36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36785512
SOFTIP, a. s.
Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK
Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie,
Služba
1. Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. |
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy. |
PODMIENKA NA POSKYTOVATEĽA |
Úspešný poskytovateľ musí v čase uzatvorenia servisnej zmluvy disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň utajenia VYHRADENÉ a to minimálne po celú dobu platnosti servisnej zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia produktov | |
- | Windows Server |
- | Windows klient |
- | Active Directory |
- | Group policy object |
- | Failover cluster |
- | MS Exchange |
- | MS SQL |
- | MS SharePoint |
Paušálne služby | ******************** |
1) Proaktívna podpora | |
a) Governance a sledovanie zmien | Áno |
b) Štvrťročné workshopy pre zmeny a nové funkcionality | Áno |
2) Reaktívna podpora | 8 predplatených hodín mesačne (čerpanie 2x pri prácach mimo 5x8, prenositeľnosť v rámci kvartálu) |
2.1) Popis služieb | |
a) Podpora podľa požiadaviek | Áno |
b) Zmeny, inštalácie a rekonfigurácie podľa požiadaviek | Áno |
c) Riešenie požiadaviek a incidentov | Áno |
2.2) Typy požiadaviek | |
a) IT Help | Áno |
b) Incident | Áno |
c) Servisná požiadavka | Áno |
d) Konzultácia/Workshop | Áno |
e) Projektová podpora | Áno |
f) Vzdelávanie/Adaptácia | Áno |
3) Incident manažment | SLA parametre 8x5 |
3.1) Popis služieb | |
a) Service Desk - web, email, telefón | Áno |
b) Mesačné reporty SLA | Áno |
3.2) Typy incidentov | parametre TFR/TTF |
a) Incident s vysokou prioritou | 1h/4h |
b) Incident s bežnou prioritou | 2h/1d |
c) Incident s nízkou prioritou | 2h/1w |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
II. CENA: |
1. Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY A PODMIENKY NA POSKYTOVATEĽA: |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby podpory Microsoft uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu po dobu 12 mesiacov, so začiatkom plnenia predmetu zmluvy odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania služieb podpory je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podmienkou potvrdenia akceptačného protokolu zo strany objednávateľa je riadne predloženie dokladov v zmysle nižšie uvedených bodov 3. a 7. článku III. zmluvy (Plnenie predmetu zmluvy). |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory. |
3. Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie požadovaných služieb. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa. |
4. Poskytovateľ zabezpečí pre služby Microsoft osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa, ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. Oprávnená osoba bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami objednávateľa |
pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve. |
5. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
6. Poskytovateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet čerpaných hodín a cenu za položku s vyčíslením celkovej ceny. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa. |
7. Pre plnenie predmetu zmluvy sa vyžaduje aby mal poskytovateľ platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ po celú dobu platnosti servisnej zmluvy. V prípade, ak v čase uzatvorenia servisnej zmluvy nebude poskytovateľ disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ, objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť jednorazovú faktúru na cenu predmetu zmluvy do piatich pracovných dní od začatia poskytovania služieb podpory. Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Emailová adresa na zaslanie elektronickej faktúry je faktury@nbu.gov.sk. |
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
6. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. PROTIKORUPČNÁ DOLOŽKA: |
1. Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu. |
2. Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že: |
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania, |
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania, |
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia, |
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom. |
3. Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy. |
4. V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že |
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy, |
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom, |
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu. |
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy. |
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti |
s porušením tejto protikorupčnej doložky. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či poskytovateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada poskytovateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy. |
2. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok. |
3. Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy, sa poskytovateľ už samotnou registráciou do systému zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronickej platformy, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
4. Poskytovateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie poskytovateľa odstúpiť od zmluvy. |
5. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00
1,00 celá zákazka
25 632,00
21 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2023 11:54
08.11.2023 10:00
08.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2023 13:35 - Vstupná ponuka | 25 632,00 | € | Cena s DPH |
07.11.2023 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 632,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: