• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202312104

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202312104

OF-281081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8543996

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozhlasové, televízne prijímače a príslušenstvo

TV prijímač, televízor, držiak na stenu pre TV

  • 32324100-1 - Farebné televízory
  • 38820000-9 - Diaľkové ovládanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. TV prijímač
Funkcia
TV prijímač pre využitie na pracovisku pohotovostnej časti, v konferenčných a rokovacích miestnostiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TV prijímač ks 5
Uhlopriečka obrazovky palce 85 86
Frekvencie panela Hz 50/60
Hudobný výkon W 20
Počet HDMI ks 3
Počet USB ks 1
Hmotnosť výrobku kg 45,9
Spotreba energie v bežnom režime kWh/1000h 168
VESA prichytenie mm 600x300 600x400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia displeja LED
Rozlíšenie displeja Minimálne 4K Ultra HD (3840 x 2160 px)
Typ tuneru DVB-T2, DVB-C, DVB-S2
HDR (vysoký dynamický rozsah) áno
Smart TV áno
HbbTV áno
WIFI áno
Internetový prehliadač áno
Web aplikácie O2 TV, YouTube, NETFLIX, HBO Max, Voyo, Disney+, Apple TV, Prime Video, Skylink Live TV, Magio, Facebook, Kuki, Lepšia.TV, Rakuten TV, Sledovanie.tv, Spotify, Twitch
DLNA áno
Prehrávanie multimédií z USB/HDD áno
Fast scan - Automatické ladenie Skylink áno
SMART áno
Bezdrôtové pripojenie WI-FI, Bluetooth, AirPlay, zrkadlenie obrazu
Vstupy HDMI, USB, CI slot, LAN (ethernet)
Výstup digitálny optický
Príslušenstvo napájací kábel, smart ovládač, návod v slovenskom alebo českom jazyku
Modelový rok 2023
 2. Držiak na stenu pre TV prijímač
Funkcia
Fixný držiak na stenu pre umiestnenie a upevnenie TV prijímača.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držiak na stenu pre TV prijímač ks 5
Veľkosť TV, ktorý bude na držiaku umiestnený palce 85 86
Nosnosť kg 60
Vzdialenosť od steny (hĺbka) cm 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určenie nástenný
Typ fixný (pevný)
VESA prichytenie kompatibilné s TV vyššie vyšpecifikovaným (600x300 alebo 600x400)
Materiál oceľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zaistená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľ súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi: podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba Objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy v zmysle platných STN, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom vrátane návodu na obsluhu, ktorý musí byť predložený v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy jednorazovo, nie čiastkovo.
Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou bude vystavený dodací list potvrdený oboma zmluvnými stranami.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.11.2023 10:00 — 08.12.2023 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

8 209,50

6 841,27

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2023 08:33

07.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 79
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2023 12:47 - Vstupná ponuka 6 720,00 € Cena s DPH
27.10.2023 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 6 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS