00322482
Obec Osikov
Osikov 57, Osikov, 08642, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Kontajnerové vybavenie zberného dvora
Veľkokapacitné kontajnery
Tovar, Služba
1. Veľkokapacitný kontajner 12 m3
|
|
---|---|
Funkcia |
Veľkokapacitný kontajner slúžiaci pre potreby vybavenia zberného dvora, manipulovateľný traktorovým hákovým nakladačom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkokapacitný kontajner 12 m3 | ks | 3 | ||
Dlžka | mm | 3800 | 4200 | |
Šírka | mm | 2000 | 2300 | |
Výška | mm | 1500 | 2000 | |
Hrúbka oceľového plechu podlahy | mm | 3 | ||
Hrúbka oceľového plechu čiel a bokov | mm | 2 | ||
Počet profilov ako výstuha bokov | ks | 4 | ||
Počet profilov ako výstuha podlahy zo spodnej strany | ks | 4 | ||
Výška háku | mm | 1000 | ||
Rozteč lyžín | mm | 1060 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Naťahovací veľkokapacitný kontajner do 5,5 tony | áno |
Manipulovateľný traktorovým hákovým nakladačom | áno |
Zadná strana na rolkách/kolieskach | áno |
Pevné bočnice | áno |
Zadné vráta dvojkrídlové otvárateľné do strán so zaistením po otvorení | áno |
Háčiky na uchytenie bezpečnostnej siete | áno |
Povrchová úprava - vnútorné a vonkajšie strany | 2x základný syntetický antikorózny náter s odtieňom podľa požiadavky odberateľa/farba podľa požiadaviek objednávateľa bez príplatku za odtieň |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požadovaný tovar musí byť dodaný nový a nepoužívaný, plne funkčný a spôsobilý pre svoj účel |
Záruka na dodaný tovar 24 mesiacov |
Do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy sa požaduje aby dodávateľ predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky |
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 15:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred doručením tovaru zodpovednú osobu kupujúceho k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie zo strany objednávateľa. |
Dodávateľovi sa neposkytne preddavok na predmet zákazky. V odôvodnenom prípade ale ak tovar nebude dodávateľ vedieť dodať v požadovanom termíne t. j. do 15.11.2023 je možné zo strany objednávateľa poskytnúť dodávateľovi aj preddavok, ktorý ale vopred musí byť s objednávateľom prekonzultovaný a zároveň ho objednávateľ musí následne odsúhlasiť. V takomto prípade musí byť tovar alebo jeho časť dodaný najneskôr do 30.04.2024.Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi zmluvnými stranami a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. |
Osikov 57, Osikov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
03.11.2023 08:00 — 15.11.2023 16:00
1,00 celok
14 214,60
11 845,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2023 09:52
31.10.2023 15:00
31.10.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2023 18:16 - Vstupná ponuka | 14 214,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2023 21:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 133,33 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: