Z odolných kociek v žiarivých farbách môžu deti vytvárať rozmanité objekty. |
Umožňuje formou hry realizovať aj ďalšie vzdelávacie aktivity, ako sú rozpoznávanie farieb, triedenie, porovnávanie, počítanie či vytváranie logických radov. Základná matematická sada a Konštrukčná sada. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podporuje | konštrukčných zručností, tvorivej kreativity, logického myslenia a koncentrácie, práce podľa predlohy, priestorového vnímania, jemnej motoriky, koordinácie oko – ruka, sociálnych zručností |
sada obsahuje | min. 500 kociek v min. 10 farbách, strana kocky: min. 2 cm |
29. Supersada na triedenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Súprava sa zameriava na rozvoj matematických schopností a predstáv. Je určená na počítanie, triedenie, porovnávanie, vytváranie vzorov a logických radov. |
Práca s didaktickou pomôckou zároveň podporuje rozvoj jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 600 predmetov rôznych tvarov a farby, min. 6 misiek na triedenie |
30. Rozprávky
|
|
---|---|
Funkcia |
Deti môžu rozprávkový príbeh prerozprávať, ale aj vytvoriť si jeho vlastnú verziu alebo vymyslieť varianty: Čo by bolo, keby. Prostredníctvom príbehov sa učia pochopiť, čo je dobré a čo zlé, porozumieť medziľudským vzťahom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 32 dielov, rozmer najväčšieho dielu: min. 25 x 25 cm, rozmer najmenšieho dielu: min. 20 x 20 cm, hrúbka postavičky: min. 2 cm |
drevená súprava obsahuje postavičky a dekorácie k rozprávkam | O troch prasiatkach, O troch medveďoch, O troch múdrych kozliatkach, Snehulienke a siedmich trpaslíkoch a pod. |
31. Farebné kamene - triedna sada
|
|
---|---|
Funkcia |
Veľký počet kameňov rôznych farieb, tvarov a veľkostí umožňuje viacerým deťom súčasne vytvárať kreatívne 2D a 3D objekty podľa predlohy, ale aj vlastnej fantázie. |
Farebné kamene poskytujú množstvo vzdelávacích aktivít, ako sú rozpoznávanie farieb, tvarov a veľkostí, počítanie, triedenie, porovnávanie či vytváranie logických radov. Zároveň podporujú rozvoj koncentrácie, pozorovacej schopnosti, práce podľa predlohy, priestorovej predstavivosti, jemnej motoriky, ale aj fantázie, kreativity a estetického cítenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 252 kameňov v min. 6 tvaroch a min. 6 farbách, min. 47 kartičiek s akitivitami, min. 3 spinery v plastovom boxe |
32. Zvieratá z farmy
|
|
---|---|
Funkcia |
Didaktická pomôcka je vhodná na rozpoznávanie zvierat žijúcich na farme, ale aj na matematické aktivity, ako sú triedenie, počítanie, priraďovanie, porovnávanie či vytváranie logických radov. |
Práca s didaktickou pomôckou podporuje aj rozvoj jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 72 ks, min. 6 druhov v min. 6 farbách (sliepka, krava, kačka, kôň, prasa a ovca a pod.) |
Dodávané v plastovom obale. |
33. Puzzle Spoznávame ľudské telo - dievča
|
|
---|---|
Funkcia |
Obojstranné otáčacie puzzle oboznamuje deti s ľudským telom a pomáha im spoznávať jeho vonkajšie časti. Po otočení poskladaného puzzle na druhú stranu sa deti zasa dozvedia, čo sa ukrýva vnútri ich tela – kostra! |
Pomôcka podporuje rozvoj prírodovednej gramotnosti aj jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada osahuje | min. 26 dielikov, výška zloženého puzzle min. 100 cm |
pre deti od 3 rokov |
34. Puzzle Spoznávame ľudské telo - chlapec
|
|
---|---|
Funkcia |
Obojstranné otáčacie puzzle oboznamuje deti s ľudským telom a pomáha im spoznávať jeho vonkajšie časti. Po otočení poskladaného puzzle na druhú stranu sa deti zasa dozvedia, čo sa ukrýva vnútri ich tela – kostra |
Pomôcka podporuje rozvoj prírodovednej gramotnosti aj jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 24 dielikov, výška zloženého puzzle min. 100 cm |
pre deti od 3 rokov |
35. Ľudské príbytky vo svete
|
|
---|---|
Funkcia |
Je vhodná aj ako doplnok k učebnej pomôcke Deti sveta. Deti tak spoznajú nielen príslušníkov rôznych rás a národnosti, ale aj spôsob ich bývania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 15 drevených ľudských príbytkov, rozmery príbytkov: hrúbka – min. 3 cm, výška najväčšieho – min. 13 cm, výška najmenšieho – min. 5,5 cm |
36. Domáce zvieratá
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebné domáce zvieratá sú vhodné na triedenie podľa farby, druhu, počítanie, priraďovanie, porovnávanie či vytváranie logických radov. |
Práca s domácimi zvieratami podporuje aj rozvoj jemnej motoriky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 72 ks – po min. 12 psov, mačiek, rýb, králikov, vtákov, morčiat a pod., veľkosť zvieratiek: min. 3 cm |
37. Pieskovisko
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyzerá ako piesok, má však množstvo ďalších výhod – jemnú textúru, ľahko sa modeluje, umožňuje vytvarovať aj najjemnejšie detaily. Navyše nie je sypký a nevysychá. Štartovacia sada obsahuje praktický extra pevný box s vekom, ktorý sa môže použiť aj ako pieskovisko. |
Jemný, netoxický modelovací piesok v praktickom boxe s vekom, ktorý sa môže použiť aj ako pieskovisko. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 6 kg modelovacieho piesku, min. 10 formičiek, úložný box s vekom |
38. Obrázkové kartičky
|
|
---|---|
Funkcia |
Obrázky domácich zvierat, ich obydlí a produktov, ktoré nám dávajú hospodárske zvieratá, zvierat žijúcich vo voľnej prírode, exotických zvierat a tiež vybraných vecí vôkol nás umožňujú deťom vytvárať tematické súbory a vymýšľať rôzne príbehy. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 60 kartičiek, rozmer kartičky: min. 7 x 8 cm |
39. Tematické kartičky - Aktivity
|
|
---|---|
Funkcia |
Kartičky so znázornenými detskými aktivitami a číslami v 4 farbách majú široké možnosti využitia vo vzdelávacom procese. Vhodné sú aj na hrové aktivity vo dvojici či skupinách. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 kartičiek, rozmer kartičky: min. 14 x 14 cm |
40. Tematické kartičky - Domáce zvieratá
|
|
---|---|
Funkcia |
Kartičky sú zamerané na spoznávanie sveta domácich zvierat. Umožňujú deťom vytvárať rozličné tematické súbory a vymýšľať príbehy – od zvieracích rodín po život na farme. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 kartičiek, rozmer kartičky: min. 14 x 14 cm |
41. Tematické kartičky - Lesné zvieratá
|
|
---|---|
Funkcia |
Kartičky zamerané na spoznávanie jednotlivých živočíšnych druhov obývajúcich naše lesy. Sú vhodné aj na hrové aktivity vo dvojici či skupinách. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množsto | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 kartičiek, rozmer kartičky: min. 14 x 14 cm |
42. Tematické kartičky - Povolania
|
|
---|---|
Funkcia |
Obrázky vybraných klasických aj moderných povolaní a pracovných nástrojov, ktoré sa s nimi spájajú, sú vhodné aj na hrové aktivity vo dvojici či skupinách. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 kartičiek, rozmer kartičky: min. 14 x 14 cm |
43. Tematické kartičky - Ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Kartičky zamerané na rozpoznávanie jednotlivých druhov domáceho aj exotického ovocia a zeleniny. Sú vhodné aj na hrové aktivity vo dvojici či skupinách. |
Podporuje u detí rozvoj reči a slovnej zásoby, predčitateľskej gramotnosti, rozumových schopností, fantázie, komunikatívnych zručností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sada obsahuje | min. 20 kartičiek, rozmer kartičky: min. 14 x 14 cm |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia - MŠ v mestskej časti Bratislava- Petržalka podľa požiadavky objednávateľa. |
2. Umožňuje sa predloženie ekvivalentov, t.j. namiesto požadovaných didaktických pomôcok a hračiek predloženie podobných didaktických pomôcok a hračiek slúžiacich na rovnaký účel. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
4. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
5. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak je tovar poškodený alebo vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
6. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
7. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar. |
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
9. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru na miesta plnenia. |
10. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru oprávnený prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
11. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
12. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
14. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
15. Didaktické pomôcky a hračky musia byť vhodné pre deti predškolského veku. |
16. Porušenie osobitnej požiadavky č. 1,2,3,11 a 15 sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy okamžite odstúpiť. |
MŠ Bohrova 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
09.11.2023 10:00 — 27.11.2023 08:16
51,00 ks
2 096,40
1 747,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2023 08:34
08.11.2023 08:14
08.11.2023 08:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2023 15:54 - Vstupná ponuka | 2 096,40 | € | Cena s DPH |
06.11.2023 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 095,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: