• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202312038

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202312038

OF-280983

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8530543

Objednávateľ

35557338

Materská škola

Smetanova 11, Košice, 04003, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Maslo, čerstvé, obsah mliečneho tuku 82% LIPTOV, balenie 125 g kg 430
2. Mlieko, čerstvé, polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter liter 500
3. Mlieko, trvanlivé, polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter liter 2400
4. Mlieko, trvanlivé, plnotučné, obsah tuku 3,5%, balenie 1 liter liter 600
5. Tvaroh, hrudkový s obsahom tuku 2,5%, balenie 3 kg ks 52
6. Tvaroh hrudkovitý s obsahom tuku 2,5%, balenie 250 g ks 160
7. Tvaroh, jemný, termizovaný, neochutený, s obsahom tuku 2,5%, balenie 250 g ks 105
8. Bryndza, plnotučná, ovčí hrudkový syr, kravský hrudkový syr, tuk v sušine min 50 %, balenie 1 kg kg 75
9. Bryndza, plnotučná, ovčí hrudkový syr, kravský hrudkový syr, tuk v sušine min 50 %, balenie 125 g ks 70
10. Smotana, sladká, s obsahom tuku 12%, balenie 1 liter ks 130
11. Smotana, sladká, s obsahom tuku 12%, balenie 250 ml ks 50
12. Smotana, sladká s obsahom tuku 33%, balenie 250 ml ks 40
13. Smotana, pochúťková kyslá, s obsahom tuku 16%, balenie 175 g ks 200
14. Syr mäkký, roztierateľný tavený syr, ošetrené UHT záhrevom, tuk v sušine najmenej 51 %, balenie 100 g ks 85
15. Syr mäkký, roztierateľný tavený syr, ošetrené UHT záhrevom, tuk v sušine najmenej 51 % BAMBINO, balenie 100 g ks 120
16. Syr mäkký, roztierateľný tavený syr, ošetrené UHT záhrevom, tuk v sušine najmenej 51 % Karička, balenie 1kg ks 30
17. Syr tvrdý, polotvrdý, zrejúci, plnotučný syr, 45% tuku v sušine, pasterizované mlieko, balenie 250 g ks 150
18. Syr tvrdý, polotvrdý, zrejúci plnotučný syr, 45% tuku v sušine, pasterizované mlieko, balenie 1 kg kg 55
19. Syr plesnivý s ušľachtilou modrou plesňou vo vnútri hmoty, polomäkký, zrejúci, plnotučný, porciovaný, množstvo sušiny najmenej 48% hmotnosti, množstvo tuku v sušine: 50% hmotnosti, balenie 120 g ks 20
20. Syr tofu, pasterizovaný rastlinný výrobok, vákuovo balený, vyrobený zo slovenskej geneticky nemodifikovanej sóje, balenie 180 g ks 25
21. Syr Parmezán, polotučný syr tvrdý min.32%tuku v sušine, bez prídavku rastlinného tuku, balenie 180g ks 12
22.  Jogurt biely, tuk najmenej 10%, s obsahom živej mikroflóry, balenie 3 kg kg 40
23. Jogurt biely, tuk najmenej 10%, s obsahom živej mikroflóry, balenie 125 g ks 600
24. Jogurt ovocný, smotanový, rôzne ovocné príchute, ochucujúca zložka 18% hmotn., s probiotickou kultúrou, balenie 150 g ks 680
25. Mliečny dezert, tvarohovo – smotanový dezert, balenie 80 g ks 300
26. Termix tvaroh, min. 48 %, smotana 6,5 %, s príchuťou vanilka/ čokoláda,pistácia balenie 90 g ks 450
27. Acidofilné mlieko, biele, mlieko, acidofilná a smotanová kultúra, probiotická kultúra, balenie 250 ml ks 350
28. Acidofilné mlieko, smotanová kultúra ,probiotická kultúra, rôzne príchute/jahoda, vanilka.../ balenie 250ml ks 900
29. Mascarpone, plnotučný, mäkký, smotanový, čerstvý syr balenie 250g ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Syry bez rastliných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží písomnú objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Ak súťažné podklady odkazujú priamo alebo nepriamo na konkrétny druh alebo typ tovaru, je prípustné ponúknuť ekvivalentné riešenie. Uchádzač v takom prípade musí vo svojej ponuke preukázať, že ponúkaný ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom, a to najmä z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty pre verejného obstarávateľa. Uchádzač toto preukáže najmä dokladom o zložení, výrobnom procese alebo opisom daného ekvivalentu.
15. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
16. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný štatutárom alebo oprávnenou osobou , ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23.Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 11, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 310,56

13 310,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2023 09:00

03.11.2023 08:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2023 09:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2023 14:36 - Vstupná ponuka 13 310,56 € Cena s DPH
27.10.2023 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 13 310,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS