• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2023 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202312178

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2023 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202312178

OF-281300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8535093

Objednávateľ

30810787

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky

Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie vrátane zabezpečenia distribučných služieb elektrickej energie a služieb spojených s využitím distribučnej sústavy

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane zabezpečenia distribučných služieb elektrickej energie a služieb spojených s využitím distribučnej sústavy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba VT MWh 200
Počet rokov dodávky elektrickej energie jeden kalendárny rok 1
Termín začatia dodávky elektrickej energie kalendárny rok 1.1.2024 - 31.12.2024
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód odberného miesta 24ZSS91072200007
Veľkosť hlavného ističa 200A
Tarifa 1T
Napäťová úroveň NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača/budúceho dodávateľa (ďalej len „dodávateľa“) zabezpečiť do OM dodávku a distribúciu elektriny vrátane s tým súvisiacich ostatných regulovaných služieb a prevziať zodpovednosť za odchýlku za OM verejného obstarávateľa.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok. Dodávateľ sa zmluvne zaviaže v stanovenom období a za dohodnutých podmienok zabezpečiť pre verejného obstarávateľa nepretržité, plynulé a spoľahlivé dodávky elektrickej energie riadne a včas, v najvyššej možnej kvalite v dohodnutom množstve. Verejný obstarávateľ bude požadovať od dodávateľa zabezpečiť bez zbytočných prieťahov riešenia odstránenia porúch spôsobujúcich obmedzenie dodávky elektrickej energie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na neúčtovanie aktivačného a deaktivačného poplatku za prebratie, resp. odovzdanie OM.
Verejný obstarávateľ požaduje garantovanie dostupnosti osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (meno a tel. kontakt).
Cena za združenú dodávku elektriny bude tvoriť súčet ceny za dodávku silovej elektriny a ceny za zabezpečenie distribučných služieb. Verejný obstarávateľ bude požadovať dodávku elektrickej energie na obdobie od 01. 01. 2024 do 31. 12. 2024 .
Predpokladaná ročná spotreba vo VT 200 MWh je vypočítaná aritmetickým priemerom zo spotrieb za posledné tri roky (2020, 2021, 2022).
Celková cena uvedená v Zmluve je určená na základe predpokladaného množstva odobratej elektrickej energie vrátane distribučných služieb v čase vzniku Zmluvy.
Meranie odobratej elektriny a odpočty určeného meradla, vrátane vyhodnocovania, odovzdania výsledkov merania a ostatných informácií potrebných pre vyúčtovanie dodávky elektriny vykonáva PDS. Odpočet určeného meradla sa vykonáva v súlade s Prevádzkovým poriadkom.
Objednávateľ nemusí spotrebovať celý objem objednanej elektrickej energie.
Dodávateľ môže faktúrovať len reálne namerané množstvo elektrickej energie.
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uvedené množstvo je  len indikatívne a referenčné a predstavuje predpokladanú spotrebu za 12 mesiacov. Dodávateľ je povinný do 10 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať Objednávateľovi podrobnú kalkuláciu ceny s podpisom oprávnenej osoby a pečiatkou.
Nedodržanie podmienok uvedených v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny  nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Verejný obstarávateľ požaduje v lehote do 10 dní predložiť:
Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka el. energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. Dodávateľ predloží platné Povolenie na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike.
Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu.
Originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnými spoločnosťami na vymedzenom území pre celé zmluvné obdobie alebo ekvivalent dokladu.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, - vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
Splatnosť doručenej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia do sídla odberateľa.
Všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa , ktoré rozširujú ustanovenia Zmluvy nad rámec jej základných dohodnutých náležitostí t.j.dohodnutých zmluvných podmienok sú neplatné, najmä v prípade vplyvu na dohodnuté trvanie zmluvy a dohodnutú výšku finančného plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

200,00 MWh

58 800,00

49 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2023 14:39

06.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2023 09:53 - Vstupná ponuka 56 016,00 € Cena s DPH
06.11.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 56 016,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS