00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
"Rozšírenie a obnova siete mobilných hospicov" -Pulzný oximeter
oximeter, pulzný, SpO2
Tovar, Služba
1. Pulzný oximeter
|
|
---|---|
Funkcia |
Profesionálny pulzný oximeter na sledovanie hladiny a pulzu kyslíka v saturácii (SpO2) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pulzný oximeter | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prístroj musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný | áno |
napájanie na Li-Ion akumulátor + nabíjačka | áno |
Pulzný oximeter prenosný, ručný | áno |
Monitorovanie | SpO2 |
Meranie | frekvencia pulzu |
slovenský alebo český jazyk softvéru prístroja | áno |
Farebný displej | s plethyzmografickou krivkou |
Grafické zobrazenie | Plethysmogram |
Alarmy akustické a optické | SpO2, pulz, kapacita akumulátora, chyba senzora, iné chyby |
Pamäť na minimálne 160 hodín monitorovania | áno |
Možnosť exportu dát do počítača cez USB a pamäťovú kartu | áno |
Prevádzka po nabíjaní minimálne 20 hodín | áno |
Príslušenstvo | opakovateľne použiteľný senzor pre dospelých a predlžovací kábel (medzi oximeter a senzor) |
Názov |
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované. |
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu. |
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny. |
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia. |
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
6. Nástup servisného technika do 48 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska. |
7. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu. |
8. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
9. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EP. |
10. Na úhradu predmetu zmluvy budú použité finančné prostriedky "Prostriedky mechanizmu" poskytnuté objednávateľovi v rámci Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Omeškanie úhrady faktúry spôsobené výkonom kontroly nároku na platbu zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a Dodávateľ neuplatní sankcie voči Objednávateľovi. |
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
14. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
16. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí Prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, z ktorého je predmet tejto zmluvy financovaný, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
15.12.2023 14:00
1,00 ks
742,38
742,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2023 08:03
03.11.2023 09:00
03.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2023 12:50 - Vstupná ponuka | 740,00 | € | Cena bez DPH |
03.11.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 730,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: