• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 09:55

Detail zákazky Z202312015

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 09:55

Základné údaje

Z202312015

OF-281034

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8530535

Objednávateľ

35543132

Materská škola, Palárikova 22, Košice

Palárikova 22, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

30414253

PODVIHORLATSKÉ PEKÁRNE A CUKRÁRNE a.s.

Mierová 34, Humenné, 066 54, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenské výrobky

Chlieb, rožky, sendvič, vianočka, strúhanka, makovka, pečivo

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811510-4 - Sendviče
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenské výrobky
Funkcia
Dodávka pekárenských výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Chlieb, čerstvý, pšeničný, tmavý,  balenie 1kg ks 650
2. Chlieb, čerstvý, pšeničný, zemiakový, balenie 1kg ks 650
3. Chlieb, čerstvý, pšenično - ražný - viaczrnný, balenie 1kg ks 150
4. Chlieb, čerstvý, tekvicový, balenie 1kg ks 100
5. Chlieb, čerstvý, slnečnicový, balenie 1 kg ks 100
6. Rožok biely, čerstvý, biely, pšeničný, balenie 50 g ks 1000
7. Rožok celozrnný, čerstvý s podielom cereálií, balenie 50 g ks 300
8. Rožok grahamový, čerstvý, pšeničný, grahamová zmes min. 21 %, balenie 50 g ks 400
9. Žemľa, čerstvá, pšeničná, balenie 50 g ks 300
10. Banketka, čerstvá, pšeničná, balenie 50 g ks 500
11. Bábovka, čerstvá, šľahaná, s polevou, (tmavá, biela), balenie 400g ks 80
12. Bageta, čerstvá, pšeničná, balenie 250 g ks 250
13. Cereálka, čerstvá, s podielom cereálií, balenie 50 g ks 300
14. Croissant, čerstvý, pšeničný s polevou, plnka min. 50 %, náplň: rôzne, balenie 50 g ks 200
15. Lístkový rožok, čerstvé, jemné pečivo zo pšeničnej múky, plnka min. 50%, náplň: rôzne, balenie 50 g ks 200
16. Lupačka, čerstvá zo pšeničnej múky, droždie, balenie 50 g ks 250
17. Makovka, čerstvá zo pšeničnej múky, droždie, posýpka: mak, balenie 50 g ks 250
18. Perník, čerstvé, jemné pečivo zo pšeničnej múky, s polevou, balenie 50 g ks 100
19. Pľundrový rožok, čerstvé, jemné pečivo zo pšeničnej múky, plnka min. 50 %, náplň: rôzne, balenie 50 g ks 200
20.. Sendvič, čerstvý, pšeničný, balenie 400 g ks 350
21. Slimák, čerstvý, zo pšeničnej múky, plnka min. 50 %, náplň: rôzne, balenie 50 g ks 200
22. Švajčiarka, čerstvé, jemné pečivo zo pšeničnej múky, plnka min. 50 %, náplň: škoricová, balenie 50 g ks 200
23. Uzol, čerstvý, celozrnný, balenie 50 g ks 250
24. Vianočka, čerstvá, zo pšeničnej múky, bez hrozienok, balenie 450 g ks 130
25. Závin čokoládový, čerstvý, zo pšeničnej múky, čokoládová plnka min. 50%, balenie 400 g ks 150
26. Zemplínsky koláč, čerstvý, zo pšeničnej múky, biely, balenie 450 g ks 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb a pečivo s obsahom soli nižším ako 1,8 g/ 100 g výrobku, bez posýpky soľou na povrchu
Chlieb a pečivo bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Chlieb a pečivo musí spĺňať podmienky stanovené Nariadením EP a Rady EÚ č.1169/2011, Vyhláškou MPRV SR č. 243/2015 Z.z. a Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách
Chlieb a pečivo dodávka je požadovaná v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako ½
Balené pečivo musí byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, krajinu pôvodu, výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo  objednávať presné množstvá (ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé  druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
23. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
24. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 22, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 ks

7 361,10

7 361,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2023 08:32

03.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 155
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2023 12:57 - Vstupná ponuka 6 178,85 € Cena s DPH
02.11.2023 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 6 161,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS