• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2023 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2023 09:15

Detail zákazky Z202312025

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2023 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2023 09:15

Základné údaje

Z202312025

OF-280675

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8516607

Objednávateľ

35546204

Základná škola

Mládežnícka 3, Košice, 04015, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mlieko trvanlivé, plnotučné, obsah tuku 3,5%, balenie 1 liter ks 700
2. Mlieko čerstvé, polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter ks 1000
3. Mlieko trvanlivé, polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter ks 1200
4. Maslo, čerstvé, min. obsah mliečneho tuku 82%, balenie 125 g kg 100
5. Maslo, čerstvé, min. obsah mliečneho tuku 82%, balenie 250 g kg 300
6. Tvaroh, hrudkový, s obsahom tuku 2,5%, balenie 250 g ks 40
7. Tvaroh, hrudkový, s obsahom tuku 2,5%, balenie, balenie 3 kg kg 40
8. Smotana sladká, s obsahom tuku 12%, balenie 200 ml ks 10
9. Smotana sladká, s obsahom tuku 10%, balenie 500 ml ks 50
10. Smotana na šľahanie, s obsahom tuku 33%, balenie 1 liter ks 10
11. Smotana trvanlivá, sladká, s obsahom tuku 12%, balenie 1 liter ks 50
12. Smotana pochúťková, kyslá, s obsahom tuku 16%, balenie 250 ml / 175 g ks 30
13.  Smotana pochúťková, kyslá, s obsahom tuku 16%, balenie 3 l ks 10
14. Tavený syr, priemerná výživová hodnota na 100 g , tuk cca 25 g, balenie krabičky po 8 ks, s obsahom masla, balenie 1 kg kg 40
15. Tvrdý syr, 30% tuku v sušine podľa objednaného množstva, balenie 1 kg kg 250
16.Tvrdý syr, 45% tuku v sušine podľa objednaného množstva, balenie 1 kg kg 150
17. Parmezán, dlhozrejúci tvrdý syr, balenie 1 kg kg 25
18. Tofu, lahôdkové, balenie 180 g kg 5
19. Tofu, biele, balenie 180 g kg 5
20. Jogurt biely, smotanový, min. 3% tuku, balenie 150 g ks 300
21. Jogurt smotanový, ovocný,  min. 20 % ovocná zložka , min. 8% tuku, balenie 150 g ks 500
22. Jogurt ovocný, 2 zložkový , min 3% tuku, ovocný, rôzne príchute, balenie 122 g ks 750
23. Jogurt ovocný, rôzne ovocné príchute , obsahujúci pridanú zložku bifidus regularis, balenie 120 g ks 750
24. Jogurt ovocný, min. 20% ovocná zložka , min 2% tuku, balenie 125 g ks 1000
25. Acidofilné mlieko, biele, mlieko, acidofilná a smotanová kultúra, probiotická kultúra, balenie 250 ml / 175 g ks 250
26. Jogurtový nápoj, probiotický, rôzne ovocné príchute, balenie 280 g ks 1250
27. Tvarohová tyčinka v čokoláde, tvarohovo-smotanová náplň tvaroh 44%, smotana 35%, rôzne príchute, balenie 30 g ks 600
28. Termix, tvaroh min. 48%, smotana 6,5%, s príchuťou vanilka / čokoláda, balenie 90 g ks 500
29. Smotanovo-tvarohový krém XXL, balenie 125 g ks 750
30. Smotanovo-tvarohový krém, Pribináčik, balenie 70 g ks 500
31. Bryndza, plnotučná, ovčí hrudkový syr, kravský hrudkový syr, tuk v sušine min 48 %, balenie 1 kg ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Syry bez rastliných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel,  syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5 %
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
23. Ak súťažné podklady odkazujú priamo alebo nepriamo na konkrétny druh alebo typ tovaru, je prípustné ponúknuť ekvivalentné riešenie. Uchádzač v takom prípade musí vo svojej ponuke preukázať, že ponúkaný ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom, a to najmä z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty pre verejného obstarávateľa. Uchádzač toto preukáže najmä dokladom o zložení, výrobnom procese alebo opisom daného ekvivalentu.
24. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mládežnícka 3, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 328,82

17 328,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2023 08:25

31.10.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 82
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2023 12:55 - Vstupná ponuka 17 328,82 € Cena s DPH
27.10.2023 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 17 321,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS