00310689
Obec Ludanice
SNP 448/69, Ludanice, 95611, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Podpora triedeného zberu komunálnych odpadov v Ludaniciach – Kontajnery na odpad
kontajner, nádoba na odpad
Tovar, Služba
1. Kontajner na odpad – 10 m3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 | ||
Výška oka pre hák: | mm | 1570 | ||
Hrúbka podlahovej časti a spodných oblúkov: | mm | 4 | ||
Hrúbka plášťa kontajnera, dvere a čelo: | mm | 3 | ||
Celková dĺžka kontajnerov: | mm | 6000 | ||
Objem: | m3 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hákový systém: | áno |
Zadné dvojkrídlové dvere: | otvárateľné o 250º s upevnením o bok kontajnera |
Bočné bezpečnostné otváranie zadných dverí: | áno |
Povrchová úprava: | z vonkajšej strany kontajnera 2x základný syntetický náter a 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL podľa výberu, z vnútornej strany kontajnera 2xzákladný syntetický náter |
Bezuzlová krycia sieť na kontajner : | 7m x 3m lanko 3mm, oká 5x5cm, dokola gumové lano na upevnenie siete na kontajner |
Min. vonkajšie rozmery kontajnera: | 5900 x 2480 x 1050mm |
2. Kontajner na odpad – 15 m3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 3 | ||
Výška oka pre hák: | mm | 1570 | ||
Hrúbka podlahovej časti a spodných oblúkov: | mm | 4 | ||
Hrúbka plášťa kontajnera, dvere a čelo: | mm | 3 | ||
Celková dĺžka kontajnerov: | mm | 6000 | ||
Objem: | m3 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hákový systém: | áno |
Zadné dvojkrídlové dvere: | otvárateľné o 250º s upevnením o bok kontajnera |
Bočné bezpečnostné otváranie zadných dverí: | áno |
Povrchová úprava: | z vonkajšej strany kontajnera 2x základný syntetický náter a 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL podľa výberu, z vnútornej strany kontajnera 2xzákladný syntetický náter |
Bezuzlová krycia sieť na kontajner : | 7m x 3m lanko 3mm, oká 5x5cm, dokola gumové lano na upevnenie siete na kontajner |
Min. vonkajšie rozmery kontajnera: | 5900x2480x1500mm |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentné výrobky len tovary s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadované výrobky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa (zároveň najneskôr do 30.11.2023). |
Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa (vystaví a zašle objednávku). |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, resp. nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
SNP 448/69, Ludanice, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
17.11.2023 07:00 — 30.11.2023 16:00
1,00 komplet
20 672,00
17 226,67
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2023 15:00
02.11.2023 11:00
02.11.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2023 15:14 - Vstupná ponuka | 17 226,00 | € | Cena bez DPH |
26.10.2023 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 226,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: