• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:50

Detail zákazky Z202312103

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 11:50

Základné údaje

Z202312103

OF-280523

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592609

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup plottra 36´´

Plotter 36"

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30216110-0 - Skenery na používanie s počítačom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plotter 36"
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup multifunkčnej tlačiarne MFP - plottra 36", ktorý je univerzálnym komplexným systémom pre skenovanie, kopírovanie, archivovanie, distribuovanie a tlač mapových podkladov a technických dokumentov, resp. veľkoformátových dokumentov pri mimoriadnej presnosti a detailoch. Požadované parametre sú podrobnejšie rozpísané v technickej špecifikácii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plotter 36" – skenovanie, kopírovanie a tlač technických dokumentov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie: skenovanie, kopírovanie, tlač
Rýchlosť tlače: 180 A1/hr, 19.3 sec/A1
Dodávaný objem tlačovej kazety: min. 300 ml (C, M, Y, G, pK, mK) a min. 130 ml (C, M, Y, G, pK, mK)
Formáty médií (rolky): od 279 do 914 mm
Vonkajší priemer rolky: min. 140 mm
Primárne podporované aplikácie: Line drawings; Maps; Orthophotos; Presentations; Renderings
Formáty papiera: A4, A3, A2, A1, A0
Podporované typy médií: - Kancelársky a kriedový papier (kancelársky, kriedový, kriedový s vysokou gramážou, kriedový matný so super vysokou gramážou, farebný) - Technický papier (pauzovací, priesvitný, pergamen)
Podporované typy médií (pokr.): - Fólie (číra, matná, polyesterová) - Fotografický papier (saténový, lesklý, pololesklý, matný, vysoko lesklý)- Priehľadný
Podporované typy médií (pokr.): - Samolepiace (obojstranná viditeľnosť, pre vnútorné použitie, polypropylén, vinyl)
Technológia tlače 6-farebný integrovaný typ - C, M, Y, G, pK, mK - 6 čipov na tlačovú hlavu x 1 tlačová hlava
Kvalita farebnej tlače (najlepšia): optimalizované rozlíšenie až 2400 x 1 200 dpi
Veľkosť kvapky atramentu: max. 6 pl (C, M, Y, G, pK); max. 9 pl (mK)
Veľkosť modelu: 914 mm
Štandartná veľkosť pamäte: 128 GB (spracovanie súborov)
Veľkosť pevného disku 500 GB s automatickým šifrovaním
Štandardná možnosť pripojenia: Gigabit Ethernet (1000Base-T), s podporou nasledujúcich štandardov: TCP / IP, BootP / DHCP (iba IPv4), DHCPv6, TFTP (iba IPv4), SNMP (v1, v2c, v3), kompatibilný s Apple Bonjour, WS Discovery
Štandardná možnosť pripojenia (pokr.): zabudovaný webový server (HTTP, HTTPS), IPsec, SMTP (e-mail), sieťová tlač Raw IP (9100), LPD, IPP, WS Print, NTLM v2, SMBv3, SSL / TLS, 802.1X overovania (LEAP, PEAP , EAP-TLS), DFS
Rozlíšenie skenera, voliteľné: max. 600 dpi
Formát skenu: JPEG, TIFF and multipage TIFF, PDF and multipage PDF
Možnosť mobilnej tlače: Direct print from mobile apps on iOS, Android, and Chrome OS; email printing with HP ePrint and HP Smart app for iOS and Android
Bezdrôtová sieť LAN
Tlačové jazyky Adobe PostScript 3 / Adobe PDF 1.7, HP-GL / 2, HP-RTL, TIFF, JPEG, CALS G4
Nastavenie zmenšenia/zväčšenia kópie: od 25 do 400%, at 1% increment
Spracovanie upraveného výstupu Podávanie listov / Automatické predné podávanie z dvoch roliek / Inteligentné prepínanie rolí / Iintegrovaný výstupný stohovací zásobník / Kôš na médiá / Automatická vodorovná rezačka
Spracovanie upraveného výstupu (pokr.): Skener: priamy priechod papierových a kartónových predlôh pri skenovaní
Cesta k tlači: Priama tlač z USB flash / Tlač zo zdieľanej sieťovej / Tlač z e-mailu / Ovládač HP pre Windows / HP Print Service pre Android / Ovládač Apple AirPrint pre MacOS a pre iOS / HP Print pre Chrome OS
Cesta k tlači (pork.): HP Click / Aplikácia HP Smart pre iOS a Android
Súčasť zaradenia: touch screen; veľkosť: 15,6 "; plnofarebný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí byť v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami a v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikát o zhode a pôvode výrobku). Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi prospektový materiál ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Objednávateľ po obdržaní ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a zároveň si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Na tovar sa požaduje záruka 36 mesiacov. Počas plynutia záručnej doby za dodaný tovar je Dodávateľ povinný prípadné vady tovaru bezplatne odstrániť. Všetky náklady súvisiace s odstránením vád (práca, náhradné diely, dodacie náklady) počas záručnej doby bude znášať Dodávateľ.
Poruchy budú nahlasované na servisné strediská Dodávateľa Objednávateľom písomnou formou, alebo prostredníctvom elektronickej pošty. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád tovaru bezodkladne a vady odstrániť v čo najkratšom možnom čase. Termín odstránenia vád dohodnú zmluvné strany písomnou formou, inak platí povinnosť Dodávateľa odstrániť vady do 5 pracovných dní od doručenia reklamácie.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.11.2023 00:00 — 22.12.2023 23:59

1,00 počet

10 084,00

10 084,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.11.2023 09:20

16.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 27
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2023 13:06 - Vstupná ponuka 10 080,00 € Cena bez DPH
15.11.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 9 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS