• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202312190

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2023 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202312190

OF-281193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8535148

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

36265721

IXTENT Slovakia s.r.o.

Šulekova 2, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora Nintex Workflow Enterprise

Nintex

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licenčnej podpory aplikačného programu Nintex workflow enterprise na 1 rok
Funkcia
Nákup licenčnej podpory aplikačného programu Nintex Workflow Enterprise na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Annual Software Assurance pre licencie Nintex Workflow Enterprise edition ks 2
Premium Support – Add – On pre licencie Nintex Workflow Enterprise edition ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za poskytnuté až potom, ako bude Objednávateľovi doručený email s originálnym licenčným kľúčom, ktorého zadanie v programe Nintex Workflow Enterprise umožní Objednávateľovi využívanie služieb podpory v celom rozsahu požadovanom v predmete tejto zmluvy.
Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhejzmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môžedodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhejzmluvnej strane písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne Objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikácioupredmetu zákazky.
Dodávateľ zabezpečí podporu podľa tejto zmluvy na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti
Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu v zmysle bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučnýprístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne suvedením novej e-mailovej adresy.
Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 odst. 1 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len "zákon o dani z pridanej hodnoty").
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude doSR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnejponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľnie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o dani z pridanej hodnoty a budepovinný odviesť DPH v SR podľa zákona o dani z pridanej hodnoty.
Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípadenesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovaniaDodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto zmluvy.
Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originálpotvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu.
Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušeniezmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2023 09:00 — 10.11.2023 15:00

4,00 ks

17 896,47

17 896,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.10.2023 15:35

06.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 09:32 - Vstupná ponuka 17 540,00 € Cena bez DPH
06.11.2023 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 17 540,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS